2010年5月27日星期四

二人世界三餸一湯 - 2010年5月26日 (附食譜)



西洋菜粟米煲陳腎; 涼瓜炆腩肉; 菜脯炒蛋 & 炒菜心苗

西洋菜當造嘞! 連西式超市既西洋菜都好鬼靚,買咗2包來煲好耐無飲過既西洋菜湯,啖湯好甜好好飲!!!

Weekend 見泗和行苦瓜好靚買咗1大隻~ 既然老公連佢好憎既鹹魚蝦膏都開始接受得到,咁我唸苦瓜都可以試吓啩!!?!?

 之前食咗幾餐排骨,累骨累到咀都歪......所以今次用來炆腩肉~

腩肉老公就好鍾意食呀! 不過佢始終都係唔鍾意苦瓜......


 依隻台灣出品既炒蛋菜脯粒好方便啊,浸水搾乾就用得,唔洗自己剁碎!

 西洋菜粟米煲陳腎食譜click here~

 涼瓜炆腩肉食譜click here~

 菜脯炒蛋食譜click here~


9 則留言:

  1. 見你涼瓜排骨好好味,西洋菜湯我的最愛,
    [版主回覆05/28/2010 18:11:00]西洋菜湯真係好正~ 而家西洋菜當造,煲湯特別甜特別好飲!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年5月27日 下午4:52

    苦瓜好多人都接受唔到~~睇妳煲腩肉苦瓜好似好好味,其實我未試過依味,搵日試下
    [版主回覆05/28/2010 18:10:00]都係架~ 我好多朋友都唔鍾意食苦瓜!
     
    除咗腩肉之外,依個方法苦瓜用來炆排骨、炆雞、炆鴨都好好食架!
     
     

    回覆刪除
  3. 我好鍾意食苦瓜架, 妳呢煲涼瓜炆腩肉好正, 我流緊口水喇
    [版主回覆05/28/2010 18:08:00]我都係由細到大都好鍾意食苦瓜! 唔苦反而覺得唔好食......
     
     

    回覆刪除
  4. 我以前都唔食苦瓜, 不過我阿婆夏天成日整, 佢見我唔鍾意食, 就用唔同材料煮, 苦瓜炒牛肉, 苦瓜(切薄片)炒蛋, 黃金苦瓜 ....
    食下食下就鍾意食喇宜家 ~
    [版主回覆05/28/2010 18:08:00]哈~ 我反而由細到大都好鍾意食苦瓜架! 唔夠苦反而覺得唔好食~
     
     
     
     

    回覆刪除
  5. 西洋菜湯係我既至愛呀~~~~~~~~~~好鍾意好鍾意好鍾意飲呀!!!!苦瓜我食唔到,陣味我頂唔順,但早2日食左幾舊竟然OK!!
    [版主回覆05/28/2010 17:59:00]
    依排我依度d西洋菜當造呀! 好鬼靚煲出來湯超甜~~~~
     
    我由細到大都好鍾意食苦瓜架! 唔苦我反而覺得唔好味喎!
     
     

    回覆刪除
  6. 苦瓜我未試過﹐不過真係苦架?﹗
    [版主回覆05/29/2010 17:08:00]苦架~ 不過唔係苦茶果隻苦囉! 係微微苦,配埋豉汁好正架!!
     
     

    回覆刪除
  7. 我對苦瓜麻麻...唔苦得 碟菜苗炒得青青綠綠好正
    [版主回覆05/29/2010 17:07:00]有d人會食苦瓜,但要食唔苦既......  我呢由細到大都鍾意苦瓜,而且唔苦反而唔鍾意~
     
     

    回覆刪除
  8. 我以前唔鍾意食苦瓜, 但有次係朋友屋企食飯, 佢有整得好好味, 攪到我依家愛上左添
    [版主回覆05/29/2010 17:06:00]好似好多人都唔鍾意食苦瓜喎......不過我由細到大都好鍾意食!
     
     
     

    回覆刪除
  9. 我細個完全唔食苦瓜, 大個後就冇咁抗拒, 會食少少咁啦~
    [版主回覆06/01/2010 18:02:00]我反而由細到大都好鍾意食苦瓜架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...