2010年5月24日星期一

我們的BMI (2010年5月22日)


剛過去既weekend 連續2日都大好天,而且仲有成26C!

個個都襯住好天出哂outdoor,shopping centre 反而水靜鵝飛!

天氣一好,好多event 都搬哂出街外......

 例如街有sample 派~

(依個希臘出品既護膚品牌我好耐以前用過都唔錯~ 有野派我緊唔會蝕底啦! )

依個免費測試BMI (Body Mass Index) + Body Fat 既攤位好多人排隊,我 + 老公又八卦排埋一份!

我 + 老公成日暴飲暴食 (尤其係我! ),我都好想知道其實我地身體狀況如何......

 填好個人資料後,好似老公咁渣住部機......就得出結果來!

最近我晚晚keep 住沖涼前都要磅一磅自己,因為我發現自己由原本105變成最近徘徊喺109至112之間!

不過......

 哇哈哈哈哈!!Laugh-small.gif image by veronica_tsim


結果顯示我既BMI + Body Fat 比例,係屬於最理想最健康既標準!

(哼! 睇吓仲有無人夠膽話我太瘦!!!!Peeved-small.gif image by veronica_tsim)


 老公Body Fat 比例係最理想健康,但BMI就啱啱少少超標喎......

_342.gif image by veronica_tsim 不過我曾經睇過一位註冊醫生寫既健康書,裡面指出其實BMI只係一個身體健康大概狀況既參考值,並非絕對值!

 我老公連肚腩仔都無,_919.gif image by veronica_tsim邊個夠膽話佢肥!!!?!?!


仲有就係 - 果條友填矮咗老公1吋!_1284.gif image by veronica_tsim

咁即係我地暫時可以繼續暴飲暴食啦! 哇哈哈~~~~_1553.gif image by veronica_tsim


9 則留言:

  1. your honey and you are in good body shape. Don't worry, you still have a lot of quota to eat. LOL
    [版主回覆05/24/2010 23:54:00]Thanks YanYan! i will keep eating a lot as long as i dont look fat in the mirror! haha~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 又比個機會你繼續密密食啦 !! k
    [版主回覆05/24/2010 23:52:00]之前我仲擔心自己咁食野法會好唔健康呢!
     
     

    回覆刪除
  3. 睇嚟我都係要戒飯淨食菜.....我肥過你幾磅
    [版主回覆05/25/2010 19:34:00]我唔得架! 我一定要食飯架!!!! 無飯我會軟手軟腳......
     
     

    回覆刪除
  4. 妳唔好睇我咁肥喎, 我BMI都算正常22點幾 ... 屬於normal
    (好彩咋  )
    我都好想好似妳咁呀, 喪食都唔肥 ...
    [版主回覆05/25/2010 19:33:00]其實高矮肥瘦都唔重要,最緊要係身體健康啫!
     
     

    回覆刪除
  5. 加油呀,計俗keep住
    [版主回覆05/25/2010 19:32:00]我無刻意去keep 住咩磅數架! 我依d為食鬼淨係鍾意食又唔做運動....  希望可以再放肆多幾年啦!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2010年5月24日 下午7:42

    原來我地身高體重都差唔多喎,不過妳keep得好,我成日都大起大落架
    [版主回覆05/25/2010 19:30:00]係? 睇相又睇唔出喎!  我其實無刻意去keep 住咩磅數,反正我99或116,望落去都無咩分別! 可能我單骨啦~ (暫時仲未試過重過116! )
     
     

    回覆刪除
  7. 平時見你地成日食好野都知你地兩個食極唔肥架喇, 加埋你今篇 blog, 真係羨慕 C 而家節緊食既我喇
     
     
    [版主回覆05/25/2010 19:27:00]食極唔肥果個係我咋!  我老公食得多都會肥架~ 只係佢會做運動,但我就完全零運動!
     
    節食還節食,要注意身體健康喎!  節食都要節得健康先靚架嘛~  祝妳早日達到目標!
     
     
     

    回覆刪除
  8. 我超曬磅...生完阿女之後無減過,個肚腩好似人地有左7-8個月咁,我由今日開始要認真去KEEP FIT,我唔係想瘦,只係唔想身體有事,所以我要努力努力~~~
    [版主回覆05/28/2010 20:13:00]其實高矮肥瘦並唔重要,最重要係身體健康嘛! 祝妳keep fit 成功啊~
     
     

    回覆刪除
  9. 睇見Mr.T呢張相, 先知佢原來係咁fit.....  ( )
    [版主回覆06/01/2010 17:59:00]妳真係有眼不識泰山!!!  ( )
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...