2008年10月2日星期四

薑蔥霸王雞


1. 雞1隻洗淨抹乾,用鹽、沙薑粉和紹酒抹勻內外醃過夜。

2. 將薑數片和一整條蔥塞入雞肚內,隔水將雞蒸熟,盛起蒸雞的汁液,棄掉肚內的薑和蔥,雞則待涼斬件上碟。

3. 將薑和蔥切絲,莞茜切碎,先將莞茜和一半份量的蔥絲和薑絲鋪在雞件上。

4. 芡汁: 蒸雞汁、生抽、糖、胡椒粉和粟粉拌勻。

5. 燒熱油鑊快手將一半份量的蔥絲和薑絲略爆香後,倒入芡汁煮滾,淋在雞件上即成。



6 則留言:

  1. 我今晚又係整呢種雞呀 而家剛剛蒸緊雞呢
    [版主回覆10/03/2008 17:46:00]咁啱既~

    回覆刪除
  2. 點心b的貓媽媽2008年10月2日 上午10:10

    路過你好. 嘩我好鐘意食蔥油雞架 (泉章居嘅霸王雞真係深得我心), 但煮全雞我真係有d驚唔熟得哂 (之前我都試過煮架50/50啦) 等我都用下雞脾試下先! thanks for sharing~
    [版主回覆10/03/2008 17:52:00]妳好~ 泉章居既霸王雞直情係霸王雞中之霸啦! 我自己身為客家人,當然要識整霸王雞~~~ 其實我平時都係用雞脾架,因為我唔鍾意食雞胸~ (不過上星期用咗半隻雞煲湯,先用埋依半隻來整霸王雞!)
     
    其實如果妳怕全雞難熟既話,大可以將雞一開二來蒸!

    回覆刪除
  3. 方法好易呀...岩晒我....我都要跟你咁煮..我老公好中意食蔥油雞架....
    [版主回覆10/03/2008 17:53:00]我由細到大都好鍾意食霸王雞架! 我老公話好正 + 好食過白切雞多多聲喎!

    回覆刪除
  4. 好鬼幸福嘅Mr.T,你好,你嘅食譜好正,Thank you
    [版主回覆08/27/2010 23:57:00]妳好~ 歡迎妳Angie!  
    唔洗客氣~ 好開心妳鍾意我既食譜!
     
     

    回覆刪除
  5. 請問用雞腿要蒸幾耐,如唔用沙姜粉可以嗎?
    [版主回覆02/14/2012 09:27:03]視乎雞腿大小蒸5-8分鐘左右啦! ^^ 唔用沙姜粉唔係唔得,不過味道無咁香無咁好味囉~

    回覆刪除
  6. Hi Mrs T! 看妳的舊作, 早2晚整了這個雞. 好成功啊. 亞仔同99 一路食一路話好味.
    (我老公不喜歡食雞).

    很喜歡學整妳的東西, 包括餸菜或甜品. 非常多謝妳的分享啊!
    [版主回覆02/16/2012 19:33:22]唔洗客氣! ^^ 其實我分享咗食譜,都要妳自己親手煮出來先會成功,所以妳其實應該讚自己呢~ =)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...