2008年12月23日星期二

愛與狗同行 (This Darling Life)

今年睇過既戲,大部份都算好~ 就算唔太好既...都不至於太差! 依套<愛與狗同行>...真係一套真真正正既港"剷"片 - 完全破壞咗我今年幾乎冇睇過爛片既良好紀錄!!


套戲係返香港時買既VCD,我 + 老公都係dog person~ 見到有講狗既紀錄片,總會有d興趣! 今次老公好有先見之明 - 佢認為香港拍親依類片,大都係懶煽情想人喊; 喊唔喊我冇乜所謂,我志在睇狗仔啫!


不過一開波約10分鐘,我地已經覺得唔對路...之後我同老公都一路睇一路鬧鬼!!

越睇越火滾!!!!

戲由多個人與狗相處既真實故事串連而成,素材好充裕,如果切合返主題來拍,的確好有potential! 但戲最大敗筆之處就係名不符實 + 完全離題......

- 阿導演陳安琪開場時係咁二講過吓佢果2隻松鼠狗,之後就不停講佢自己 + 佢已去世既媽媽既關係~

show 舊家庭相既同時(唔係狗相喎!),中間仲有一段無厘頭到同自己細佬一齊返舊居......完全同狗冇關!!

- 其中一段影Beyond 黃貫中講佢養既狗就仲離哂大譜!!! 一半時間影黃貫中喺台上表演;另一半時間影佢擔住枝煙印印腳咁講述佢有次泊車時,有位阿叔個紙皮箱阻住佢,佢一腳踼開人地紙皮箱既英勇事蹟......完全9唔搭8!

果段黃貫中隻狗完全冇出現過,我到而家都唔知佢養既係咩狗......;


- 其中一個個案,講1個女人 + 1隻佢"老公"執返來既流浪狗仔一見鍾情,女人收養咗隻狗仔之餘,仲要一路支持佢患上癌症既"老公"......個女人 + 男人口口聲聲稱呼對方做"老公" + "老婆",但個女人原來係二奶來! 

至於個所謂老公,就仍然未同個真老婆離婚~~ 個二奶就好偉大地咁話 - 係佢照顧之下醫好咗佢"老公"! 撇開同狗完全冇關...但個女人一副光明正大既態度,令我覺得好反感囉~~~

- 當中有幾段狗主愛犬離世後,主人為愛犬舉行葬禮 (仲有和尚到場打齋超渡!) - 我自己曾經都係狗主,我唔會否認有人鍚狗鍚到咁既程度! 不過愛犬既葬禮有人用鏡頭影住自己喊,實在有點兒那個囉~~~~ 

究竟個葬禮係為愛犬而舉行? 還是為拍戲出鏡呢???

- 其中一個case,導演偷拍1個流浪者 + 佢隻狗~ 個流浪者應該完全唔知情! 我覺得導演咁鬼鬼鼠鼠好冇品囉~~~ 觀乎外國拍既紀錄片,採訪既人明知自己唔受對方歡迎,但點都會先徵求人地同意囉......(除非有切身危險就另作別論!!!)

個人覺得成套戲完全冇感動位~ 廁所位就成套戲都係! 我好surprised Yahoo Movie 裡面竟然有咁多positive reviews~~~ (係咪做媒架???) 在我來講就係超爛片一套!! 就算套戲係免費,我都覺得浪費咗我82分鐘生命!! 我仲係真金白銀咁買返來睇喎,有乜辦法唔火滾吖~~



17 則留言:

  1. Hey! 令女!
    唔好激氣啦!
    多謝你之前的資料, 可惜 german market 已於21完左! 不過唔緊要, 今日去左 SECC 裏面的 carnival, 小姐們(包括我)都玩得好開心!
    wish u have a wonderful x'mas!!
    [版主回覆12/24/2008 18:44:00]有冇搞錯呀?????? 往年佢地開到24號架!!!! (不過會早收囉~)
     
    唔緊要啦~ 最緊要妳地玩得好開心 (不過SECC 咁鬼貴......),下年妳地早d來再去German Market 囉! 
     
     

    回覆刪除
  2. 唔係歧視,不過我真係覺得純港產既好戲好少.好少去戲院睇,以前多數租碟睇,就算唔好睇,都無甘傷!依家連租碟都無lu........部電視機俾阿囡睇vcd多.........
    [版主回覆12/24/2008 19:51:00]舊既港產片都有幾多好戲架!
     
    依套真係爛片之霸!!!! 對上一套港產爛片就係阿嬌舊年果套咩"第十九層地獄"~~~ 我一路睇一路覺得自己身處第十九層地獄!!!!!!

    回覆刪除
  3. 港產就是這麼爛
    [版主回覆12/24/2008 19:48:00]雖然大部份港產片都係爛戲,不過當中都有好戲既!
     
    但爛成咁真係好少見!!!!

    回覆刪除

  4. 祝你同你HONEY 聖誕快樂新年快樂呀...聖誕有咩節目呀...明天25號我哋一家去WYNN酒店食自助餐....到時仲有聖誕老人派禮物...二個靚囡諗起都話開心喎....
     
     
    [版主回覆12/24/2008 19:42:00]Merry Christmas!
     
    要幫人睇狗仔...冇plan 咩鬼節目嘞! 要帶狗去大小便嘛.....本來年年平安夜都會叫朋友來食飯,不過今年有隻狗唔係咁方便嘞~ 不過今日約咗朋友新年先來食飯,果日老公唔洗返工,佢可以睇住狗仔,我先煮到飯嘛!
     
    依度聖誕正日乜都唔開架! 成個死城咁...不過我買咗隻火雞,聽日整個火雞餐囉~~~~
     
    祝妳地一家玩 + 食得開開心心喎!
     
     

    回覆刪除
  5. 初次自己整,見笑!!
     
    [版主回覆12/24/2008 19:28:00]初次???  用PhotoShop 呀??? 妳可以去教PhotoShop 嘞!!!! (整得好靚呀~~~ )
     
    Merry Christmas!
     

    回覆刪除
  6. 我冇睇過哩套戲,淨係睇你咁寫,
    都覺得好差,
    [版主回覆12/24/2008 19:30:00]差到妳難以想像!!!! 千其唔好買來睇~ 就算朋友借都唔好睇!!! 嘥時間!!!

    回覆刪除
  7. "愛與狗同行"?我好似唔覺香港有套咁嘅戲嘅?可能我唔係啲鐘意竉物所以唔知有呢套戲?
    [版主回覆12/24/2008 20:06:00]我相信香港好多人都好似妳咁 - 唔覺有套咁既戲...因為依套戲頭1星期只收3萬港紙!  而知道既人...應該係因為套戲太爛!!!!

    回覆刪除
  8. 妳咪話,至從有"番版"而嚟,啲港產片得幾萬蚊票房係等閒事咋 ,但個問題係我直頭唔知有套咁嘅戲囉
    [版主回覆12/24/2008 21:53:00]其實而家都少咗好多翻版啦~ 翻版度度都有,翻唔翻版 + 港唔港產都好...如果拍得出色,一樣會有好票房睇! 睇吓Batman 就知啦~~~ 當然翻版唔係完全冇影響! 要同有翻版之前比較緊係冇可能啦~~~
     
    香港曾經係西方國家既亞洲電影大阿哥! 依幾年已比日本 + 韓國超越咗香港既地位!!! 咁既時勢,更應該比多d誠意出來做好d囉! 嘥錢拍d咁既垃圾......香港電影市場死得嘞!
     
     

    回覆刪除

  9.  
    Merry Christmas to You and Mr T

    回覆刪除
  10. 唔係睇你個blog都唔知有套咁戲.... anyway~merry christmas ~~
    [版主回覆12/25/2008 03:52:00]咁妳而家知道咗...就記住唔好睇咯喎!!!!

    回覆刪除
  11. 你看過 保持通話 嗎? 同是同一話題, 香港的大師級去拍, 就是這欠味道?
     
    [版主回覆12/25/2008 03:54:00]我知有套咁既戲,不過冇睇~ 因為我一睇覺得似一套西片,我覺得香港抄人! (咁其實係咪香港remake 呀????)

    回覆刪除
  12. (Empty)
    [版主回覆12/25/2008 03:55:00]cute~~~~~

    回覆刪除
  13. 我都好少睇近期既港產片...似前既好睇好多...今晚都係無出街, 同蝦子餅睇 功夫熊貓 又真係幾好睇架喎, D卡通用電腦做得好真, 好堅架....(不過就短o左d囉....)
    [版主回覆12/25/2008 04:00:00]我對港產片越來越冇信心嘞~ 好似彭氐兄弟咁...<見鬼>拍得好出色,而且訊息好正面! 但佢地跟住果咋完全唔掂~~~~~
     
    我地今晚都冇出街呀! 以前後生時就會去蒲club,後來變做平安夜請朋友返屋企食飯...不過今年幫人睇狗仔,都冇時間準備~~~~

    回覆刪除
  14. 我係用小畫家整架咋,有啲功能都仲未知點用,身邊又冇人教到我,都係自己試吓摸吓亂嚟架咋!!
     
    啲公仔同啲字原本係會閃,但係唔知點解整咗之後唔閃??激死我!!衰在之前已經嘥咗好多時間去探索,唔夠時間整多幅!!
     
    講返套片,如你所言,不知所謂,九唔撘八!!
    [版主回覆12/26/2008 08:48:00]小畫家係咪即係"Paint"呀?  (即係電腦包埋果個!)
     
    如果妳想公仔 + 字閃,要save做gif format 架! 我未用過Paint,唔知Paint 可唔可以做到gif~ 不過Flash / Adobe ImageReady 都可以! 我老公整比我d公仔就係用Adobe ImageReady 架嘞!!!
     
    不過Yahoo blog 相簿係唔支援gif format 既! 所以要先將個gif upload 去支援gif format 既相簿e.g. Photobucket,然後再copy 條link,paste 去Yahoo blog 既html~~~~~
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...