2008年3月28日星期五

令人討厭的松子的一生

山田宗樹(Muneki Yamada) 2004年出版既作品,2007年翻譯成中文版 + 漫畫~

07年9月同老公去台北,行書店時無意中見到依個故事既漫畫版~ 當時只抱住"一本過唔洗分集追來睇"既心態而買~ 根本並唔知故事講乜(本漫畫包住咗!) + 冇聽過"山田宗樹"! 當晚我喺酒店一口氣睇哂~ 覺得"哇~好好睇!" 之後幾日喺台灣,我發現原來本漫畫原本係小說來! 但喺台灣時唔記得買埋小說版,所以返到英國時先上網買咗~ 小說版分兩本上、下集; 而漫畫版就將故事濃縮咗成為一本......

故事係講述年青貌美、對未來+愛情都充滿憧憬既國中教師川尻松子既坎坷人生~ 雖然故事係虛構出來,但好真! 因為我一向都相信依個世界,真係有好多人因為當初一個錯既選擇 / 決定而誤咗自己一生!

依個絕對唔係開心既故事! 我雖然覺得好好睇,但同時又覺得好無奈......anyway 我自己覺得係好書一本~ 我咁低能(V媽媽話既!)睇完都會反思喎!

"令人討厭的松子的一生"既續集 - "黃金歲月"2006年已經喺日本出版咗! 唔知中文版幾時會有呢? 好looking forward 啊!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...