2008年12月11日星期四

蠔仔煎蛋


1. 蠔仔洗淨用粟粉撈勻一會,沖淨粟粉瀝乾備用。(不要沖洗太耐! 以免蠔既鮮味流失!)

2. 雞蛋數隻打勻,用雞粉和少許胡椒粉調味。

3. 切碎青蔥和莞茜,拌入蛋液內。

4. 最後加蠔仔入蛋液內拌勻。

5. 燒熱油鑊,倒入蠔仔蛋液煎至兩面金黃即成。

(如蠔仔蛋液太多,要分開多次來煎!)



7 則留言:

  1. 又有新餸!正!
    [版主回覆12/12/2008 06:38:00]thank you~ 依個又香又鮮甜呀!!!

    回覆刪除
  2. 如果你買到鴨蛋黎煎仲好味呀...
    [版主回覆12/12/2008 20:34:00]我依度有鴨蛋賣呀! 等我下次試吓先~~~ thanks!

    回覆刪除
  3. 我至愛呀
    [版主回覆12/15/2008 20:36:00]有網友話用鴨蛋煎仲正喎!
     
    妳有冇試過呀??
     
    我下次試吓~~~~

    回覆刪除
  4. 我想問下你點煎到咁完正架, 煎咗一面, 咁令一面你係點煎架, 可能我煎得太大塊, 好難反轉, 一反就散。
    [版主回覆03/02/2009 19:19:00]要煎到一面變咗金黃色先香 + 容易反架!
    仲有最好分開幾次煎,可以煎細塊d~
    大塊係好易散架!
     
     

    回覆刪除
  5. 我尋晚都整過, 但唔知點解煎唔到一塊塊, 散晒!! 係咪太少蛋呢......??
    [版主回覆04/08/2009 03:24:00]我唸都應該係太少蛋......又或者d蠔仔太多水份,所以會散! 試多幾次一定得!
     
     

    回覆刪除
  6. yummy yummy !! 下次都試下先 ^^
    [版主回覆04/14/2010 00:57:00]真係百食不厭架! 又好容易整~ 快d試吓啦!
     
     

    回覆刪除
  7. do u know where can i buy  . 蠔仔 in london? chinese supermarket?
    [版主回覆04/26/2011 01:04:00]yes~ chinese supermarkets~ or you may try korean supermarkets.
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...