2008年3月11日星期二

為食手作仔

太鍾意食野~(太為食!) 連唔肚餓+唔想食野既時候都會唸住食物! 舊年開始學整袖珍黏土食物,買埋一大堆材料,但因為忙於整真既食物,所以作品暫時有限.......




very very first 既第1個作品 - 煎煙肉蛋~ (因為易整!)


麻麻地既水果撻...啱啱整完時覺得好靚,但越望越覺得唔靚!




唔難整既日本湯麵~
 

什錦壽司~ 都幾滿意,但覺得整得太cute 咗少少!


唔係好靚既法包~ 唸住唔要+再整過!


好滿意既牛角包!  整咗好鬼多次,嘥咗+揼咗好鬼多麵包黏土先整到依5隻咁靚仔既!


唸住整間餅店公仔屋,所以整咗一大盆蛋撻......


12 則留言:

  1. 嘩 Vca
    妳唔個銀仔响隔離, 重以為係真架
    妳好叻叻呀 ,真係可以以假亂真喎
    (秋風 )
    [版主回覆03/13/2008 01:26:00]真係咁似? E~~~~
    早知聽老公話post 上去睇吓唔到妳地啦!  

    回覆刪除
  2. Vca,
    你好掂呀, 唔止人靚, 煮野又叻, 重要做埋手作仔, 攪到我好鬼慚愧呀
    啲蛋撻睇到我流口水呀
     
    [版主回覆03/19/2008 04:16:00]終於見妳浦頭嘞~  哈哈!
    thank you~ thank you~ 過獎~ 過獎~
    啲蛋撻流果喎......見到流野都流口水 - 妳仲為食過我!

    回覆刪除
  3. 因為個樣太真, 所以忍唔住囉, hohoho
    [版主回覆03/20/2008 05:39:00] 呵呵呵~~~~~ 原來我d手工真係咁堅!!!!

    回覆刪除
  4. e...你都幾叻woo..整得好似.. 我想問d麵你點整ga?
    [版主回覆03/23/2008 19:31:00]thank you~
    d麵我用公仔頭髮機整架! 賣黏土材料既舖頭會有得賣~ 仲可以整唔同既粗幼!

    回覆刪除
  5. 嘩..個d機成百幾蚊...等我都考慮下先.
    [版主回覆03/23/2008 20:10:00]"工欲善其事,必先利其器"嘛!

    回覆刪除
  6. 依個好得意呀
    [版主回覆06/12/2008 00:15:00]多謝~ 多謝~

    回覆刪除
  7.  
    太象真的了!
    [版主回覆07/21/2009 17:14:00]過獎嘞~ 同妳囡囡果d相差好遠.......
     
     
     

    回覆刪除
  8. 勁!!! 好靚呀~ 我鍾意 盆蛋撻, 好似好好味咁!  Mrs. T, 你使唔使咁多才多藝呀, 好似咩都識咁, 羨慕死人呀~
    [版主回覆11/24/2009 08:49:00]多謝讚賞~ 不過太過獎嘞! 依d手作仔好多人都識整~ 而且仲係高手來.....我掹車邊玩吓啫~~~
     
     

    回覆刪除
  9. 咪咁謙啦 ! 我真心架 ! 對於我嚟講 , 你係勁吖嘛 ~ hehe
    [版主回覆11/25/2009 22:49:00]事實我係唔勁吖嘛! 我係樣樣都想試吓~ 但周身刀無把利.......
     
     

    回覆刪除
  10. 超似 , 原來你識整假点心 , 我每次經過有這些擺設舖頭都會停下來欣賞一輪 , 才依依不捨地走開 , 很可愛啊 !
    [版主回覆02/24/2010 20:15:00]Thank you!  我好鍾意整依種迷你食物架! (只限食物喎!) 不過好花時間,而且我好懶~  加上我又太心野太多嗜好.....所以已經好耐無出品嘞! 希望我快d的起心肝再整多d啦,我想整間迷你餅店好耐架嘞!!!
     
     
     

    回覆刪除
  11. 希望好快有得欣賞就好了 .
    [版主回覆02/25/2010 07:39:00]好呀~ 等我快手d的起心肝開工先!
     
     

    回覆刪除
  12. 細得咁交關一定很難整嘞 .
    [版主回覆02/25/2010 16:51:00]難又講唔上~ 不過精神要好集中 + 要有耐性囉!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...