2010年1月15日星期五

蝦醬肉片煲仔飯


1. 梅頭肉洗淨瀝乾切片,用胡椒粉、生抽、糖、紹酒、薑絲、蒜茸和蝦醬醃最少30分鐘。

2. 米洗淨後浸30分鐘。

3. 生鐵煲掃上少許油,將米放入煲內,加入適量清水。

4. 煲至水大滾,略略搞拌後轉小火加蓋煮至飯開始收水。

5. (1)醃好的梅頭肉片加入粟粉和少許生油拌勻,平均地鋪在飯上。

6. 以小火煲至肉片熟透和飯完全收乾水份(約10至15分鐘),期間不要開蓋。

7. 熄火後焗10分鐘,放上蔥絲即成。


6 則留言:

  1. 其實煮煲仔飯唔開得蓋,妳個煲又唔係玻璃蓋,咪要靠估佢收晒水未囉
    [版主回覆01/17/2010 04:21:00]係加咗肉之後煮果10至15分鐘先唔好開蓋~
     
    之前煮到開始收水然後先加肉,加咗肉後又煮又焗都要成廿幾分鐘,一定收哂架嘞! 除非真係加得太多水.......
     
     

    回覆刪除
  2. 加水量係唔係同用電飯煲煲咁呢? 個煲好靚呀!
    [版主回覆01/17/2010 04:17:00]係呀~ 同平時煮飯時差唔多得架嘞! 不過要注意 - 乾材料e.g. 腊味就同平時一樣; 但會出汁既濕材料e.g. 醃過既肉,就要酌量減返少少水份,如果唔係飯煮出來會一pat 野咁架!
     
    個煲唔止靚,又好平好抵,仲好好用架!  
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=27516
     
     

    回覆刪除
  3. 蝦醬肉片煲仔飯, 想起都好惹味!! 好暖笠笠!!
    [版主回覆01/18/2010 04:19:00]冬天食煲仔飯就最正~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 我都係等老公出 trip 先整蝦醬肉片同煲鱆魚湯、老公受唔住的味
    [版主回覆01/18/2010 04:19:00]我平時想食都會整比自己食架!
     
     

    回覆刪除
  5. 我老公都係好唔鐘意蝦醬, 我都係等他唔返屋企食飯先整, 蝦醬蒸豬肉好味!
    [版主回覆01/18/2010 19:19:00]平時如果我太想食,就算老公喺度我都會特登整一碟仔比自己架!
     
     

    回覆刪除
  6. 咁凍的天氣....食下煲仔飯真係好好呀~
    我發覺....原來好多老公都係唔食蝦醬的~
    [版主回覆01/19/2010 20:44:00]我老公係竹升,唔食鹹魚蝦醬都情有可原; 但我覺得其他中國人老公唔食依d正野,成日要我地做老婆去就佢地......真真不可原諒!!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...