2010年9月24日星期五

節瓜鱆魚花生煲豬踭




1. 豬踭去清皮上的毛斬件,汆水後沖淨瀝乾。

2. 鱆魚乾洗淨; 花生洗淨後浸水10分鐘後瀝乾備用。

3. 節瓜用刀背刮去表皮,洗淨切件。

4. 水大滾後先放入豬踭,再放入其他材料,加入果皮一塊和蜜棗適量煲再至大滾,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。



7 則留言:

  1. 我第一!
    [版主回覆09/24/2010 20:48:00]妳至叻!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年9月24日 上午5:38

    花生我老公至愛,拔...冇節瓜賣,依個湯煲唔到
    [版主回覆09/24/2010 20:47:00]咁花生煲木瓜囉~ 一樣好好飲!  木瓜有得賣嘞啩?
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 嘩......我最喜歡飲 湯....... 好好味呀 ...........
    [版主回覆09/24/2010 20:47:00]咁妳又煲囉!
     
     

    回覆刪除
  4. 呢個湯正呀
    [版主回覆09/25/2010 16:09:00]係呀~ 不過我好快無得煲依個咯.....  因為依邊就快無節瓜賣!
     
     

    回覆刪除
  5. 呢個湯超好味呀﹐不過我唔落花生既~
    [版主回覆09/27/2010 02:41:00]我都好鍾意依個湯!  花生可落可唔落~
     
     

    回覆刪除
  6. i can never find  節瓜  in london, u jau ho laa T^T

    回覆刪除
  7. 你係咪一直熱水落料,最近有朋友叫我凍水落,我好混亂呀!
    [版主回覆04/02/2013 19:14:01]係~ 我一直都係熱水落料! 人人煮野食方法都唔同,每度菜都有好多煮法

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...