2010年9月1日星期三

二人世界三餸一湯 - 2010年8月31日 (附食譜)



花旗參煲瘦肉無花果; 南乳花生炆豬手; 西芹雞雜炒爆沙魚肚 & 蝦醬通菜 (仲有隻煎蛋!)

感覺成個世紀無煮過飯!

尋日心情 + 胃口都大致上已完全回復,所以特別煮返餐"膠膠"晚餐來補補過去一星期心靈上 + 身體上既創傷! (胃口唔好都感覺到身體無咩energy......)

最近既憤怒令我感覺到身體上既燥火,所以煲個花旗參湯正好來下下火!



我成日呻喺英國d野又貴又少選擇,但其實英國都有佢既好處! e.g. 今次我第一次炆豬手 - 豬手喺英國平到笑!  大大隻豬手蹄只係£2 (其實我喺泗和行買已經貴咗! 另一間中超仲加平!!) 多皮又多肉且肉質嫩滑,啖啖肉就唔怕老公無啖好食啦! 老公唔食皮益哂我 - 我最鍾意食皮架嘞,骨膠原又可以養顏靚靚~~  

花生炆完又香又腍,一樣好好送飯架!






上次老公返香港時,V媽媽炒咗大兜爆沙魚肚,老公好鬼鍾意,一個人食哂成兜! (網誌~)

早排V媽媽寄咗2大包爆沙魚肚比我,咁我又試吓老翻V媽媽既炒魚肚,繼續骨膠原啦!

以前喺香港過時過節,V婆婆V媽媽都一定會煮唐芹雞雜炒爆沙魚肚!  


 最近泗和行有新鮮雞腎賣,而且好鬼平,咁大咋都只係70p!

泗和行都有雞肝賣,不過weekend 去時見到唔係好靚......

今次只用咗一半雞腎來炒魚肚,另外剩返既仲唸緊點用~  其實依味餸當然最好緊係用唐芹啦! 不過依度唔係成日有唐芹賣,平均一年只見到一兩次,唯有用西芹來代替啦!






雖然上次成功令老公不知情底下落搭食蝦醬排骨,佢仲好鍾意呢! (網誌~) 不過之後佢每次聽到蝦醬、蝦膏都仍然有抗拒感......

於是今次我再接再厲靜靜雞唔出聲用蝦醬炒完碟通菜; 開飯後即時夾咗幾大"住"比老公; 餐飯食到一半,見到老公主動自己去夾通菜,於是我問佢......

我: 碟菜好唔好食呢?

老公: 好食呀!

我: 知唔知係咩來?

老公: 菠菜?

我: 係通菜.......(想死! ) 不過其實我想問你知唔知菜用咩來炒?
_1282.gif image by veronica_tsim


老公: 唔知呀~  (不過依個時候老公應該已經估到係一d佢唔鍾意既野......)

我: 哈! 哈!! 又係你至憎既蝦醬!!
_1272.gif image by veronica_tsim
 係你自己話好食架!!! 

其實今次我落蝦醬都幾重手架!  

我得到既結論係 - 我老公幾憎一樣食物都好,只要唔好比佢知道係咩來,多數都唔會有問題!  不過內臟除外喎 - 依個一定呃佢唔到!!



至於最後果隻零丁煎蛋...我尋日整餸時唔小心整裂咗隻蛋!  唔好浪費嘛!!



 花旗參煲瘦肉無花果食譜click here~

 南乳花生炆豬手食譜click here~

 西芹雞雜炒爆沙魚肚食譜click here~

 蝦醬通菜食譜click here~







沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...