2008年10月17日星期五

蘋果雪耳煲海底椰


1. 瘦用洗淨飛水; 蘋果4個洗淨切開去芯; 雪耳2個洗淨浸軟備用。

2. 海底椰乾片約1飯碗洗淨瀝乾。

3. 水大滾後放入所有材料,加入蜜棗、無花果、南北杏適量和果皮1塊,再煲至水大滾後,轉慢火再煲3小時,用鹽調味即成。

 海底椰乾片~



7 則留言:

  1. 依個湯好好味架!我都好鍾意煲!
    [版主回覆10/20/2008 17:02:00]係呀~ 依排凍咗天氣乾乾地,依個湯好潤!

    回覆刪除
  2. 搵唔到海底椰既相你睇,
    之前睇過tvb講過真既海底椰唔係一圈圈架,
    係一大個鉋出嚟,所以會係一條條,你哩D冇效用,
    尋日去位元堂買野,見到佢有得賣,唔知你果邊有冇?!
    [版主回覆10/20/2008 17:05:00]係呀? 唔怪之冇咩味啦!!!! 我之前都冇見過海底椰,都唔知係點既樣!
    位元堂我地依度冇架~ 依隻冇效既我喺依度都係第一次見咋! 或者等我返香港時先買d返來囉~ 唔該哂妳喎!

    回覆刪除
  3. 搵到D相比你睇喇,
    www.iprpa.org/eng/productiden/1094542411.pdf
    [版主回覆10/20/2008 18:53:00]唔該哂妳喎!
     
    死人泗和行賣假野!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 唔好嬲,你都係比佢呃左一次啫,
    下次睇真D先買,
    [版主回覆10/21/2008 16:53:00]佢地得依種咋~ 而且妳比相我睇之前,我完全唔知乜野係海底椰! 見都未見過......
     
    咁鬼大分別!!! 盲既都識分啦~~~

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意飲雪梨蘋果湯架~
    [版主回覆10/21/2008 16:56:00]雪梨蘋果我都煲過啦!
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=3333

    回覆刪除
  6. 咁岩既..我上星期又係煲尼款湯呀..但我就冇落海底椰....
    [版主回覆10/26/2008 01:12:00]有媽咪話我知 - 我依隻海底椰原來係假野來架!

    回覆刪除
  7. 假野?我見好多中藥房都有得賣架喎...我就多數買新鮮既返黎煲多....
    [版主回覆11/02/2008 04:20:00]我依度有鬼新鮮既賣咩......
     
    真野 + 假野個樣好似架~ 妳要睇清楚d呀!!! 依度有得睇:
    www.iprpa.org/eng/productiden/1094542411.pdf

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...