2008年12月16日星期二

二人世界的三餸一湯 - 12月15日 (附食譜)



雪耳玉竹紅棗雞湯; 薯仔炆豬肉; 椒鹽炒鮮魷 & 韭菜炒豆腐卜

早幾日買咗個椰子唸住煲椰子雞湯,尋日洗好哂預備好哂其他所有材料,先去開個椰子~ 開椰子前,我已經覺得好奇怪 - 椰子裡面唔係應該有汁既咩?? 

我搖過個椰子,裡面係空既!?!?!! 其實我唔太肯定~ 不過我見人地話煲湯時倒埋椰子汁落湯,所以我覺得搖時應該有水聲......
千辛萬苦 + 好似打仗咁彈到成廚房都係椰子殼......終開咗到個椰子!!!

(之前從未開過椰子,哇~~~
真係難到呢......下次都係要搵老公搞掂!!!) 咦~ 真係冇椰子汁流出來喎! 同時亦聞唔到椰子既味道! 於是我篤吓d椰子肉......WTH~~~~ 質地竟然似潤膚霜! 聞落唔係正常椰子味...雖然我唔肯定,不過我覺得個椰子十成九變壞咗!!
 
都係唔好搏嘞......

但係我已經預備好哂其他材料,於是拿拿淋睇吓屋企有咩其他材料可以煲雪耳 + 雞......最終煲咗個"雪耳玉竹紅棗雞湯"~~~~

老公超鍾意新野"薯仔炆豬肉"!  佢平時好少用汁來撈飯,但尋晚係例外~ 而我就覺得薯仔仲好味過豬肉!

椒鹽炒鮮魷係星期六睇BBC Saturday Kitchen,James Martin 既食譜~ 雖然係鬼佬煮中國野,但我幾鍾意依個煮法 - 又快方便,仲冇咁熱氣~~~~~

雪耳玉竹紅棗雞湯食譜click here~

薯仔炆豬肉食譜click here~

椒鹽炒鮮魷食譜click here~

韭菜炒豆腐食譜click here~





7 則留言:

  1. 嘩,你甘大力開到個椰子呀?利害!!越來越佩服你既煮菜才能喇....好叻呀你!!
    [版主回覆12/17/2008 17:44:00]用菜刀劈囉! 不過冇鬼用吖~~~~~ 咁辛苦開咗個椰子,係變壞既!!!! 嘥哂我d心機......

    回覆刪除
  2. 我想像唔到點可以自己劈開個椰子...你好堅喎.........
    [版主回覆12/19/2008 19:56:00]哈哈~~~~ 我見個椰子壞咗就揼都揼唔切...早知影低d堅的証據啦!!!

    回覆刪除
  3. 嘩,你小心啲呀, 得你一個喺屋企唔好做埋啲咁危險嘅事,touchwood有咩樹咁點算呀 ........以後邊度仲有個咁識煮嘢嘅人同我吹水呀??
     
    唔係講笑,再有下次嘅話,一定要留返俾你個大隻老公做呀,用個鏍絲批加鎚仔整個窿再慢慢撬開啲先至好嘗試劈開,唔好夾硬嚟!!
    [版主回覆12/19/2008 19:57:00]見過鬼已怕黑! 下次一定搵老公開~~~
     
    咁開椰子又唔係好危險~~~ 只係難啫!

    回覆刪除
  4. 好正的一餐! 你的BANNER 好CUTE呀!
    [版主回覆12/19/2008 19:58:00]Thank you!
     
    個banner 係我 + 老公細個樣~

    回覆刪除
  5. 咁你老公 撈汁食左幾碗飯呀?
    [版主回覆12/19/2008 20:01:00]老公喺香港返來後話要減肥喎,所以而家只食1碗飯 (我地用湯碗食飯喎~),不過撈汁果晚就食咗2碗!

    回覆刪除
  6. 又真係唔抵呀!不過點揀先靚呀?
    [版主回覆12/19/2008 20:02:00]我唔知呀~ 我都係第一次買椰子架咋! 第一次買就比我揀正隻壞野...我都幾唔好彩!!!

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆12/19/2008 20:04:00]Thank you~ Merry Christmas!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...