2008年7月10日星期四

二人世界的三餸一湯 - 7月9日 (附食譜)



西洋菜羅漢果煲粟米; 自製脆皮燒肉; 午餐肉炒蛋 & 蒜茸炒莧菜

繼"自製蜜汁叉燒"之後,又一燒味之作,登登登....."脆皮燒肉"~~~~ 其實想整咗好鬼耐,不過一直都懶,尋晚終於都的起心肝!!! 食譜係來自N年前壹週刊 + 英國名廚師Rick Stein 既中國燒肉食譜結合而成! 

(冇錯~ Rick Stein 雖然係英國人,但佢係有料之人,所以做法 + 材料都好正宗~~) 燒肉既成績非常好!!  同街買到既味道冇乜分別,但冇街果d咁鬼鹹~~~ 而且又唔難整,好開心!!!! 下次想試吓整燒鴨........

不過豬皮有d部份好脆,有d部份就有少少韌......唔通我用針拮豬皮時拮得唔均勻? 還是我焗爐溫度唔均勻呢?? 等我遲吓再整多次睇吓先!!! 不過總括來講,我好滿意 - 因為我冇唸過第一次就可以整到咁好味!! (叉燒我都試咗好多次先得出最後結果咋~~~) 老公就好似平時咁 - 好鍾意 + 成碟食鬼哂!!!

西洋菜羅漢果煲粟米食譜click here~

自製脆皮燒肉食譜click here~

午餐肉炒蛋食譜click here~

2 則留言:

  1. 我乜都唔要,淨係想食燒豬!!!!!!!!
    [版主回覆07/11/2008 15:38:00]咁你咪燒咗自己,然後咬自己兩啖囉!!! 應該仲正過我果d - 因為夠哂新鮮!!!

    回覆刪除
  2. 你2個啲晚餐真係好多'送'呀
    [版主回覆07/11/2008 19:28:00]可能慣咗啦~ 3個餸多d選擇嘛! 通常都清哂,最多都係食淨一個 - 咁我第二日做lunch 囉!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...