2008年7月15日星期二

澳門 - 葡國雞


如果只係整比自己食,我會用有骨雞脾! 但老公嫌有骨麻鬼煩 (其實麻煩果個係老公!!),所以我唯有將雞脾去骨~~~~

1. 雞上脾6件去皮去骨,肉切小塊,用胡椒粉、生抽、糖和少許雞粉醃好備用。

2. 薯仔1個去皮切角; 紅蘿蔔1枝批皮切片; 洋蔥個 (中)切粒 。

3. 燒熱油鑊下薯仔角和紅蘿蔔片,略炒至薯仔開始變金黃色盛起備用。

4. 再燒熱油鑊下雞脾肉爆炒至金黃色盛起。

5. 油鑊爆香洋蔥粒,之後加入黃薑粉1 1/4湯匙和咖喱粉1茶匙炒香。

6. 水1/2杯、椰汁1/2杯、淡奶1/4杯、生粉1湯匙、鹽、糖和雞粉各1茶匙拌勻,注入已炒香的洋蔥內拌勻煮滾。(各材料份量可隨個人口味調整~)

7. 加入雞脾肉、薯仔角和紅蘿蔔片進汁內兜勻,煮至汁稠後用焗碟盛起。

8. 放入已預熱的焗爐 (190C)焗約10分鐘烘香即成。

P.S. 可先用蛋炒飯鋪在焗碟上,淋上煮好之葡國雞,同樣放入焗爐內烘香,成為"焗葡國雞飯"~~~



6 則留言:

  1. 無葡國腸同黑水欖?
    [版主回覆07/16/2008 17:13:00]我煮新野通常係搵好多個唔同食譜結合而成~ 而我搵咗咁多個食譜,都唔見有葡國腸 + 黑水欖喎......
    我冇喺澳門食過正式既葡國雞係點....但我追求既係細個時喺香港快餐店既味道,而我已經做到咗嘞!

    回覆刪除
  2. 好"正"呀~
    我想食葡汁焗四蔬
    [版主回覆07/16/2008 17:15:00]整啦~  整啦~ 個汁都係一樣架咋!  

    回覆刪除
  3. 好好味咁...要試整!!!!
    [版主回覆07/16/2008 17:16:00]又唔難整又好味~ 好好送飯!!! ( 我都係第一次整!)

    回覆刪除
  4. 妳對我真係好嘅啫,知我又唔食牛又唔食羊,就整啲葡國雞我食,記得落重我米喎,我最鐘意將啲汁撈飯食架喇
    [版主回覆07/16/2008 17:33:00]  緊係啦!!!

    回覆刪除
  5. 正宗葡國雞仲有椰絲舖面TIM....仲有蕃茄啦...係咁上下啦..我都吾記得LU...
    [版主回覆07/20/2008 03:37:00]唔好嘞~~~ 我 + 老公都唔係咁鍾意椰子味!!! 但求食到香港快餐店既味道就夠嘞!

    回覆刪除
  6. 正宗葡國雞仲有椰絲舖面TIM....仲有蕃茄啦...係咁上下啦..我都吾記得LU...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...