2010年5月30日星期日

二人世界二餸一湯 - 2010年5月29日 (附食譜)



西洋菜滾豬肝; 花雕炆雞 & 蠔油雜菇扒豆腐

依餐本來係星期五煮既,不過星期五晚懶蟲突然上身唔想煮 (KFC搞掂! )

尋日星期六weekend 就更加唔想煮,不過發現雪櫃有1大盒豆腐 + 2盒雜菇 - 全部都即日到期!  為咗唔想浪費,唯有焗住煮咗佢......

最近Tesco 西洋菜好靚,搞到我成日都想飲西洋菜湯~  早幾日先飲完西洋菜粟米陳腎,今次想飲滾湯,就用來滾豬肝啦!  老公雖然唔食豬肝,不過佢話啖湯好好飲!

上三餐都係食豬 ,係時候食吓雞嘞!


 今次整咗花雕炆雞~

好耐無整過嘞~ 個汁撈飯一流!  不過今次唔小心倒多咗花椒出來,搞到花椒味道重咗少少.......


 至於即日到期既豆腐 + 雜菇,臨時唸咗依個餸 - 蠔油雜菇扒豆腐~

即興唸出來既食譜,又唔錯喎!

 買咗依隻黑色Le Creuset Stoneware Casserole 九世,但一次都未用過......

星期五晚幫佢開光......

 當燉盅咁用,用來燉當歸紅棗燉牛腱~

當燉盅咁都幾好用喎! 啱啱好燉哂一盒牛腱~

不過今次我好大頭蝦 - 我唔記得先將牛腱汆水,搞到燉出來既湯好濁唔清......

 西洋菜滾豬肝食譜click here~

 花雕炆雞食譜click here~

 蠔油雜菇扒豆腐食譜click here~

 當歸紅棗燉牛腱食譜click here~


7 則留言:

  1. 妳覺唔覺得 Le Creuset 真係好重好重 ...
    我原本見好多人買左又話好正,好靚
    但係我一拎起 個 煲蓋 ... 即刻打消左個念頭 ...
    [版主回覆06/01/2010 16:39:00]我以前都覺得太鬼重 + 覺得"洗唔洗呀?"咁.......就係因為太重好turn off,有幾次真係臨扑槌想買都縮沙!
     
    不過自從我買咗第一個cast iron casserole 之後 (唔係LC,係另一法國牌子Chasseur~ 不過款 + 質量同LC 一模一樣!), cast iron 唯一缺點真係好重! 不過用來炆野煲湯真係一流!!!  
     
    我真係越用越上癮!! 我而家有3個煲、1個大鑊、1個frying pan + 1個grill pan - 全部都重到阿媽唔認得!!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 好補呀個湯,醒碗黎啦
    [版主回覆06/01/2010 16:31:00]來來來~~~~~ 趁熱一齊補返補!
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2010年5月31日 上午3:36

    當歸湯正呀...LC依個樣當燉盅又真係好岩喎
    [版主回覆06/01/2010 16:30:00]依個LC用來做燉盅真係啱哂!
     
     

    回覆刪除
  4. 你碟蠔油雜菇扒豆腐﹐如果我用黎送飯﹐ 我諗我三大腕都食得落﹌
    [版主回覆06/01/2010 16:28:00]依個又有汁,炸豆腐又香口,係幾好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  5. 個花雕炆雞好正呀, 你用全雞定雞脾肉整架? 就咁睇相已經見到啖啖肉喇, 啲邊邊位又整到微脆咁好吸引呀
    [版主回覆06/01/2010 16:28:00]我用雞全脾~ 一來全雞2個人實有排食; 二來雞脾炆起來滑好多!
     
     

    回覆刪除
  6. 樣樣都好岩我喎,我都好想食埋一份呀!!
    [版主回覆06/03/2010 06:18:00]嘻嘻~~~~ 係咪好啱妳口味呢?
     
     

    回覆刪除
  7. 個湯真係好正, 好想飲返碗
    [版主回覆06/03/2010 06:17:00]有2個唔同湯喎~ 妳想飲邊個呢?
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...