2008年12月22日星期一

香煎魚餅


依度冇香港街市果種鯪魚肉賣,不過最近喺中國超市買到一種急凍魚肉 - 七星魚漿!

1. 鯪魚肉 / 魚漿(解凍),用胡椒粉、糖、雞粉和麻油調味。

2. 加入略浸和切碎的蝦米、切碎果皮、切碎的蔥和莞茜。

3. 加入清水少許和粟粉拌勻,用筷子同一方向搞拌打成膠。

4. 燒熱油鑊,將魚肉分數份放入鑊內,用鑊剷壓平。

5. 將每份魚肉煎熟至兩面金黃即成。



4 則留言:

  1. 祝您聖誕快樂!
    [版主回覆12/22/2008 20:56:00]Merry Christmas!

    回覆刪除
  2. 嘩...呢個魚餅好'靚'仔呀......可惜我個蝦子餅唔食魚.....
    [版主回覆12/23/2008 22:23:00]佢唔食妳咪整比自己食囉!

    回覆刪除
  3. 口感得唔得?
    [版主回覆12/23/2008 22:37:00]味道就幾好,不過依點可以自己調較; 但口感就同鯪魚肉咁有咬頭爭好遠!!!
     
    不過...總好過冇!!!! 自從來咗英國之後,我要求低咗好多......

    回覆刪除
  4. 我個邊以前都有得買七星魚漿 我媽仲用過黎煲湯, 唔錯架 但係有次試過食到有骨 so, 小心D呀...
    [版主回覆01/08/2009 23:30:00]魚漿都有骨!!!?!?!??
     
    Thank you! 我會小心架嘞~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...