2008年10月20日星期一

Perfect Day Part 3 - The Enchanted Forest 2008 (10月18日) 有video~~~


星期六(10月18日)食完早餐 + shopping 完一輪之後,我地就返咗屋企稍作休息~ 不過我地既仲未躝夠街,戲肉在後頭~~~~

返屋企換過衫,我地就由屋企渣2小時車去到Perthshire 既Pitlochry,參加今年既The Enchanted Forest 2008 Sound & Light Show !

每年舉辦1次既"The Enchanted Forest",今年已經係第7年~ 係一個喺樹林內舉辦既彩色幻燈 + 音響show,今年主題係"外太空接觸"......我地早個零兩個月見到廣告小冊子,先知有個咁既活動!

 依個show 每年會公佈舉辦日期 (今年由10月17日至11月2日)~ 好受遊客歡迎,我地差唔多早2個月已經網上訂咗飛!

渣車到咗Pitlochry 之後,其實仲要搭大會安排既旅遊巴士,先會到達Enchanted Forest 既地點 - Faskally Wood~ 所以一定要準時,絕對唔可以遲到!!! 不過去緊Pitlochry 既中途,我地人有三急停咗喺一個叫做Ballinluig 既細town service......


 果度有一間叫做"Motorgrill" 既快餐店~ 我 + 老公都覺得依間快餐店好得意 - 內部間格 + 形式,好似睇戲時見到果種美國高速公路旁既快餐店! 喺英國好少見......

本來唸住玩完先食late dinner,但聞到香味忍唔住!!  見仲有時間,就喺Motorgrill 食咗野先!


 老公既Mixed Grill~


 我既Grilled Gammon Steak~

食完野就繼續我地行程......

不過大會既路牌指示唔係好清楚! 我地去到Pitlochry town centre 之後,搵咗好耐先搵到上旅遊巴既停車場!! 登記後每人都會派1條彩色發光膠環......


 每晚入黑後由6.15pm 開始,至9.15pm 之間,總共有7場燈光show; 每場只限3架大旅遊巴士既人數; weekend 日子每場都一早sold out,我地就係9.15pm 最後一場嘞~~


 大約5分鐘旅遊巴車程,就到達Faskally Wood......要落車行嘞! 依個係入口......

大會人員指示大家停喺湖邊,Enchanted Forest Show 正式開始!




width="480" height="385">

變色既燈光效果,加埋湖水既倒影...真係好靚好靚!  我地帶咗2部相機 + 3腳架去影相......













湖邊序幕完咗之後,就可以自由喺樹林走動,沿途有燈光指示應該行邊個方向! 燈光會不斷變色、噴煙,亦有音響效果~~~





width="480" height="385">






















 主題係外太空接觸~ 樹林裡面當然有外星人啦! 我仲比外星人襲擊~~~~~

行畢全程總共要1粒鐘多d~ 之後就喺出口集合,坐旅遊巴返回原來出發既停車場! 不過之後我地仲要渣差唔多2粒鐘車先返到屋企......



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...