2010年9月1日星期三

蝦醬通菜


1. 通菜洗淨瀝乾水切段; 紅辣椒一隻切片備用。

2. 燒熱油鑊爆香薑片和蒜蓉。

3. 下適量蝦醬炒香,再下通菜炒勻至軟身。

4. 下2湯匙清水,上蓋焗一會。

5. 下紅辣椒片兜勻,用少許雞粉和糖調味即成。



5 則留言:

  1. 今次我第一......
    [版主回覆09/01/2010 22:22:00]妳點止第一,妳仲係唯一呢!
     
     

    回覆刪除
  2. 依到買的通菜應是本地種的?? 食落有無分別, 貴唔貴架??
    打打下見到回覆....哈哈....無法啦...次次都唔夠快, 所以見到就打左先...
    [版主回覆09/02/2010 03:37:00]我唔知呀~ 不過通菜菜葉一遇水氣就好易霉,所以我唸應該係本地啩!!??  
     
    依度我只見過依種幼枝既"旱蕹"(妳應該知道通菜又叫"蕹菜"啦!); 香港一般最普遍食到既係粗身"水蕹"~ 我個人覺得水蕹淡而無味~ 比較鍾意旱蕹多d,因為菜味香濃好多!
     
     

    回覆刪除
  3. 貴唔貴架 500g 幾$??
    [版主回覆09/02/2010 04:12:00]我唔知香港正常賣幾錢,不過我唸依度買應該貴過香港!
     
    佢地係一包包pack 好哂既~ 我依包有650g,賣£2.80 (約34hkd)
     
     

    回覆刪除
  4. 通菜我都好鐘意食架~ 不過我呢度唔係成日有既~
    [版主回覆09/03/2010 17:40:00]我依度都好少有得賣架! 而且有得賣時都未必靚......
     
     

    回覆刪除
  5. V 真的要讚一讚妳.....去左英國多年, 但D 中文一樣好(英文就唔洗講good, goood, good啦,現在問好多人 蕹菜 個蕹字掂寫, 我相信好多都會O 哂咀企左系到, 妳好好嘢呀
     
    [版主回覆09/03/2010 17:39:00]多謝讚賞~ 雖然我住喺英國,但我由細到大到而家都好鍾意睇書嘛! 真係好有幫助架~
     
    不過因為依度生活上應用始終係英文多,所以我打blog 時有好多時都會忘記字點寫,但有Internet 要搵返正字都唔好容易既啫!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...