2008年3月11日星期二

焗豬扒飯


1. 有骨豬扒4件用生抽,喼汁,美極、糖、鹽、胡椒粉醃過夜。

2. 洋蔥1個切絲、細蕃茄4個切成角和蘑菇4粒切片備用。

3. 焗盤塗上油,冷飯用蛋和生抽炒好盛於焗盤內。(可參考下面"黃金炒飯"方法!)
4. 豬扒撲上一層薄薄生粉煎熟,切成濶條排在炒飯上。

5. 汁: 將(2)之洋蔥、蕃茄和蘑菇炒軟,加入三色豆、金寶蕃茄忌廉湯一罐、清水大半罐和醃豬扒汁液。

6. 待汁煮滾後試味,均勻地淋在豬扒上。

7. 放入已預熱10分鐘焗爐內(220C)焗約15分鐘,至汁面微焦乾身即成。

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

黃金炒飯

早排睇過一個NHK World 台節目 - 長達1小時既節目係專門集中研究最完美既炒飯 - 黃金炒飯!

其實黃金炒飯即係最簡單既蛋炒飯......節目中分析3種不同既蛋炒飯方法:

1. 先炒冷飯,後加蛋;

2. 先炒蛋至全熟,再加入冷飯;

3. 先加入蛋,隨即加入冷飯~

之後用先進儀器去測試炒飯質感!

結果顯示方法(3) - 先加蛋,隨即exactly 2秒後加入冷飯同炒,炒出來既飯除咗色澤金黃之外,飯粒維持完整口感最好!  係精細鏡頭下仲會見到飯粒好有彈性!  咁就為之最完美既黃金炒飯嘞~~~

_342.gif image by veronica_tsim
記住一定要加蛋exactly 2秒後加入冷飯喎!!!! 大家不防試試吖~ (真係得架!!! )


5 則留言:

  1. 正呀....我仲未食飯...現在見到你個焗豬扒飯我肚即刻係到响呀.....
    [版主回覆09/26/2008 22:14:00]哈哈~ 我有時未食野時搞個blog,搞搞吓自己都會肚餓架!

    回覆刪除
  2. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2008年9月26日 上午7:13

    哈哈~ 我有時未食野時搞個blog,搞搞吓自己都會肚餓架!

    回覆刪除
  3. i realised that you don't add cheese to your baked rice and pasta dishes wor, you don't really like cheese ar? And for making baked rice, we always have to fry the rice with egg first? to make it drier right?
    [版主回覆06/15/2009 05:31:00]the reason i dont add cheese is because i dont want the dishes become too heavy~
     
    actually you dont have to fry the rice first as long as the rice is not too moist, but it's better and more delicious if you do!
     
     

    回覆刪除
  4. HELLO, 我最近開始睇妳既blog, 仲跟埋妳學煮野食丫
    我前日學整" 焗豬扒飯 ", 仲係我o係supermarket搵唔到金寶蕃茄忌廉湯, 咁我唯有就又買蕃茄湯,又買忌廉湯.
    想請問一下, 如果真係搵唔到金寶蕃茄忌廉湯, 可唔可以只買蕃茄湯, 而唔買忌廉湯???  忌廉係咪只係用黎整"杰"個汁???
    anyway,上次整左,我男朋友話好好食丫, 多謝妳既食譜啊!!!
    thankyou
    [版主回覆08/08/2010 16:34:00]妳好M~ 歡迎妳!
     
    係呀~ 香港係無金寶蕃茄忌廉湯架,之前都有網友同我提過! 無錯可以只用蕃茄湯 - 不過一定要係金寶依種濃縮湯喎,焗出來效果先最好! 之前有網友試過用Heinz,因為唔係濃縮湯,所以焗出來好水,焗唔到乾身~
     
    我用蕃茄忌廉湯係因為英國最金寶有出,我又好鍾意飲,屋企一定有存貨夠就手! 妳可以睇睇我依篇: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!0JxOTPiEFQXmfq1oXMpiHstVyvL2Ju4-/article?mid=6193
     
    但整依個焗豬扒飯 唔 一定要有忌廉! 不過 妳可以另外自己勺量加少少忌廉,個汁會滑口d,當然亦都唔加都可以!
     
    另外亦可以用依種Dolmio pasta bake 來代替金寶湯! (如果香港有得賣既話!!)
     
     

    回覆刪除
  5. 多謝妳既意見丫!!
    原來用DOLMIO都可以,太好了. 因為我成日都整意粉, 所以廚房一定有樽DOLMIO. 我依家用緊果樽係蒜頭味, 我又唔記得左SUPERMARKET有冇妳話既味, 等我下次去睇下先^W^
    我今晚將會學整妳既 "啫啫雞煲" 同埋 "魚香茄子"(係整妳既版本,因為雪櫃仲有少少李錦記茄子醬,唔好灑,哈哈)  希望我會整得好食啦!!!!
    THANKYOU VERY MUCH
    [版主回覆08/09/2010 22:29:00]唔洗客氣!
     
    其實唔一定要係一樣味道架! 最緊要係個茄汁夠杰,Dolmio 喺英國依邊有2種汁 - (1) 煮意粉時撈落去; (2) 另一種係淋上pasta後,再放入焗爐焗既汁,即"pasta bake" 用既汁! 我整焗豬扒飯係用pasta bake 依種~
     
    啫啫雞煲 + 魚香茄子成功嘛? 快快搞掂樽李錦記,下次唔好再用佢,改用梅香鹹魚整酒樓版,試過包妳以後唔洗再買李錦記!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...