2010年5月30日星期日

To M~

M,

平時間中想起妳時多數都係一d令我享受回味,我地之間以前一齊遇過既趣事傻說話; 但每年既5月29日,依一日我想起妳既時候,都係當日果種一下子掏空既心痛感覺......

原本我嬲妳既感覺已經一早完全釋懷,但早幾日發生既一件事,令我不禁再次有少少埋怨妳! 因為我真係好討厭用自私方法去結束及解決問題!! (you should know what I'm like!)

喺J既婚宴上見到"生果",佢真係大個咗好多,已經成為準少女嘞~ 好難相信同當日只係手抱BB既"生果"係同一個人來! 可見7年時間話長唔長,但已經足夠改變好多人與事~

我相信如果妳無離開,當日妳好多想法都一定會改變......

垃圾留言經常有句咩"凡走過必留下痕跡"之類既廢話,我發現原來依句野並唔廢得哂 - 妳離開咗已經第7年,但可見妳真係喺我生命中走過,而妳留下既痕跡至今並未被磨滅過.....

11 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年5月30日 上午5:48

    7年...我諗佢喺另一個世界睇住你地,都唔想你地諗d唔開心既野!!希望妳正面去面對每年既依日

    回覆刪除
  2. 我相信你的好朋友會在另一個世界看著你, 想你不要再為她而傷心, 不要再埋怨她了
     
    Add oil
     
     

    回覆刪除
  3. 我會在別人的生命中留下腳印; 別人也會在我的生命中加上點綴............生命來來往往............或許未能回頭, 但總算活過...............

    回覆刪除
  4. 感同身受.....  6 年前我都經歷過, 雖然我冇嬲佢, 但係就傷心咗好耐, 個結係呢 1,2 年先慢慢放開到..... release, then you will be relax......

    回覆刪除
  5. Take Care~ 去年你都好像提過~ 希望你開心過每一天~

    回覆刪除
  6. 雖然我不知道發生什么事, 想你也只是抒發一下自己的情緒, 但作為Blog友的我, 只想你過得開心! 是真的, 睇你個Blog, 我心情都好 D~ 加油啊, Mrs. T~

    回覆刪除
  7. 有時我都會諗起去咗第2個世界既朋友...果種感覺非墨筆可以形容
    保重

    回覆刪除
  8. 唔好唔開心~~生命不在乎長短,只要大家一齊開心過快樂過已經係一個好好既回憶!

    回覆刪除
  9. 每個人都會有過去,我有時都會回憶下,但無論點都好,都成為過去,做人應該向前看,開心過每一天

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...