2010年1月19日星期二

新玩具 - JML Handy Seal (2010年1月19日)

身在外國~ 唔似得喺香港下下想食乜都可以買新鮮,自然要習慣食急凍雪藏野......

尤其係海鮮! 我雪櫃冰格裡面長備急凍蝦、蜆、魷魚、魚蛋......依d食物好多時都係一大包,一次過未必食得哂~ 所以通常開咗封後,剩低既我要另用急凍保鮮袋裝起保存......_001.gif image by veronica_tsim

 不過有咗佢 - Handy Seal 膠袋封口機~ 我以後可以慳返好多保鮮袋嘞~~~~

 依部野好細部唔阻訂,不過好鬼得架!

_342.gif image by veronica_tsim 例如......

 急凍黃花魚仔一包裡面有8條......

 尋晚蒸咗5條剩低3條~ 將原裝包裝袋剪短d,用部機仔封返口......得咗!

JML website 示範部封口機既video: http://www.jmldirect.com/Handy-Seal-PH4885/

連載住水既膠袋都封到口~  等我又試吓係咪真係咁堅先!  

 用依種質地薄如米紙既三文治袋裝些少水,再用封口機將粉紅線部份封口......

 真係得喎! 真係唔漏水喎!!!
我強推依部封口機仔! 直頭係急凍食物必備~c562502d.gif image by veronica_tsim

另外我仲買咗2盒Doktor Power 清潔劑~

左邊黃色果盒Doktor Power Multi -Task 我一直用咗好耐,依隻無毒清潔劑用來清潔爐頭 + 焗爐最好洗好用!29_3_16.gif image by veronica_tsim

另外我屋企所有牆都係白色~ 有時老公送香水百合比我,花芯黃色花粉沾咗上牆身後,點抹都會留有一撻黃印......不過用黃色Doktor Power 一抹即時回復潔白!

_1856.gif image by veronica_tsim 實在太好用嘞~~~ 所以訂多盒以備不時之需!

Doktor Power Multi -Task 用法: http://www.jmldirect.com/Doktor-Power-PD0513/

右邊藍色果盒Doktor Power Fabric 係for 布料衣物去污漬既~ 我仲未用過 ,所以買來試吓!

Doktor Power Fabric 用法: http://www.jmldirect.com/Doktor-Power-Fabric-Cleaner-PD0515/

 2隻清潔劑除咗無毒之外,仲係eco friendly 架!

i1.gif picture by veronica_tsim

 封口機 + Doktor Power 都可以喺JML website 買到~ 暫時來睇產品好得,不過佢地網上mail order service 就認真麻麻嘞!!!

依3樣野我係1月6日網上落order 既,普通送貨需時5-7個工作天......不過我今日1月19日先收到貨! 之前email 過客服2次追貨,完全無回覆 ; 尋日直接打電話去客服追,今日先送貨......



22 則留言:

  1. 美女好介紹!! 封口機真係好得喎! 出邊SHOP 有無得買呀?
    [版主回覆01/20/2010 20:18:00]Argos 有呀! 不過都係要Argos online 買啊! http://www.argos.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/Search?storeId=10001&catalogId=1500001801&langId=-1&searchTerms=handy+seal
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年1月19日 下午5:20

    封口機我應該用唔到,因為我prefer食完d餸再去買,妳喺英國就唔同嘞,好岩妳...
    Doktor Power我就好有興趣,唔知台灣有冇得order呢?搵日去B&Q搵下有冇
    [版主回覆01/20/2010 20:15:00]JML只係英國website 來~ 不過就算台灣有可能未必叫做Doktor Power.
     
     

    回覆刪除
  3. 咁啱既,XMAS嗰陣我媽咪都買咗部封口機比我呀 (我嗰部係青綠色)   我通常用黎封零食,好多時兩隻馬騮食剩一半,另一半夾住都好易放到淋咗 ~
    [版主回覆01/20/2010 20:12:00]妳果部係咪又係咁細部架?
     
    我好少食零食~ 我唸我應該用來最多封急凍食物,好好用!
     

    回覆刪除
  4. 見你用個封口機真係好方便. 令我心痕痕都想買一部封口機, 我有時d野煮唔晒, 又要用個保鮮袋pack起,真係好浪費.
    [版主回覆01/20/2010 20:10:00]係呀~ 尤其我地住外國特別多包裝野!
     
     

    回覆刪除
  5. 我都要買部用下先得呀,好多時我食唔曬D野求其搵個夾夾住就算,又好快淋又唔衛生,所以我都要買個封口機先得!!
    [版主回覆01/20/2010 20:08:00]好多網友都話香港有得賣仲好平~ 依部機仔細細唔阻訂真係好好!
     
     

    回覆刪除
  6. 我對洗焗爐個盒有興趣喎... 唔知 hk 有冇得買呢 ??
    [版主回覆01/20/2010 20:07:00]JML 只係英國網站來,我唔知香港有冇得賣~ 有都可能改咗名唔係叫做Doktor Power.....
     
     

    回覆刪除
  7. 我都有一部封口機, 不過係鬼c咁大部嗰隻 係之前part time job個boss送ge, 但我只係用過一次咁大把 你呢種封口機, 我上yahoo拍賣都見到有得賣, 好似HKD20-30左右~
    [版主回覆01/20/2010 20:04:00]妳果隻應該係打橫一部禁落去一下封口果隻!!?!? for 我太大部嘞~
     
    好多網友都話部機香港有得賣,預咗香港賣得平,香港好多野都平過英國架啦!
     

    回覆刪除
  8. 封口機以前都用過(係女人街買~ 超平, 好似幾十蚊 ) 
    但係我係超新屎坑~ 玩一陣又無用, 可能唔同你係外國會用得著佢啦~ 哈哈
     
    [版主回覆01/20/2010 19:58:00]咁又唔係淨係急凍野先用得著~ 開咗封既海味零食都用得著架.
     
     

    回覆刪除
  9. 封口機我都玩過, 女人街買的..不過用哂D 縮膠買唔返..跟住放下放下....應該封印左架喇..
    [版主回覆01/20/2010 19:55:00]咩野縮膠呀? 要來做乜架??
     
     

    回覆刪除
  10. dixon dai tim hung2010年1月20日 上午2:03

    透過你這人氣網誌作出呼籲:請捐助海地災民!
     

    回覆刪除
  11. NIce, I think I should buy the 封口機. Let's see what I can find in US.
    [版主回覆01/21/2010 06:10:00]i think it's very useful! hope you can find it in the US~
     
     

    回覆刪除
  12. 唔好封我個口就得啦!
    [版主回覆01/21/2010 06:10:00]依部野好善良既~ 唔係武器來!
     
     
     
     

    回覆刪除
  13. E部野我都有...2野比我玩到SHORT左= ="
    [版主回覆01/21/2010 06:07:00]希望我依部唔會咁易壞啦......
     
     

    回覆刪除
  14. 這部機女人街賣了好幾年啦, 我成日睇 , 但就沒有買呀 !
    [版主回覆01/21/2010 06:07:00]我喺香港無見過呀! 我想要個封口機好耐,不過見親既都係打橫一大部果種......
     
     

    回覆刪除
  15. 呢部封口機, 上次返香港喺女人街見個哥仔示範得出神入化, 我都買左部, 不過又係玩2野, 而家唔知去左邊添!!
    [版主回覆01/21/2010 06:06:00]我喺香港無見過呀~ 我想要個封口機好耐架嘞,如果喺香港時見到,我都買咗咯......
     
     

    回覆刪除
  16. 縮膠 =>係我叫..佢真名係咩..我唔知呀, 即係 你有時買野咪有層膠包住件PRODUCT既, 就係個層囉.  你封左底 放件野入去, 封埋佢, 用熱風筒吹佢就會縮埋, 貼住入面件野喇~  好以D 毛公仔, 封左縮膠咁就唔怕痴塵, 但又唔會一隻雙膠袋咁樣衰. 我上星期先又見到咋...
    [版主回覆01/21/2010 18:56:00]哦~ 我尋日喺YouTube 睇到香港街人地做promote 個video (廣東話應該係香港啩...),反而見佢擺隻公仔入去後用風筒吹係脹大喎!
     
    不過我有冇果種袋都冇所謂,我主要用來封返食物包裝袋既啫!
     
     

    回覆刪除
  17. 呢兩隻清潔劑好似好好喎,不過佢又唔ship來香港,無得買添
    [版主回覆01/21/2010 18:53:00]我見Amazon 都有得賣,佢地好似會ship international,妳可以去睇睇~
     
     

    回覆刪除
  18. 封口機又真係好方便喎~~
    [版主回覆01/22/2010 18:50:00]依部野對我來講真係好有用! 而且我最鍾意佢夠細部~
     
     

    回覆刪除
  19. 係...等我去搵搵先,thanks!
    [版主回覆01/22/2010 18:49:00]希望妳買到啦!
     
     

    回覆刪除
  20. 同妳部個樣一樣架,不過係唔同色咋
    [版主回覆01/24/2010 00:27:00]OIC! 妳有冇用過部機呀? 我覺得好好用又細部! 我尋日用來封包西米~
     
     

    回覆刪除
  21. 用過啦,真係幾方便架,依家好多時係用黎封餅乾包裝袋

    回覆刪除
  22. 上次我都用黎封番包靈芝,以前成日要用密實袋袋好,依家唔洗,慳唔少密實袋
    [版主回覆01/25/2010 20:53:00]係呀~ 係呀! 慳返好多密實袋! 果日我煲完西米露,仲一路唸用乜野裝返剩低既西米......  突然唸起有部機仔,真係好好用!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...