2010年9月29日星期三

花生蓮藕煲豬尾


1. 豬尾刮淨毛,汆水後洗淨; 蓮藕1條洗淨,批皮切厚片備用。

2. 花生洗淨後浸水10分鐘後瀝乾; 紅棗洗淨去核備用。

3. 水大滾後先放入豬尾,再放入其他材料煲再至大滾,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。



8 則留言:

  1. 呢個湯好 " 正  " , 我都試吓煲 .
    [版主回覆09/30/2010 21:01:00]幾好飲架! 蓮藕湯對女人好好架~
     
     

    回覆刪除
  2. 我唔客氣,飲碗湯先呀!
    [版主回覆09/30/2010 21:00:00]咁比面就准妳裝大碗d啦! 
     
     

    回覆刪除
  3. 哇,好好味啊! 等我聽日煲俾 BuBu飲先 我未用過豬尾煲湯,豬尾會唔會好肥咖?
    [版主回覆09/30/2010 20:59:00]煲湯前豬尾要出汆水架嘛,唔會好肥~
     
     

    回覆刪除
  4. 我老公最愛煲老藕湯   我唔鐘意老藕 
    [版主回覆09/30/2010 20:58:00]我唔識分老藕嫩藕喎!  不過我鍾意食爽口起絲果種蓮藕,最憎粉果d!!
     
     

    回覆刪除
  5. 我都鍾意飲蓮藕湯,不過唔鍾意食
    [版主回覆10/01/2010 21:19:00]蓮藕幾好食吖~ 點解唔鍾意呀?
     
     

    回覆刪除
  6. 我好喜歡脆口個隻蓮藕,不過唔鐘意屋企煲時,塞滿晒D綠豆.  爽口既,人地教我要買瘦長,窄身既. 而又肥又圓個D係粉.  下次你試下.  
    [版主回覆10/01/2010 21:19:00]綠豆煲蓮藕好味呀!
     
    原來係咁揀爽口蓮藕既! 唔該哂詹詹~  等我下次留意吓先!
     
    (哈哈~~~ 不過我聽人講話粉既蓮藕先係靚野! 我地真係怪鍾意爽口既..... )
     
     

    回覆刪除
  7. 其實我唔鍾意爽口既野
    [版主回覆10/01/2010 22:12:00]哦~ 原來係咁!
     
    不過蓮藕有粉架! 好似薯仔咁~ 妳樓下網友詹詹教點分爽定粉!
     
     

    回覆刪除
  8. 蓮藕係邊度買呀? 英文係咩?!
    [版主回覆10/11/2010 03:08:00]中式超市先有蓮藕賣,洋人超市無架! 所以其實都唔洗知道英文係乜,不過蓮藕英文係lotus root~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...