2010年1月17日星期日

中毒@Lakeland Limited (2010年1月17日)

死火嘞~ 死火嘞!!!

繼TK Maxx 之後,又多一間店我每個星期唔去一次唔安樂 - Lakeland Limited~

上星期特別去買新出既心型pasta,點知仲未有貨 ......但就比我好彩買咗減價靚靚salt & pepper set~  (網誌)

今日返去6299度食飯,食完飯明知時間忟水舖頭就關門,但死都心思思想去及及心型pasta 有貨未......_2069.gif image by veronica_tsim
因為仲要趕住去中式超市買餸,所以入去打咗個5分鐘旋風轉......_2041.gif image by veronica_tsim

 都有收穫啊!

 有貨嘞~ 有貨嘞~~~~_2100.gif image by veronica_tsim


 好cute 既三色心心pasta!_1998.gif image by veronica_tsim


 下定決心製造多d"蘇格蘭靚女果醬",樽蓋貼紙 + 一pack 好有"好媽媽feel"既樽蓋~

(我明明仲攞咗包jar covers 架! 點解無咗既??不過單上面都無計到......)

 上星期買咗依隻食得落肚用來裝飾蛋糕甜品既紅色心心~

我知道仲有隻金色星星,不過當時無貨......

  今日有貨嘞!

_2070.gif image by veronica_tsim 等我唸吓用來整乜先~~~~

 突然見到貨架Lakeland 入咗新貨 - 我個好朋友Chasseur crepes pan~ (我無買呀! 我有個crepes pan 買咗十世都未用過.......)

香港有二X惠、心X、吉X島10蚊店、千X店10蚊店 + 無數大大小小既廚具用品、烘焙用品店......不過悶出隻鳥來既英國售賣廚具用品 + 烘焙用品既地方來來去去都係得果幾個,而且可供選擇既貨品亦係來來去去得果d......m7.gif image by veronica_tsim

_1748.gif image by veronica_tsim 真係好彩有TK Maxx + Lakeland 久唔久入d得意新奇既貨品! 如果唔係真係會悶屎我~~~~

 Lakeland Limited Website: http://www.lakeland.co.uk/



22 則留言:

  1. 唷,好愛那 Love pasta, 煮出來睇到都開心、点解單買樽蓋,咁個樽呢?
    [版主回覆01/18/2010 18:59:00]我唸女仔好難會唔鍾意包意粉!
     
    樽蓋同個樽要分開買架! 不過有好多樽就算唔同款,樽蓋都一樣係依隻~ 我暫時買蓋來換咗屋企自己用果d現成意粉汁樽蓋先,到整比朋友時先另外再買樽囉!
     
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年1月17日 下午5:50

    love pasta妳捨得煮黎食呀?係喎...妳d樽呢?
    我N年前喺英國都唔見嗰兩嘢,所以都搵唔到好嘢....
    我想問妳d colorful刀叉喺邊度買架?唔知有冇全pink架呢?我想叫我大姑奶幫我帶返黎
    [版主回覆01/18/2010 18:58:00]唔知妳N年前有幾N? 不過我來咗十幾年,一直都見到依兩間野~
     
    我套彩色扒刀? 妳果時妳都問過我 + 又係話叫妳親戚幫妳買......咪喺TK Maxx 買囉! TK Maxx 係買散貨既,貨一水水來賣哂就無~ 而且每間分店賣既貨未必一樣! 套刀我只見過一千零一套 - 就係比我買咗果套嘞!
     
     

    回覆刪除
  3. Welcome To My Rose Garden2010年1月17日 下午8:41

    Love pasta好靚呀~
    [版主回覆01/18/2010 18:51:00]我唸女仔好難會唔鍾意包意粉!
     
     

    回覆刪除
  4. 好靚呀個心心Pasta,比我實唔捨得食呀!我都要得閒煮多d野食先得喇,我真係越黎越懶~~
    [版主回覆01/18/2010 18:50:00]包意粉幾靚都會過期架! 唔食咪嘥哂囉?  我唸緊幾時煮 + 點煮.......
     
     

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年1月17日 下午9:35

    心心pasta我都鍾意呀, 正
    [版主回覆01/18/2010 18:49:00]我唸女仔好難會唔鍾意包意粉!
     
     

    回覆刪除
  6. 心形意粉好靚呀 .... d金色星星都係 ....
    買呢d係最開心咖 ~~
    [版主回覆01/18/2010 18:48:00]2樣都靚~ 不過星星好鬼貴,咁細樽仲貴過包意粉!
     
     

    回覆刪除
  7. 點解淨係買蓋既,咁啲樽樽呢??
    [版主回覆01/18/2010 18:47:00]樽蓋同個樽要分開買架! 不過有好多樽就算唔同款,樽蓋都一樣係依隻~ 我暫時買蓋來換咗屋企自己用果d現成意粉汁樽蓋先,到整比朋友時先另外再買樽囉!
     
     
     
     

    回覆刪除
  8. wow個D食得落肚既心心同星星~好KAWAII哦~!!!!!! LOVE PASTAAAAAA~見到都SWEET
    [版主回覆01/18/2010 18:43:00]果d星星 + 心心靚就靚,不過好鬼細枝 + 好貴! 每枝得果d屎要成$50 (港紙1枝)!!!! 一包pasta 仲平過一枝星星 / 心心....
     
     

    回覆刪除
  9. 心型PASTA好得意! 我昨天都去TK MARK, 又買了個易潔鑊, 和心型COOKIE 模呀!!
    [版主回覆01/18/2010 19:01:00]何媽小心!!!! TK Maxx 係會行上癮架~~~~~~ 就係TK Maxx 搞到我買到成屋都係鑊......  曲奇模係咪我果套呀?
     
     

    回覆刪除
  10. Mrs Williams 威廉C太太2010年1月18日 上午4:32

    d 心心同星星好靚呀, 我之前係香港見到有薑餅人, 超細超可愛!
    [版主回覆01/18/2010 22:40:00]薑餅人? 好難想像係點? 係咪糖來架?
     
    不過依隻心心 + 星星係無味架! 得個樣架咋! 我估應該好似米紙咁 ~~~
     
     

    回覆刪除
  11. Love pasta好靚
    我又係好鍾意行$10店最鍾意睇碗碗碟碟~
    [版主回覆01/18/2010 22:31:00]個個都鍾意love pasta 喎~~~
     
    10蚊店除咗碗碗碟碟,仲有大把野睇~ 真係樂而忘返!!!
     
     

    回覆刪除
  12. The love pasta is so lovely. It's good for Valentine's Day dinner.
    [版主回覆01/18/2010 22:30:00]yes it's so cute! love it~~~~~ however no cooking on valentine's day~ cos Mr.T takes me out for dinner!
     
     

    回覆刪除
  13. 心型 pasta  真係好得喎, 有我都會心思思買!
    [版主回覆01/19/2010 19:10:00]我唸女人好少會唔鍾意個心心意粉!
     
     

    回覆刪除
  14. 三色心心! 真係好冧!
    [版主回覆01/19/2010 19:09:00]今次押返韻嘞!
     
     

    回覆刪除
  15. 心心型pasta好得意, 你可以用嚟做情人節晚餐喎 Sweet Sweet
    [版主回覆01/19/2010 19:08:00]情人節老公會帶我出街食飯,我唔煮飯架~
     
    有網友話CitySuper 有依種pasta 賣喎! 妳可以去睇睇~
     
     

    回覆刪除
  16. 好特別呀~你唔講都唔知啲心心同星星可以食落肚TIM~住你隔離就好LU~唔係.應該係你老公好有福氣先岩~
    [版主回覆01/19/2010 19:06:00]果2枝食心心 + 星星好似做手工果種亮片咁~ 我都係第一次見架咋! 我唸用來整蛋糕餅乾會好靚~~~
     
    哈哈~~~ 多謝妳讚賞! 我老公都話佢覺得自己好lucky~
     
     

    回覆刪除
  17. jar covers 都有得買? 咁個樽呢? 自己配?
    包心型Pasta 都好得意, 香港我記得City Super 都有呀 !
     
    [版主回覆01/19/2010 19:02:00]蓋同樽係分開賣架! 有好多唔同款既樽用既蓋都係一樣size~ d蓋都有好多花紋 / 顏色架! 我唸係方便自己配款啩~ 分開買都幾好 - 我可以用意粉汁樽換個靚靚蓋!
     
    CitySuper 有得賣包心心意粉? 係咪一模一樣架?
     
    各位網友~ CitySuper 有得賣包心心意粉呀!!!!
     

    回覆刪除
  18. 個心形通炒好掂

    回覆刪除
  19. sorry 係通粉
    [版主回覆01/20/2010 08:14:00]通炒........
     
     

    回覆刪除
  20. 個心心pasta 好靚, 美國這邊都好少好似二德惠, jusco 10店, 想買d又平又靚的烘焙工具&用品真係不容易, 又冇香港咁集中. 等我下次返香港一定要瘋狂掃貨.  
    [版主回覆01/20/2010 20:28:00]英國都無乜架,Lakeland 算係好唔錯架嘞~ 不過有時d野有少少貴!
     
    我plan 緊過幾個月返香港,我都list 緊張shopping list!
     

    回覆刪除
  21. 個心心pasta 好靚, 美國這邊都好少好似二德惠, jusco 10店, 想買d又平又靚的烘焙工具&用品真係不容易, 又冇香港咁集中. 等我下次返香港一定要瘋狂掃貨.  

    回覆刪除
  22. 看完你篇 blog, 有 d  感觸......
    我昨夜剛從香港回來..... 又要繼續住晌悶死人既英國......
    我好掛住屋企人, 我好掛住香港.....

    [版主回覆01/20/2010 20:23:00]我指悶死人係英國買廚具既選擇,唔係英國既生活.
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...