2008年7月7日星期一

木瓜雪耳煲花生


1. 瘦肉洗淨飛水; 花生大半碗洗淨瀝乾; 雪耳1個洗淨浸軟,剪小塊備用。

2. 木瓜一個去皮去核 + 切件備用; 果皮1塊、蜜棗5粒和南北杏適量洗淨瀝乾。

3. 水大滾後先放入豬肉,再放入其他材料,大火煲至再大滾後,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。



6 則留言:

  1. 好~正~呀!
    我都好耐無 煲依款湯!
    [版主回覆07/07/2008 23:00:00]不過個死人木瓜太熟咗d.....

    回覆刪除
  2. 我通常煲木瓜花生雞腳湯
    [版主回覆07/08/2008 15:34:00]我都鍾意煲雞腳架!!! 不過依度好難買雞腳,全部比酒樓收哂整鳳爪......

    回覆刪除
  3. 我好鍾意飲雪耳湯, 不過我脾濕唔飲得咁多~~

    回覆刪除
  4. 都係你煮 D 嘢吸引 D ,  賣相更加無得頂喇!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 木瓜我麻麻哋中意...不過我都簡中一次半次買返黎煲既....

    回覆刪除
  6. 我男朋友26號生日呀!我想煮d野比佢食呀!但係唔知煮咩好wor,希望比個驚喜男朋友。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...