2010年9月15日星期三

在我的人生中只有兩條路: 要麼趕緊死; 要麼精彩地活著!

之前根本唔知道原來中國都有"China's Got Talent"(中國達人秀)依個節目......

連英國既""Britain's Got Talent"我一集都未睇過! 一向好討厭依類大班發明星夢搏出位騎呢怪  參賽既reality show,簡直係電視節目污染!!
不過中國既"China's Got Talent"依段片真係令我好感動~~~~_368.gif image by veronica_tsim



_1856.gif image by veronica_tsim"在我的人生中只有兩條路 - 要麼趕緊死; 要麼精彩地活著!"

劉偉 - 達人中既達人!

生命中有欠缺都可以活得精彩啊!

不過睇完段片除咗感動,仲好慚愧!_364.gif image by veronica_tsim 自己四肢健全,又正式學過鋼琴,但因為一個懶字已經九世無掂過個琴......


1775465298.gif image by veronica_tsim今日下定決心 - 搞掂哂屋企頭頭尾尾,要盡快重篤琴鍵!!

來個對比......

應該同劉偉差唔多年紀架啫?

點解後生仔可以乞人憎成咁?? 好想狠狠咁扯巴佢!!!!

5F87A62DD4CE667130119F996E65246E.gif image by veronica_tsim





width="480" height="385">

17 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年9月15日 上午4:36

    1111111111111111111
    [版主回覆09/15/2010 22:52:00]叻!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年9月15日 上午4:41

    我都有睇果段,覺得劉偉用腳彈琴真係好犀利...佢冇因為自己既缺憾而放棄自己,反而令自己活得更精彩~~
     
    下面果個死仔就係典型俾父母縱壞果D啦
    [版主回覆09/15/2010 22:52:00]我覺得劉偉既父母真係無得頂!  令個仔知道自己殘而不廢; 相反 樓下果個死仔就廢而不殘嘞~
     
     

    回覆刪除
  3. 有錢唔代表咩都得,你覺得你個你個頭唔值玩這個環節,呢個show,你就唔好上黎啦!!上電視為左係比人鬥既唔洗錢,,你D咁既行為,,貼錢鬥醒你都好!
    而家中國D妹/仔有錢少少都係咁
    [版主回覆09/15/2010 22:49:00]又要參加又要扭屎忽花!
    上到台先話唔玩都唔知佢參加來做乜?
     
     

    回覆刪除
  4. 下面果個死仔, 真係等天收...... 終有一天, 會自食其果......
    [版主回覆09/15/2010 22:46:00]我相信上面2個男仔差天共地既言行,完全反映到佢地父母係點既人!
     
    而且我亦好相信相由心生~ 劉偉雖唔係索男,但一副大好青年相; 下面果條死仔,未開口已經想扯巴佢!
     
     

    回覆刪除
  5. 死靚仔, 巴c閉...(不過一路睇, 我一路覺得好似做馬咁.....)
    [版主回覆09/16/2010 20:10:00]Internet 都有人話過個video 係假既,不過我覺得肥肥地個女仔既反應又唔似係預定~
     
     

    回覆刪除
  6. 真的! 既然生存著,就必須要 face the difficulties !
    [版主回覆09/16/2010 20:06:00]懂得珍惜生命既人先會識得咁唸~
     
     

    回覆刪除
  7. 很多香港人只有兩條路 - 要麼趕緊活; 要麼精彩地死!
    哀........
    [版主回覆09/16/2010 20:06:00]蟻兄~ 乜你咁悲觀架......
     
     

    回覆刪除
  8. 哇................下面個男仔,真係好過份啊>_<真係相由心生,樣都衰過人架 正如上面個個男人話齋,佢應該係要趕快死的那種人~~好佩服彈琴個個男仔,佢真係一個好有毅力既人~謝謝你的分享^.<
    [版主回覆09/16/2010 20:05:00]下面果個死仔真係未開口成個格已經好衰! 開埋口仲加想打佢!!!!
     
    上面果個男仔既父母好大功勞,可以教出咁識唸咁上進咁成熟既兒子!  
     
    好多人身體健全,但生活上遇到少少挫折就終日唉聲嘆氣,怨天尤人變到好negative......有d仲加衰 - 閒來無事無病呻吟,成日呻自己生得唔夠靚、身材唔夠好、家境唔夠富有......依種人見到劉偉應該覺得好慚愧!
     
     

    回覆刪除
  9. 唉...依家D二世祖真係不知所謂!冇捱過苦就咁大口氣!
    如果冇得食果陣,睇下佢會唔會拎咁多錢出黎派比人!
     
     
     
    [版主回覆09/16/2010 19:58:00]相由心生真係有樣睇! 個二世祖未開口個樣已經好乞人憎!!!!
     
     

    回覆刪除
  10. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月15日 下午11:40

    果個2世祖真係不知所謂呀..見到都火
    [版主回覆09/16/2010 19:56:00]係架~ 隔住部電腦都想扯佢幾巴!!!!!
     
     

    回覆刪除
  11. It is so touching.... i wanna cry , I will share this amazing video with my friends..thanks so much
    [版主回覆09/17/2010 17:56:00]you're welcome~ Liu Wei is really an inspiration for everyone!
     
     

    回覆刪除
  12. 我突然諗起,之前偶爾點左一個「孔雀哥」既YOUTUBE…最初以為係一般GOT TALENT 既野(我平時都好唔太中意睇哩啲)…但睇到尾時真係喊埋出嚟…︰
    http://www.youtube.com/watch?v=HbCx4i8FOoM&feature=player_embedded
    [版主回覆09/17/2010 17:54:00]
    我除咗覺得孔雀哥偉大之外,仲覺得佢好可愛好cute~ 佢 真係一個真真正正頂天立地既男人! 我都忍唔住喊咗出來~  多謝分享!
     

    回覆刪除
  13. 喊左...劉偉好感動..活得精彩...比冇殘疾既人更正面
    孔雀哥...背後的故事好感動....又喊左
    希望天日唔會眼腫啦
    [版主回覆09/17/2010 17:44:00]我真係好佩服劉偉既正面 + 毅力!  佢絕對係每一個人好好既學習榜樣!!!
     
    孔雀哥真係一個頂天立地既男人! 我都感動到喊咗出來~
     
     

    回覆刪除
  14. 劉偉真係小朋友同後生仔既學習榜樣   佢身體雖然殘缺,不過我覺得佢心靈富足 
    [版主回覆09/17/2010 17:42:00]係呀! 尤其而家d"靚"仔郁d就話要跳樓~  就算係成年人都有好多思想唔成熟,為情為錢為生活,變到好負面怨氣衝天......但感覺到 劉偉真正開心富足 + 熱愛生命~ 佢真係 每一個好好既學習榜樣來!  
     
     

    回覆刪除
  15. 好敬佩劉偉的生活態度! 值得而家的人學習!!
    [版主回覆09/20/2010 02:22:00]係呀~ 咁細個就無咗雙手態度都咁正面面對生活,真係好難得!
     
     

    回覆刪除
  16. 我真係好唔黎呢的冇CLASS人﹗ 同我以前果個冇分別﹐暴發戶﹗ 不知所謂﹗
    [版主回覆09/27/2010 02:49:00]我以前果d雖唔係暴發戶,不過因為本身屋企有少少錢就比父母縱壞哂,唔好得過暴發戶好多 - 一樣無class!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...