2008年7月24日星期四

羅宋湯


1. 牛腩原塊飛水10分鐘左右,取出瀝乾去肥 + 切丁備用。

2. 用少許油爆香牛腩丁,加一半清水進鍋,待水大滾後改用小火慢慢熬牛腩。

3. 熬牛腩時,將西芹、紅蘿蔔、洋蔥 + 青椒洗淨瀝乾切粒。用橄欖油燒熱油鑊,並加入月桂葉數片(又名香葉; 即Bay Leaves~),放入蔬菜粒一齊炒香,再加入蕃茄膏(Tomato Paste) 同炒,炒香茄膏後將所有材料和餘下一半的清水加入牛腩內同煲。

4. 再加入蕃茄粒、紅菜頭粒 (Beetroot)、薯仔粒和牛湯精1粒同煲至大滾,轉小火煲2小時。

5. 湯煲至一半時間,加入椰菜再煲餘下時間。最後用新鮮檸檬汁、糖、鹽和胡椒粉調味即成。

Note:

(a) 牛腩可視乎個人喜好用牛骨或牛尾代替~ 唔食牛肉既人,亦可用豬肉或豬骨代替;

(b) 煮羅宋湯要用茄膏 - Tomato Paste~ 小心同Tomato Puree 混淆! Tomato Puree 係較Paste 冇咁濃稠既version;

(c) 如用牛湯精粒可轉為牛肉清湯~ 如用牛肉清湯可卓量減少清水份量。

6 則留言:

  1. 我鍾意煲雜菜湯放好多番茄唔落茄膏!
     
    [版主回覆07/25/2008 18:43:00]唔放茄膏應該似中式羅宋湯~~~

    回覆刪除
  2. 我鍾意呢個做早餐呀 ! 唔該我要預訂做聽朝早餐
    [版主回覆07/25/2008 18:45:00]唔好意思~ 因為時差既問題...羅宋湯已經一早賣哂! 改燒雞啱唔啱呢?

    回覆刪除
  3. 睇見都流口水
    [版主回覆07/25/2008 18:47:00]係呀! 果時一唸起大家樂羅宋湯既味道,就流口水架嘞~~~ 酸酸甜甜嘛!!!

    回覆刪除
  4. 炒左d材料再煲零舍好飲d...
    [版主回覆07/25/2008 18:48:00]我失敗果次就係炒過嘞!

    回覆刪除
  5. 哇..好好味呀~~
    我好鐘意飲呢個湯, 平時最多都係買罐金寶牌的羅宋湯咋..哈哈~
    [版主回覆07/25/2008 18:49:00]我地依度既金寶湯種類好鬼好鬼少架! 有好多香港有既,依度都冇!!! 羅宋湯就冇啦~~~

    回覆刪除
  6. 我剛剛跟你個食譜煮羅宋湯﹐POST相你睇下呀﹐我就加左椰菜﹐但唔落potatoes。請繼續POST精彩的食譜呀﹐多謝你﹗
     

    [版主回覆03/18/2010 22:28:00]唔洗客氣! 妳煲得好靚啊~  搞到我又想飲埋一份.....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...