2008年10月17日星期五

二人世界的三餸一湯 - 10月17日 (附食譜)



蘋果雪耳煲海底椰; 柱侯茄子肉片; 清蒸黑立魚 & 火腿炒Spring Greens

早兩個星期見到泗和行有切片既乾海底椰賣,之前我完全未食過 + 唔知海底椰係乜東東~ 返到屋企上網睇睇,原來係用來煲湯既~ 而且網上既人都話海底椰湯好滋潤! 於是我又買包試試......

海底椰滋唔滋潤我就唔知~ 因為d海底椰片煲完同未煲之前都冇乜分別 - 一樣係咁硬! 湯渣應該係唔食得既......而且完全唔覺海底椰有味道~~ 不過個湯有蘋果、雪耳、蜜棗 + 無花果,咁就一定潤啦!

今晚餐飯我見到2個奇景......

(1) 我發現同蔬菜有仇既老公,原來好鍾意食茄子;

(2) 因為唔鍾意累骨,所以從來唔會自己夾魚既老公,竟然自己用筷子夾魚!!!! (我唔記得影低歷史性既一刻!!!!
) 平時就算夾埋比佢,佢都冇乜反應~ 但今晚就不停話條魚好味~~~

條黑立係尋晚喺Sainbury's 見到好新鮮買既,不過要成£5.00~ 估唔到老公會咁鍾意喎!

蘋果雪耳煲海底椰食譜click here~

柱侯茄子肉片食譜click here~

6 則留言:

  1. 我吾中意食茄子煮餸架..但係呢...燒烤時..燒既茄子我就食喎...你有機會黎澳門..我帶你去黑沙海灘食燒茄子吖...包你話好味架...
    [版主回覆10/20/2008 16:51:00]等我攞本簿仔記住妳講過要請我食乜先! 葡國雞、豬扒包、燒茄子......(妳話"帶"我去黑沙灘食燒茄子...我當妳話請我食架嘞!!!)

    回覆刪除
  2. 2公婆好幸福喔!
    [版主回覆10/20/2008 16:51:00]Thank you~

    回覆刪除
  3. 黑立 我都唔知係乜東東黎既? 唔通係你個邊先會有? 等我明天去街市問下先
    [版主回覆10/20/2008 16:54:00]黑立咪係"立魚"囉! 好似黃腳立 / 紅立果d立魚呀~ 但我依條係黑立囉~~~~ 依度有既野,香港應該有!

    回覆刪除
  4. 你哩句好搞笑 >>>(我唔記得影低歷史性既一刻!!!! ) 
    [版主回覆10/20/2008 16:54:00] 咁罕見既情況,仲唔係歷史性?

    回覆刪除
  5. HKD80 條魚,好貴, 有平野嗎 ?
    [版主回覆10/20/2008 17:00:00]唉~ 英國係咁架嘞! 乜鬼都貴又少選擇,全歐洲物價高數一數二; 稅率又高到似打劫,要納稅人養班唔做野既廢柴酒鬼 + 未婚媽媽......
     
    我都唔知幾想返香港住!!!!!

    回覆刪除
  6. 肉碎煮茄子都好好送飯架,
    [版主回覆10/20/2008 18:38:00]用肉碎煮我都試過煮"魚香茄子"~
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=2970

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...