2010年1月21日星期四

蕃茄豆腐滾紅衫魚 (滾湯)


1. 紅衫魚去鱗洗淨抹乾; 蕃茄切角; 豆腐瀝乾備用。

2. 燒紅油鑊,下薑片和紅衫魚用慢火煎香。

3. 加入滾水轉大火滾10分鐘。

4. 加入蕃茄角和豆腐,大滾後轉中小火滾約30分鐘至湯白。

5. 用海鹽調味即成。



10 則留言:

  1. 你條魚煎得好靚, 我好怕煎魚. 不過你係吾係用易潔鑊來煎呀? 我在TK MEXX 就是買你這款易潔鑊, 不過未煎過魚!!
    [版主回覆01/22/2010 19:34:00]我條魚唔係用鑊來煎架! 係用滾湯個煲 - 依個 - http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=5262
     
    都係喺TK Maxx 買,而且依個煲都係易潔既!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年1月21日 下午5:05

    正!最鐘意d湯滾到簪哂
    [版主回覆01/22/2010 19:31:00]咩野叫做"簪哂"?
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2010年1月22日 上午3:34

    白哂.....hahaha今次估唔到啦
    [版主回覆01/22/2010 19:40:00]台灣係咁叫架? 定妳之前打錯字??
     
     

    回覆刪除
  4. 魚湯真係好好味,又好營養喎,正呀 ~~~
    [版主回覆01/23/2010 02:43:00]不過我覺得最好用來滾魚湯既始終係大眼雞!
     
     

    回覆刪除
  5. HELLO. 我係多倫多那位男仔...如果你還記得的話... 之前好似聽你講話唔會繼續係LEE 度留言,所以好耐冇上黎.. 點知原來妳有繼續落去真好... 我想問下.. 點先可以煮到D 魚湯變白色...? 我見出面D 舖頭做到.. 但我好耐之前試過都唔得....
    [版主回覆01/24/2010 23:11:00]我對你有印象! 我之前係考慮緊搬去第二個blog 啫,不過始終用慣咗Yahoo.......
     
    我聽過人講,出面街既魚湯會加奶粉落去,等湯色變白~ 自己滾呢,V媽媽教落 - 鑊要燒熱,油要少! 太多油就一定滾唔到白湯! 慢火煎香魚後,加水好似上面咁滾,就會滾到白湯架嘞! 其實我上面都滾得唔夠白,因為我用得一條魚.....
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. ☆╮↘QQ貓TY-喵喵 ↙╭☆2010年1月25日 下午12:20

    你係邊間買 紅杉魚㗎 ? see woo ?
    [版主回覆01/26/2010 06:08:00]係~ 泗和!
     
     

    回覆刪除
  7. ☆╮↘QQ貓TY-喵喵 ↙╭☆2010年1月25日 下午3:58

    你住倫敦?我地一樣好鍾意煮食,可以做個朋友? 分享大家美食
    [版主回覆01/26/2010 18:35:00]我 唔係 住喺倫敦架~ 我住喺Glasgow 架!  
     
    當然可以做朋友啦! nice to meet you~ 等閒交流吓煮食心得吖!
     
     

    回覆刪除
  8. ☆╮↘QQ貓TY-喵喵 ↙╭☆2010年1月27日 下午4:54

    我住Kent,介唔介意交換FB? 你嚟左 英國幾耐呀?
    [版主回覆01/28/2010 20:23:00]哦~ 原來妳住Kent! 好呀~ 妳留私人回應比我吖!
     
    我來咗英國應該14年左右~ 妳呢?
     
     

    回覆刪除
  9. 我好鍾意飲魚湯, 尤其係蕃茄薯仔魚尾湯 但係我老公唔係好鍾意, 因為怕腥, 所以得我一個人時先至煲
    [版主回覆01/28/2010 20:21:00]係喎~ 係喎~ 一言驚醒咗我 - 等我下次滾蕃茄薯仔先!
     
    我發現d男人食野有時真係好麻煩!  等佢地帶我地d女人出街食飯時,我地要比返d顏色佢地睇!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...