2010年5月4日星期二

Long Weekend Shopping (2010年5月3日)

本來剛過既long weekend 打算搵一日去海邊玩,點知連續幾日都係天陰陰又凍,星期六、日仲落雨呢! 咁鬼掃興~~~~ 

 所以最後又係去咗shopping!

 我知~ 我知!! 我話過唔會再買鑊......不過真係好鬼靚 + 抵嘛!!!!

雖然我已轉咗用cast iron 鑊,不過我個人認為每個廚房都應該最少有一隻易潔鑊以備不時之需!

 今次入咗依隻靚仔Meyer 30cm 連蓋~ 超輕身,鑊面又夠大!

 隨鑊附送木鑊剷、長木筷子、蒸架 + 天婦羅架各1個~

 Kitchen Craft 蛋糕分割器~

無錯 - 其實我本身已經有1個!_1284.gif image by veronica_tsim

不過果個非常咁唔好用 - 每次用完蛋糕片都係一邊厚一邊薄!! 我要用麵包刀慢慢修返平佢......

新舊蛋糕分割器分別在於......

 右既係舊; 左既係新~

右面果條用來分割蛋糕既鋼線非常平滑 - 不過蛋糕質地如海綿,鋼線咁平滑就好難分割; 而左邊既鋼線呈波浪狀,我唸會有類似鋸齒既功能!

希望依個會好用啦!


 又去lakeland 入貨來!

 好鍾意依個彩虹色既膠碗!

 不過如果係玻璃的話會更好!

 我要繼續心型!!

 書店買咗2本書......

Dobbies Farm Foodhall 買野食......

 熊仔士多啤梨果醬~ (唔洗問都知我想要個熊仔樽啦! )

 買我最愛既肝醬~ 

(要鬧人!!!! 果個女店員真係好鬼蠢~~~  話明每樣要200g,點知雞肝醬佢只比咗124g; Welsh Dragon Game Pate 仲衰,100g都唔夠!!)

好耐無玩過估中無獎時間嘞......

 大家知唔知Welsh Dragon Game Pate 係乜東東來呢?

威爾斯龍醬??

答案如常喺篇尾!  


老公吼我去睇廚具,佢就去超市睇games~

老公買咗3個PS games......

 不忘買咗隻Cloudy with a Chance of Meatballs 比我~

之前喺戲院睇咗3D,好鍾意依套卡通!

 返到屋企Avon 姐姐送來我早前訂落既order......

今次訂咗枝新野 - Solutions Plus Maximum Moisture~ 係1枝補水精華液,今晚先試吓好唔好用!

另外再order 咗2枝上次同大家介紹過既日本米 + 清酒精華既液~ 不過今次係買比V媽媽既!

雖然依個long weekend 天氣麻麻~ 不過收穫好豐富啊!
Smiling-Small.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

答案:

Welsh Dragon Game Pate = Venison Liver with Chilli

辣椒鹿肝醬!128229325_c.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...