2008年12月15日星期一

空虛聖誕樹 (12月14日)


本來唸住weekend 去愛丁堡既German Market,不過見天氣唔多好,感冒又啱啱先好返...所以唔係好想去街,費事一陣感冒又來料就死嘞!!!


於是的起心肝留喺屋企執屋,多得老公幫我手,先可以咁快手換哂季 + 執乾淨哂屋企~ 除咗執咗3個大垃圾膠袋衫褲送埋去charity 之外,仲搞掂埋棵聖誕樹添!

我唸T家可能係全英國最遲擺聖誕樹出來既......不過根據老公所講,聖誕樹其實應該12月13日先擺出來既 - 即聖誕前12日; 而拆聖誕樹,就應該喺聖誕後12日~ 如果係真的話,咁我地都只係遲咗1日啫!

我比較鍾意傳統果隻聖誕樹! 因為自己鍾意點佈置都可以~ 不過今年既聖誕樹暫時唔係好靚......好空虛啊~~~~~ 

禮物未齊不特止...尋日仲比我搞"禾"檔攤!!

 本來聖誕樹上面,應該仲有依咋我好鍾意既小天使燈......

但尋日set up 聖誕樹時,我懶...用腳去踩個插頭入去拖把......我拖鞋底即時有微微火光一閃!!!! 就係咁...依咋小天使燈就報銷咗嘞~~~~
 暫時只得閃爍彩燈撐場......

老公話應該係粒fuse 燒咗~ 不過屋企搵唔到其他啱電壓既fuse...唯有等老公今晚買返來啦......希望老公可以救返小天使燈啦! 佢只係得3歲架咋~~~

 往年既聖誕樹~ 有禮物 + 小天使燈幾唔同.....

我啱啱先發現 - 老公偷工減料掛少咗好多波波出來!!! 令已經冷清既聖誕樹更空虛!!!! (咪以為收埋我就搵唔到!!!!
)

希望聖誕樹可以快d熱鬧起來~~~~





8 則留言:

  1. 靚女, 你個棵聖誔樹好靚啊, 但地下的禮物是真還是假的呀?
    [版主回覆12/15/2008 23:01:00]上面冇咁靚果棵係今年架 - 壞燈 + 暫時得2份禮物; 下面果棵係舊年架~
     
    哈哈~~~~ d禮物緊係真架啦! 假既包來做咩呀?  每年聖誕老公都會買好多份禮物比我,不過咁多份當中只得一份係堅野~其他就係小野傻野e.g. 公仔, 玩具......平安夜晚一過咗12點,老公就會同我一齊拆禮物,好有抽獎feel 架!!!
     

    回覆刪除
  2. 小天使燈, 好靚呀....我屋企無放喇..地方淺窄... 年年我都係 攪靚公司個棵就算~ 今年公司有新樹..我都未得閒POST 相...忙
    [版主回覆12/16/2008 20:45:00]小天使燈已經証實打咗柴......  已經去咗垃圾桶~~~
     
    我見街有d得幾吋高既迷你聖誕樹果喎~ 好得意好cute 架!  細細棵可以放枱頭,完全唔阻訂~ 香港有冇得賣呀? 買返棵返屋企來應節嘛!

    回覆刪除
  3. 你老公仔真是好抵讚, 好有情趣。難怪你地一齊咁多年, 別人都以為你們還在熱戀階段。祝你聖誕快樂, 同老公仔永永遠遠都咁甜甜蜜蜜!
    [版主回覆12/16/2008 20:53:00]哈哈~~~ 多謝! 不過今年經濟唔好,我又暫時冇乜想要,我都叫佢唔好買咁多野嘞! 而且我地都約好咗 - 堅果份唔好買住,等聖誕過後大減價時,唸到想要乜先買! (反正我只送一份比老公! )
     
    多謝妳既祝福~ 我都祝妳地一家三口有個甜蜜溫馨既聖誕!
     

    回覆刪除
  4. 小天使整唔整得返呀?
     
    今年會有幾多份小禮物收呀?銀色嗰條係咪攬枕?
    [版主回覆12/16/2008 20:59:00]小天使已經救唔返嘞......  唸住暫時忍手,等到聖誕之後大減價至買新,因為唸住買埋棵新聖誕樹~
     
    每年我都唔知有幾多份禮物架! 幾多份都冇所謂啦~  老公話銀色果條唔係我架...佢話係99架! 我見包咗放喺房就懶醒放喺樹底.........

    回覆刪除
  5. 嗰組小天使燈真係好靚,有好温暖嘅感覺,都係遲少少先掛上去啫,唔駛太介懷啦,今次用完唔好收得咁埋la,唔係出年又要揾餐死!
    [版主回覆12/16/2008 21:00:00]已經唔洗掛嘞! 因為小天使救唔返.....  不過而家唔買返住,等過咗聖誕減價先買!  留返出年擺~~~~

    回覆刪除
  6. 唔係呀,都已經好靚喇喎!!分分鐘靚過出面有d鋪頭tim呀!!!Merry X'mas 阿傻!!
    [版主回覆12/16/2008 21:06:00]阿蕉妳要求咁低架!
     
    Merry Xmas 呀! 祝你地一家四口有個開心難忘既聖誕~

    回覆刪除
  7. 我都好鐘意聖誕節...成條街都好靚, 第一年結婚都有擺聖誕樹, 不過之後就無再擺過...因為...無位擺呀.....heheehe
    [版主回覆12/19/2008 20:22:00]聖誕節我普普通通啦...最唔鍾意聖誕前後老公好忙!! 依度天氣又凍~~~~
     
    買棵迷你聖誕樹應吓節嘛! 又cute 又唔阻訂!

    回覆刪除
  8. 靚豬屋企セ裝飾都無.........你好我好多架啦~
    [版主回覆12/20/2008 18:18:00]點解呀? 貼少少裝飾掛d閃燈應吓節嘛!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...