2010年1月26日星期二

生滾腰潤粥


1. 豬腰和豬潤 (豬肝)切片,用清水沖淨血水後瀝乾,用胡椒粉、薑末、糖和少許生抽醃好。

2. 煮一煲瑤柱白粥。(白粥煮法和快速煲粥法link~)

3. 白粥煮好後,將豬腰和豬潤片隔去醃汁,放入白粥內滾至豬腰和豬潤片熟透。

4. 盛碗後灑上薑絲和蔥花即成。



13 則留言:

  1. No link to 白粥煮法和快速煲粥法
     
    Is it easy to buy 豬腰和豬潤 in UK?
    [版主回覆01/27/2010 00:30:00]sorry forgot to put the line! added it already~
     
    it's quite easy to buy pig liver, you can find pig liver in almost all supermarkets~ however i can only find pig kidney in one supermarket - morrisons!
     
     

    回覆刪除
  2. 原來生滾腰潤粥係咁煮! 你好掂 轉行賣粥都得
    [版主回覆01/28/2010 01:05:00]鬼佬都唔食依d野既!
     
     

    回覆刪除
  3. E ... 我都好耐冇煲過粥... 你 hon 食 內臟咖 ..
    [版主回覆01/28/2010 01:04:00]老公唔食內臟架! 煲粥我日頭自己做lunch 之嘛,佢無份食架!
     
     

    回覆刪除
  4. 呢個又方便又快手,冬天食真係一流呀!!!!!!!
    [版主回覆01/28/2010 01:03:00]冬天食粥食完真係暖笠笠好舒服!  不過天氣凍無乜汗出,搞到要成日去洗手間......
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年1月27日 上午1:45

    依個粥都好正,我今日都煲左個皮蛋瘦肉粥做早餐
    [版主回覆01/28/2010 01:02:00]皮蛋瘦肉粥我都鍾意~ 下火啊!
     
     

    回覆刪除
  6. Mrs Williams 威廉C太太2010年1月27日 上午4:37

    豬腰係豬邊度? 唔知呢度market有無呢? 豬腰英門係咩? thanks

    回覆刪除
  7. Mrs Williams 威廉C太太2010年1月27日 上午4:39

    OH~~I missed the lines of those message you replied to the others. I know the 豬腰 is pig kidney la..
    [版主回覆01/28/2010 01:01:00]咁妳而家知道可以去搵吓啦!
     
     

    回覆刪除
  8. 我最鍾意豬潤粥~~
    [版主回覆01/28/2010 00:59:00]就咁豬潤粥我都鍾意~ 不過我都好鍾意豬腰啊!
     
     

    回覆刪除
  9. 攪到我依家都想食碗粥添,落街買碗粥宵夜先得
    [版主回覆01/28/2010 00:58:00]我都想三更半夜唔洗自己整就有粥食....
     
     

    回覆刪除
  10. 好正呀,我都試整黎食先。
    [版主回覆01/28/2010 23:08:00]依個好快手整架!
     
     

    回覆刪除
  11. 這個粥我鐘意食呀 , 但膽固醇超標啦 !
    [版主回覆01/29/2010 03:21:00]偶一為之都無所謂既~
     
     

    回覆刪除
  12. 你好呀,我成日都睇你個blog架,不過就好少留言 我都係移民去了溫哥華埠仔,又係一個少唐人食材的小鎮,有時我見你果邊既食材仲多過我呢度呢,我好想學你整咸鴨蛋架,但一直都搵唔到鴨蛋 我呢度都有腰膶賣架,我老公又係唔係好吼,但我又係好鍾意食,但有時真係唔知點解點都整唔乾淨咁,有陣味囉,你只係用細水沖十鐘就ok?? 我都試試先,因為有時見到又真係好想買黎整,但又怕整唔好,浪費哂 遲d我整左再講你知成唔成功啦~
    [版主回覆01/31/2010 04:13:00]妳好呀Agnes~ 歡迎妳!
     
    我住喺Glasgow - 係蘇格蘭最大既城市來~ 而且亦係蘇格蘭最多中方式超市既地方! 所以好多中式食材都買得到~   整鹹蛋唔一定要用鴨蛋架,用雞蛋一樣整到,都好好味架!
     
    依度買既腰潤本身都好乾淨架,切片後沖吓水就得架嘞! 如果妳怕唔乾淨既話,可以煮粥前將腰潤汆一汆水! 整完記得話我知喎!
     
     

    回覆刪除
  13. 我都鍾意猪雜粥 , 加埋腸粉就完美!
    [版主回覆01/31/2010 04:00:00]我都鍾意粉腸~ 不過唔知有冇得賣? 而且老公又唔食內臟,樣樣都買少少就太多嘞!!!
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...