2008年10月21日星期二

枸杞豬潤肉片湯(滾湯)


1. 枸杞洗淨摘葉瀝乾,保留枸杞枝備用; 杞子適量洗淨瀝乾。

2. 豬肉切片,用胡椒粉、生抽、糖各少許和粟粉醃好。

3. 豬潤用冷水沖淨血水,瀝乾切片,用胡椒粉、生抽、紹酒和薑末拌勻醃好。

4. 鍋中燒熱油,爆香薑數片,加入枸杞枝和滾水適量,滾約10分鐘至枸杞枝出味。

5. 加入肉片和豬潤片滾約5分鐘至肉片和豬潤均熟透。

6. 最後加入枸杞葉和杞子滾2至3分鐘,撈起枸杞枝後用鹽調味即成。

P.S. 另可加入蛋花~


4 則留言:

  1. 枸杞,你唔post出嚟我幾乎都唔記得哩樣嘢@@,細個嗰陣好鍾意扎啲枸杞葉,覺得好好玩,哩個湯好,明目又養血,中醫成日話我心血少,要補補佢先得!
    [版主回覆10/22/2008 01:25:00]哈哈~~~~ 我都覺得摘枸杞葉好好玩!  我係一野咁扯哂d葉出來........
     
    妳要補血....咁妳食多d嘞!

    回覆刪除
  2. 呢個湯比較簡易,我可以照整喎!多謝教路!!
    [版主回覆10/22/2008 17:53:00]bu 翁卡痴~  依個湯有益易整又好味!  妳要飲多d~~~

    回覆刪除
  3. 我好鐘意飲呢個湯架 不過香港而家d枸杞 仲係麻麻乍
    [版主回覆10/23/2008 19:46:00]我依度d枸杞好靚喎! 不過要撞啱間中先有得賣~~~

    回覆刪除
  4. 我以前唔鐘意食豬潤架,就算我媽同我奶奶都無整呢個湯,但唔知點解我呢排都會叫及第粥/豬潤麵,可能知自己成日手凍腳凍,想補下啲血啩
    [版主回覆10/23/2008 19:48:00]就算唔食豬潤都可以用肉片來滾架!
     
    妳都夠哂怪 - 話唔食豬潤又會叫及第粥 / 豬潤麵......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...