2010年9月9日星期四

節瓜冬菇炆排骨


1. 排骨用胡椒粉、生抽、糖、少許雞粉、麻油和少許清水拌勻醃好。

2. 冬菇用水浸軟,去蒂搾乾水備用。

3. 節瓜用刀背刮去表皮,洗淨切件。

4. 燒熱油鑊爆香薑片、拍扁蒜頭和切碎乾蔥,下排骨炒至轉金黃色後灒酒。

5. 下冬菇兜勻,下蠔油炒一會,加水剛蓋過排骨面。

6. 再加入生抽、老抽和冰糖調味煮滾,上蓋轉小火炆煮30分鐘。

7. 加入節瓜再炆10至15分鐘至節瓜腍熟,埋芡再煮滾,熄火後灑上蔥花即成。



11 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月9日 上午1:13

    依依..節瓜炆排骨未試過呢..賣相好吸引咁wo, 下次試下先
    [版主回覆09/09/2010 16:45:00]依個好餸呀! 唔洗好似炆牛腩炆咁耐,又有肉又有菜!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年9月9日 上午2:14

    正... 台灣冇節瓜賣,想食唯有用第二d瓜代替嘞
    [版主回覆09/09/2010 17:49:00]台灣竟然無節瓜賣!!!?!?!??!?  shame~
     
     

    回覆刪除
  3. 好! 等我今晚試下先!
    [版主回覆09/10/2010 17:36:00]依個用22cm 炆都夠架! 我依個黑色都係22cm~ 不過都係Chasseur,唔係LC!
     
     

    回覆刪除
  4. 我好鍾意食節瓜架,夠正氣嘛,不過我另一伴唔鍾意食
    [版主回覆09/10/2010 17:35:00]係呀~ 我都好鍾意節瓜,不過依度只夏天先有得賣......
     
    係啦! 男人對瓜瓜菜菜好似有仇咁!! 我老公都唔吼,不過我會逼佢食!!
     
     

    回覆刪除
  5. 夏天我都好鐘意食節瓜 !!!
    [版主回覆09/10/2010 17:34:00]節瓜好甜好好味~ 而且好多煮法!
     
     

    回覆刪除
  6. I love this dish too. You can buy  節瓜 even in Germany!
    [版主回覆09/11/2010 00:30:00]im not surprised! lots of chinese vegetables available in the UK, are also available in other europe countries.
     
     

    回覆刪除
  7. 我好少用節瓜煲湯
    [版主回覆09/12/2010 16:48:00]節瓜煲湯都好飲架!
     
     

    回覆刪除
  8. 原來係炆排骨, 我仲以為煲湯添 我想我未瞓醒
    [版主回覆09/12/2010 16:48:00]哈哈~~~~ 標題大大隻字炆排骨都睇唔到?
     
     

    回覆刪除
  9. 有益嘅嘢又唔食,攪到我有時煮餐死
    因為我要返工啦,放工時趕頭趕命趁街市未閂門去買餸,一煮就4個餸一個湯架喇
    [版主回覆09/12/2010 16:47:00]男人真係衰格唔鍾意食菜! 不過佢地唔食都要逼佢地食,因為為佢地好~  
     
    4餸1湯好勁! 你地都係2個人之喎......
     
     

    回覆刪除
  10. 係呀,因為佢食啲嘢我唔食,我食啲嘢我唔食,我唔想大家只有一個餸食囉

    回覆刪除
  11. 係呀,因為佢食啲嘢我唔食,我食啲嘢我唔食,我唔想大家只有一個餸食囉
    [版主回覆09/13/2010 02:47:00]咁煮飯真係要做多好多功夫........
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...