2008年12月22日星期一

This puppy is not for life, just for Christmas! (12月21日)

老公下屬Janet 既媽媽年頭去世,剩低Janet 既爸爸 + 隻狗仔~ 於是Janet + 佢老公Sturat 帶佢爸爸去旅行過聖誕! 佢地去Florida 2星期,狗仔暫時由我地照顧......

 佢叫做Bonnie~ 係隻Cavalier King Charles Spaniel!

 其實佢已經8歲,已經唔算係puppy 咯! 不過佢雖然肥,但唔係好大隻,我先應承老公幫佢地照顧狗仔~~~


 哈哈~~~~ Bonnie 有個玩具公仔,同佢個樣一模一樣喎!


 Bonnie 好可愛又好乖~~~  我怕2星期後我會唔捨得比返Janet......
 
老公話Cavalier King Charles Spaniel 以前係皇室人員養既狗~ 當時仲特別整咗條法例 - 所有Cavalier King Charles Spaniel 喺任何地都可以隨處便溺! 依條法例咁多年來都冇人提出過反對 (冇人咁得閒去反對!!!?!?),所以換句說話,我而家帶Bonnie 出街,佢疴咗臭臭...我大可以不理!!! (咁我緊係冇咁賤啦!!!!!) 

Bonnie~ 妳要醒醒定定乖d呀,千其唔好發牙痕咬我d手袋呀~
如果唔係妳就知味道......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Janet 搵老公幫手既原因好簡單: (1) 其他同事個個兩公婆都要返工,聖誕其間又特別忙......唯獨我一個唔洗做,可以長時間照顧到狗仔; (2) 我有養狗仔經驗~~~


 依隻係我以前喺香港養既西施仔Billy~
 

Billy 既爸爸係狗展冠軍! Billy 同樣遺傳到佢爸爸既美貌,而且仲係四蹄踏雪! 想當年我既Billy 真係靚絕花墟道架~~~ 好多西施友都想搵Billy 打種!!

V媽媽鍚Billy 既程度情係溺愛果隻~ 乜鬼都比Billy 食,連冰糖燉燕窩都同Billy 分甘同味!!!


不過紅顏都係薄命(雖然Billy 係男仔...),Billy 只得8歲大,就因為先天性脂肪肝要啪針~ 死前做過好多次手術,V媽媽唔忍心睇住佢受咁多苦......喺冇話我知既情況之下同意啪針,仲火化埋先通知我! 
(當時我已來咗英國)~~~~

Billy 之後我都想再養狗! 尤其買咗自己屋企之後......不過一路都心大心細~~~ 一來我 + 老公成日去旅行; 二來我怕狗仔死時,今次我會頂唔順......


 雖然Billy 已死咗咁多年,但我屋企一直放咗佢既相喺客廳!


Billy~~~ Bonnie 來暫住架咋,你唔好呻佢醋呀~
你永遠喺姐姐心目中至係第1位架!!



13 則留言:

  1. billy 同 bonnie都好cute呀
    [版主回覆12/23/2008 21:25:00]不過Bonnie 乖過Billy 好多!
     
    Billy 比V媽媽縱壞咗~ 好鬼搗蛋!!!

    回覆刪除
  2. Woo!Bonnie超可愛呀!成隻玩具狗咁
    [版主回覆12/23/2008 21:26:00]佢仲好乖架~

    回覆刪除
  3. Bonnie好可愛,好靚呀....我唔係甘鐘意狗既,但見到佢都忍唔住想抱下.......
    [版主回覆12/23/2008 21:28:00]佢好 乖~ 任妳點 舞都得!

    回覆刪除
  4. billy & bonnie 都好得意呀
    不過 billy 就
    我都好明白妳嘅心情
    此終都有感情架馬
    bonnie 都好可愛吖,最得意佢有一隻同佢一模一樣嘅玩具
    [版主回覆12/23/2008 21:32:00]我最遺憾係Billy 去時... 我唔喺佢身邊!
     
    我同Billy 點止有感情呀??? 狗比 貓有靈性得多! V媽媽當Billy 係仔...我當Billy 係細佬架~~~~
     
     
     

    回覆刪除
  5. 兩隻狗仔都好可愛呢~ 靚豬都想養貓或者狗, 但責任太大, 又怕無時間照顧佢, 好似你咁得閒湊吓人哋嘅都唔錯呢~
    [版主回覆12/23/2008 21:42:00]我係dog person~ 好憎貓!
     
    我記得初新屋入伙...啱啱換咗新地墊...成屋都係野立立亂未執好......老公有個同事要賣樓,放兩隻貓喺我地屋企~ 激到我死死吓!!!!!!!  貓屎又臭,果兩隻死野又超百厭...整花咗我個鋼琴 + 抓爛咗我2條pashmina!!!! 1個星期我已經頂唔順...最後老公的咗2隻野去6299度~~~~~
     

    回覆刪除
  6. 不如俾d中國菜bonnie試下??
    [版主回覆12/23/2008 21:43:00]哈哈~~~~ 緊係唔得啦! Bonnie 超肥呀~~~~ 仲有就係 - 狗唔可以食肥膩 + 鹹野架! 會生滋架!!!!!

    回覆刪除
  7. 妳果句not for life + 第一張相,我仲以為係玩具添(因為真係幾似公仔咁) ,咁妳肯幫佢睇兩個星期,我諗佢嘅主人都會好放心去旅行,妳都幫人做一件好好嘅事吖 但唔捨得都無辨法架喇,一係咁樣,妳叫個主人帶埋妳返屋企住囉,我估bonnie都好開心
    係到祝妳+妳hon hon
    [版主回覆12/23/2008 21:55:00]妳咪以為我真係咁好人先得架! 我已經有少少後悔嘞~~~ Bonnie 雖然好乖,但佢其實冇張相咁細隻架! (話時話...張相係老公影既,我都唔知佢點可以影到Bonnie 咁細隻????) 佢又好為食,成日都扭食野,不過佢超重,唔比得佢食; 又成日扭去街....搞到我乜都做唔到!
     
    以往聖誕節,平安夜我會叫朋友過來食飯架~ 但今年Bonnie 喺度,我就除消咗嘞! 因為Bonnie 會阻住我執野... 我肯幫Janet 睇狗仔,只係因為佢地兩公婆好孝順!
     
    我都祝妳一家Merry Christmas + all the best for 2009!
     
     

    回覆刪除
  8. 兩隻狗都好可愛呀!
    我老公都好鍾意狗仔~不過次次養親都係3分鐘熱度!無耐性+愛心!
    [版主回覆12/23/2008 22:30:00]我唸得好清楚...我應該唔會再養狗仔! (我話應該...所以其實都唔係唸得好清楚~~ )
     
    真係好困身呀! 果時喺香港養Billy,果8年V媽媽完全唔敢去旅行~~~ 放佢去狗房又唔放心.......而且我最鍾意既係西施,不過依度好多人偷西施!!!!

    回覆刪除
  9. 白切雞走皮...豆腐沙律...蒸水蛋....
    [版主回覆12/23/2008 22:48:00]我真係睬佢都傻呀!!! 晨咁早要我帶佢去街又要同佢執屎!!! 仲要我煮埋比佢食??? 佢有狗糧啦~~~
     
    果時就係V媽媽乜都比Billy 食,搞到佢脂肪肝惡化...先會咁短命仔~~~~

    回覆刪除
  10. 點解咁多人偷西 施?
    我奶奶以前都養左隻西施叫糖糖!(都有7,8年)
    不過之後好多病呀~又白內障..後尾要人道毀滅
    [版主回覆12/23/2008 22:55:00]西施係貴價狗 + 英國比較少人養嘛!
     
    西施屬玩具狗,係比較短命...不過一般都應該有超過10年命仔架! 但唔知點解西施 + 北京都好常患白內障 (唔知係咪因為眼大???)
     
    至於我Billy 有脂肪肝...V媽媽仲乜鬼都比佢食! (Billy 果時已經長期超重) 就係因為幾次手術搞到Billy 身體越來越差...所以都要啪針........
     
     

    回覆刪除
  11. (Empty)
    [版主回覆12/23/2008 23:16:00]Merry Christmas~

    回覆刪除
  12.   
                                    

    回覆刪除
  13. Merry Christmas to you and your family!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...