2010年1月15日星期五

一人孤零零煲仔飯 (2010年1月15日)



菜乾紅蘿蔔煲羅漢果; 蝦醬肉片煲仔飯 & 蒜蓉炒菜心苗
老公出咗trip,今晚得返我一個人食飯......_2022.gif image by veronica_tsim
天氣凍冰冰~~~~~_2090.gif image by veronica_tsim最好就係食煲仔飯! 反正聖誕前買咗個Tefal 16cm cast iron 煲仔都未用過,正好用來整煲一人煲仔飯嘞~ 
咁整咩煲仔飯好呢?_2112.gif image by veronica_tsim

 難得唔洗就老公,緊係整d我好鍾意但佢至憎既野啦 - 蝦醬是也!

最近天氣凍到個人懶哂唔想煮飯,新年後都未煮過三餸一湯,成日都係煎扒就算......今晚就一不做,二不休! 煲埋個湯 + 炒埋碟菜~ 一於將掛住老公既情緒化為好鬼勁既食慾!

食飽飽成身即時暖笠笠~~~~~

 話時話依個Tefal 煲仔好好用喎! 一煲一人份量啱啱好~

 菜乾紅蘿蔔煲羅漢果食譜click here~

 蝦醬肉片煲仔飯食譜click here~



16 則留言:

  1. 一個人都可以o甘豐富...............
    [版主回覆01/16/2010 20:35:00]一個人都要食飯架嘛!
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. 呢個煲係咪16cm呀?
    [版主回覆01/16/2010 20:34:00]yes~~
     
     

    回覆刪除
  3. 正! 又有煲仔飯食, 蝦醬好惹味呢~
    [版主回覆01/16/2010 20:32:00]我都好耐無食過蝦醬豬肉~ 所以尋晚煲飯特別正!
     
     

    回覆刪除
  4. 天寒地凍真係想食個煲仔飯, 個煲好正呀!!!
    [版主回覆01/16/2010 20:34:00]個煲仔size perfect! 一煲啱啱好夠哂我!
     
     

    回覆刪除
  5. 哈﹗好豐富喎﹗
    [版主回覆01/16/2010 20:28:00]老公唔喺屋企但我都要食飯架嘛!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都好想食蝦醬ar.....至衰我男朋友超憎 搞到我好幾年無食過蝦醬,好掛住香港媽咪的飯
    [版主回覆01/16/2010 20:28:00]有時我突然真係好想食蝦醬既話,我會 好似平時咁煮三餸一湯,全部都係老公會食既餸,再另加一碟細細碟既蝦醬肉片比自己!  整細碟d,咪唔怕一個人食唔哂囉!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 可惜只有暖笠笠,無得暖love love........老公快啲返嚟呀!---v心聲!
    [版主回覆01/16/2010 20:25:00]真係知我莫若蟻! 不過你咁坦白道出事實,有少少殘忍喎........
     
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2010年1月16日 上午1:37

    依餐都唔錯呀,一人煲仔飯就十足十廟街果種size囉,我都想買個唔癡既煲,but屋企冇地方擺,舊煲老爺又唔捨得揼,真係難為了家嫂(我)
    [版主回覆01/16/2010 20:24:00]所以我打死都唔同in laws 一齊住! 妳煮飯定妳62煮飯架? 如果係妳煮既話,我係妳就話知佢! 吼佢出咗街時揼咗d舊煲,買自己鍾意 + 啱用既返來!!!
     
     

    回覆刪除
  9. 有個咁靚既煲煮飯,食都食得開心呢~
    我搵日都要整蝦醬蒸豬肉食
    [版主回覆01/17/2010 04:25:00]應該係又平又靚又好用既煲仔至啱!
     
    蝦醬豬肉真係好味到呢~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 你改左張相啲藍色好靚好舒服~仲有呀你個冰左的公仔好得意~
    [版主回覆01/17/2010 04:24:00]多謝~ 我新年時已經換咗張相架嘞!
     
     

    回覆刪除
  11. 我無諗過有人唔鍾意食煲仔飯喎, 話時話, 煲仔飯咁鬼香, 何解唔鍾意呢..
    [版主回覆01/17/2010 04:23:00]唔係~ 我老公只係唔鍾意蝦醬鹹魚依類食物啫! 佢話臭喎.......佢好鍾意食煲仔飯架!
     
     

    回覆刪除
  12. 老公唔係樹,煮蝦醬煲仔飯真係啱晒囉 ~
    [版主回覆01/17/2010 04:22:00]唔洗怕臭親佢!
     
     

    回覆刪除
  13. 食完呢餐肯定成身暖笠笠呀~~~正呀!!!
    [版主回覆01/18/2010 04:04:00]煲仔飯真係驅寒最佳晚餐!
     
     

    回覆刪除
  14. 一個人都咁豐富, 你 掛住老公既情緒真係高漲。
    [版主回覆01/18/2010 04:03:00]咁掛住佢還掛住佢~ 我始終都要食飯架嘛!
     
     

    回覆刪除
  15. 思念係一樣好厲害的武器, 可以令你食慾增強, 也可以令我長期眼腫...最近和BF離離合合, 哭得好辛苦, 沒有胃口了...
    [版主回覆01/18/2010 04:03:00]新年快樂 Song!  感情既野好難講........有問題出現只係喊係無用既,反而會削弱自己力量! 希望妳早日解決妳既問題啦! good luck~
     
     
     
     

    回覆刪除
  16. 個tefal 煲在香港都見唔到喎 ....
    [版主回覆01/18/2010 04:00:00]唔知太子大廈Panhandler 會唔會有呢? 我睇人地個blog 好似好多英國有得賣既廚具果度都有得賣~
     
    依個煲幾好用! 我仲買咗個30cm oval 用來烚雞鴨~ 有位澳洲住既網友都買咗同款同色,佢用來炆鴨炆得好靚! http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=28478
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...