2008年7月10日星期四

自製脆皮燒肉


1. 豬腩肉一塊連皮刮毛洗淨後抹乾水份,用燒肉插刺穿豬皮。

2. 玫瑰露酒、五香粉、沙薑粉、糖和鹽拌勻,用手均勻地抹在整塊豬腩肉上。

3. 將醃好的豬腩肉放在鋼架上,用食物傘蓋好,放在通風位置風乾最少8小時。(最好過夜!) 
P.S. 天氣太熱既話就要放喺有冷氣既地方風乾!  

4. 用鍚紙包住豬腩肉底部和圍緊四邊,豬皮向上不用覆蓋 

5. 豬腩肉放在烤架上,放入已預熱的焗爐220C,焗45至55分鐘豬皮鬆化香脆,取出待涼斬件上碟即成。



  

22 則留言:

  1. 自己焗燒肉好正呀!
    [版主回覆07/10/2008 18:21:00]我同老公都覺得好食過街買既好多!

    回覆刪除
  2. 嘩!好正呀!好嘢!
    [版主回覆07/11/2008 00:51:00]Thank you~ thank you~

    回覆刪除
  3. 尼個好似好鬼難咁喎...
    [版主回覆07/11/2008 00:53:00]依個唔係難! 只係步驟多...比叉燒麻煩少少 - 不過唔難!!!

    回覆刪除
  4. 你係咪買番嚟㗎,,,,咁鬼正,我真係忍唔住,我想嗒咗你.........整嘅燒豬
    [版主回覆07/11/2008 15:23:00]到你老花?   我個Panasonic 影得好清喎 .....都唔似買返來!!! 一睇就知係homemade 啦~~~~~

    回覆刪除
  5. very yummy ar ~~ I read such receipe on the web too ~~ but still didn't find the time to practice ~~ well done ar !!!!  May I know how to make cha-siu ??  Thankx.
    [版主回覆07/11/2008 15:33:00]Thank you! Here's the cha siu recipe~ enjoy!
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=2803

    回覆刪除
  6. 妳真係好心機 ,妳比我真係比錢人哋燒味舖賺好過
    [版主回覆07/11/2008 15:31:00]多謝多謝!
    冇計啦~~ 物價飛漲.....依度斬一盒料都要成7、8英鎊架! 如果好似"永合隆"咁正就話冇所謂啫!!! 但唔係喎 - 又乾又少......
    我自己買舊豬腩返來燒......(唔計調味料啦~ 調味料可以用好多好多次!) 舊豬腩都係2、3英鎊咋 - 整出來仲大碟過街買~~~~

    回覆刪除
  7. 好~正~呀!
    口感如何?
    [版主回覆07/11/2008 19:25:00]  我唔好意思自己讚自己~ 但根據我老公所比既評語咪就係......好~正~呀!

    回覆刪除
  8. 好鬼死正既呢!!  見到都想食
    想問焗爐係咪要有燒烤功能先做到嫁??
     
     
    [版主回覆07/14/2008 15:16:00]唔洗架~ 我用普通"cook"既功能得架嘞! 我個焗爐都有"grill",不過我從未用過~ 因為好大煙!!!

    回覆刪除
  9. 好鬼死正既呢!!  見到都想食
    想問焗爐係咪要有燒烤功能先做到嫁??
     
     

    回覆刪除
  10. sorry'禁多左幾下
    [版主回覆07/14/2008 15:17:00]未必關妳事 - 好可能係Yahoo 既問題! 我都試過好多次~~~

    回覆刪除
  11. 點樣整" 用鍚紙摺一個與豬腩肉大小相約,但比豬腩肉高 / 厚最少1吋," 呀? 成吋厚咪要用好多錫紙?
    [版主回覆07/16/2008 21:37:00]加咗張圖~ 而家明唔明?
    個兜其實好似人地用紙摺煙灰盅咁既摺法~~~~

    回覆刪除
  12. Nathanael n Abraham2008年8月23日 上午12:04

    我諗住明天試整呀.  不過我住果度無玫瑰露酒賣呀, 點算呀, 可以用乜代替呢?? 另外, 舊肉要醃幾耐? 室內風乾又要幾耐?? thx.
    [版主回覆08/24/2008 03:51:00]妳住邊度架? 我住英國都有玫瑰露賣喎! anyway~ 冇玫瑰露都應該可以用燒酒或紹興酒代替既! (不過我未試過!!)
    舊肉醃咗後最好風乾過夜,室內夏天要開冷氣呀~ 如果唔可以風乾過夜,最好起碼要有4、5粒鐘~~~~ good luck!

    回覆刪除
  13. Nathanael n Abraham2008年8月23日 下午10:55

    我最後用左燒酒來整呀.  好左我都醃和風乾左成晚.  今朝終於整左啦.  不過我個helper幫我買的肉肥到嘔, 可以食落肚的只得一半 !
    味道還不錯 (老公說的 ), 不過最後焗個皮不夠脆, 賣相亦有待改進. 好左我整左不多, 少少地過下口癮便算
    自己整舊咁既野都幾得意, 多謝你的介紹!
    [版主回覆08/26/2008 18:24:00]you're welcome!

    回覆刪除
  14. 如果買唔到 燒肉插. 唔插得唔得架??
    [版主回覆12/09/2008 19:20:00]如果買唔到燒肉 插,妳可以用叉吖! 唔插空氣入唔到去...係唔會脆架~~~

    回覆刪除
  15. 我想問舊豬肉 醃好可唔可以放係雪柜過夜呀..我驚放係出面會壞..
    [版主回覆12/17/2008 02:06:00]開冷氣得唔得呀?? 因為咁做係要風乾水份...但醃咗既肉,放雪櫃會出水架!
     
    我知香港天氣熱~ 不過我依度天氣比較凍,所以我係放出來風乾過夜,未試過放雪櫃喎......

    回覆刪除
  16. 我住係村屋既..我驚野老鼠呀..都唔知點算
    [版主回覆12/17/2008 02:34:00]哦! 咁妳試吓放入雪櫃啦~ 不過焗前用廚房紙索乾哂d水先喎~~~ 妳睇吓咁樣得唔得!

    回覆刪除
  17. 今日整左喇..都幾好味架..不過d 皮唔夠 鬆脆..下次我會再整好d..我想問下.焗鬆脆要焗幾耐到lu..我都焗左成20分鍾..仲放係中間添
    [版主回覆12/19/2008 19:45:00]其實就算方太李太果d食譜書 + 煮乜都好,時間只可以作為參考,冇話一定要幾耐! 就算煮同一樣野,都可能有好多其他因素影響時間問題e.g. 肉既大細肥瘦, 醃肉材料多少, 風乾程度時間溫度, 焗爐型號...... 因為有咁多因素,所以就要靠經驗嘞!
     
    我用既係一大座連爐頭果種焗爐...香港應該比較少人用~ 我頭一次燒時皮都係半脆半腍架! 焗幾耐至脆真係好難講喎~~~ 不過我第二次就燒到脆皮嘞~ 妳試多幾次就會搵到竅門架嘞!
     

    回覆刪除
  18.  還有其他東西, 可以跟燒肉插差唔多嗎? ,
    [版主回覆12/20/2008 18:16:00]可以用叉拮呀! 不過要插多幾下喎~~~~

    回覆刪除
  19. 燒肉你都整到, 勁.....勁.....勁!
    [版主回覆02/19/2009 18:03:00]妳屋企有冇焗爐?
     
    有的話妳一樣整到!
     
     

    回覆刪除
  20. 正呀 , 阿 V 叻女 !
    [版主回覆05/08/2011 02:54:00]過獎嘞Eddy 兄!
     
     

    回覆刪除
  21. where can i buy the 豬插?(i live in london) and what is it called in english?
    [版主回覆05/17/2011 23:20:00]i bought mine from SeeWoo but i dont know what is called in English!
     
     

    回覆刪除
  22. 嘩原來要咁多準備工夫!!
    不過係呢度要揾舊靚豬真係唔容易, 要同隻豬講緣份
    [版主回覆05/23/2011 17:35:00]工夫係多,不過一d都唔難整~  而且自己整好有滿足感之餘,仲又平又好食過Chinatown 買既好多!!
     
    燒肉一定要用豬腩整果喎! 如果妳將來有幸遇到件靚豬腩,不妨試試吖~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...