2008年10月2日星期四

梅菜肉碎蒸豆腐


1. 豆腐吸乾水份,排在碟上; 甜梅菜洗淨搾乾切碎備用。

2. 免治豬肉適量,用胡椒粉、生抽、紹酒、糖、豆粉和少許清水醃好。

3. 燒熱油鑊,爆香梅菜碎後,加入免治豬肉炒勻,用生抽、糖和麻油調味。

4. 將豬肉和梅菜碎鋪在豆腐上,淋上少許生油,隔水蒸15分鐘左右。

5. 取出灑上蔥花即成。

P.S. 依個係N年前壹週刊食譜經個人改良版~


4 則留言:

  1. Welcome To My Rose Garden2008年10月2日 上午5:15

    I like this one .
    [版主回覆10/03/2008 17:45:00]幾好送飯架!

    回覆刪除
  2. 之前冇乜見你整豆腐,仲以為你唔係幾啱食嘅潻,你本passpost搞掂未呀?
    [版主回覆10/08/2008 17:42:00]豆腐我緊係啱啦! 不過依度買豆腐要買成大盒,多數一次唔會用得哂! 咁我老公又唔係好like,所以咪少整囉~
     
    唉~ 我本passport 緊係未得啦! 我日日望到頸都長哂...錢佢地就一早收咗喎!!! 正賤人~~

    回覆刪除
  3. 我今日煮呢味呀!
    [版主回覆10/09/2008 21:44:00]好唔好味呀?

    回覆刪除
  4. Eeeee.......I love 梅菜   and I did the 蒸豆腐 as well. have a look ar!
    [版主回覆05/29/2009 05:16:00]you can try this one next time!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...