2008年10月9日星期四

二人世界的四餸一湯 - 10月8日 (附食譜)



西湖牛肉羹; 紅燒百頁結烤肉; 豉椒炒蜆; 烚鹹蛋 & 蒜茸炒菜芯

本來尋晚想煲蘋果海底椰湯,不過唸住煲湯時先醒起 - 之前果日唔記得買蘋果!  唯有臨時改咗滾個西湖牛肉羹~ 食飯時硬係覺得個牛肉羹唔同味...先醒起原來我冇落莞茜!!!  唉~ 年紀大冇記性嘞........


百頁結烤肉第一次整~ 果然好好送飯! 老公連唔係肉既百頁結都話好好味~ 今次佢唔係只夾肉嘞!!!

蜆用返上次用來整白酒蜆肉意粉既急凍蜆~ 雖然急凍但真係好鮮甜! 來咗英國咁多年,終於可以喺度食到香港既味道嘞~~~~

雖然尋晚已經咁多餸,不過洗米煲飯時突然想食鹹蛋! 所以順便放2隻入飯煲,飯熟就搞掂~ 依個方法我由細食到大! 不過老公以前就從未試過咁食鹹蛋~ 佢係識咗我先第1次咁食法! 而且佢好鍾意~~~~

西湖牛肉羹食譜click here~

紅燒百頁結烤肉食譜click here~

豉椒炒蜆食譜click here~



3 則留言:

  1. 好正呀!
    請問百頁同急凍蜆係咪晌泗和行買? 如果係, 我就整唔到 lu! 我個 town 得一間比我屋企廚房還細既雜貨鋪, 賣d野勁貴: 三磅半一包魚旦, 二磅一包云吞皮........
    我都想方圓十里內有間泗和行呀!
    [版主回覆10/09/2008 21:17:00]兩樣都係泗和行買架!
     
    照咁睇...急凍蜆妳就整唔到架嘞~不過百頁結係乾貨來架~ 妳可以下次上來蘇格蘭時順便買幾包!!! 一包唔係好大,不過浸開會發脹~ 一包應該可以食3、4次.....
     
    哇~ 兩鎊1包雲吞皮真係好貴喎!!!!

    回覆刪除
  2. 唔...講記性差我諗你一定輸我幾條街,因為我前嗰次整豉汁蒸排骨唔記得落豆豉......上次就唔記得落蒜茸......下次可能會唔記得蒸熟就食.....!!
    百葉我食得多,但百葉結就見都未見過,同埋食親都係淡茂茂,令到我唔係幾鍾意食,不過你哩個煮法好好味咁~~
    [版主回覆10/10/2008 01:38:00]咁妳果碟野唔可以叫豉汁蒸排骨啦~ 應該叫做蒜茸蒸排骨!
     
    吓~ 乜百頁結喺香港唔係好普通咩? 我仲以為英國先少見! 依個方法煮既百頁結好入味架!!! 我唸都可以用普通百頁代替~~~

    回覆刪除
  3. 百葉結is common at Shanghai restaurants in HK lor ~~
    hahahahaa ~~ I use LKK 蒜茸豆豉, won't forget to add any one of those ingredients lor ~~
    [版主回覆10/11/2008 09:50:00]I know ah! that's why i think it's odd some people never seen 百頁結 it in HK~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...