2008年10月14日星期二

得個樣但尚未成功既雜果忌廉蛋糕


上星期五(10月9日)我突破咗自己 - 焗咗個雜果忌廉蛋糕慶祝結婚2週年~ 不過依個蛋糕並唔成功! 因為......


(1) 我用錯忌廉!

我想做既係港式好light 既忌廉蛋糕~ (西方人果種蛋糕好厚重!) 不過網上既港式忌廉蛋糕食譜全部係中文,所以我一路以為做忌廉蛋糕用既係whipped cream! 咁我就唸住買whipping cream 返來自己打......但係星期五果日Asda 一盒whipping cream 都冇!


 所以我買咗枝現成唧筒裝Whipped 甜忌廉......
我一路唧忌廉出來鋪蛋糕,一路都覺得好奇怪 - 點解天氣咁凍,忌廉都會咁快溶既??? 最上面完成品張相係剛剛完成時影既! 但周圍既忌廉唧花已經溶溶地......


 到咗星期六晚我地去街食完飯,周圍既忌廉已經塌哂!!!!!!!
老公話應該係Asda 既枝裝忌廉太cheap......不過我就覺得另有原因! 於是我就努力搵出錯喺邊度......

原來我用既唧筒裝Whipped 甜忌廉,只係用於食甜品前先唧出來伴食! 而Whipping Cream 係唔完全唔適合用來做忌廉蛋糕!!! 做忌廉蛋糕應該用Double cream 加糖來打發~~~

(2) N年前雖然焗過生日蛋糕比老公,我當時用西人Sponge Cake 食譜~ 不過據我估計,應該係放入焗爐時放得太高,所以焗到外面熟哂 + 好深色,但裡面就唔熟! 而且熟既部份亦唔海綿~ 蛋糕質地好實,完全唔鬆軟.......


 依個就係當年我做比老公既生日蛋糕......
 (時為2000年~) 底果層蛋糕中間有個大姑窿(因為唔熟)......
之後我就只焗過細隻既杯仔蛋糕,冇再焗成個大蛋糕嘞~~~~~ 直至上星期五......


 由於第1次既失敗,今次只係第2次焗......所以我去超市買材料時,買定一包現成蛋糕粉 - 以備真係衰咗時,都仲有時間快手焗過個!
今次我上網搵咗個中文海綿蛋糕食譜......不過都係衰咗! 而且完全唔知錯喺邊度!!! 我已經跟足材料份量溫度時間......所以最終都要用咗包現成蛋糕粉~~~~~

雖然我焗蛋糕唔掂,但我仍然記得2000年用西人食譜焗既大姑窿蛋糕,材料溝出來時,質地應該係好似雞蛋仔既粉漿咁杰; 但依個網上中文食譜,材料溝出來就好稀! 我唸就係因為依個原因,所以蛋糕唔發......

反而包現成蛋糕粉好有驚喜! 材料溝出來質地正常地杰 + 焗出既蛋糕好海綿~~~


 不過我希望下次可以連蛋糕都係自己一手一腳焗出來,所以我買咗唔同超市出品既現成蛋糕粉,慢慢研究佢地用既配方...務求有一日可以親手焗出個鬆軟又好味既海綿蛋糕!!
雖然我既第2 Cake 仍然係唔成功...但其實味道口感,都好似港式忌廉蛋糕!  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 為咗加強自己焗蛋糕既恒心,我買咗一大堆焗蛋糕材料 + 用具!


 有咗依個切蛋糕器,就唔會切到一邊厚一邊薄!


 依個用來刮出蛋糕周圍忌廉既紋路~


 上星期五用既大心型蛋糕模~ weekend 見到有細size,所以買埋佢!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 之前特別為咗結婚週年,喺Lakeland 買咗隻新出既"彩色火焰蠟燭"~ 
 

 不過燒出來效果就唔及個包裝咁明顯嘞......而且燒得仲快過炮仗!!!!! £2.99~ 6個色得12枝...真搵笨!!!


15 則留言:

  1. 你個括蛋糕的膠刮, 我想買好耐, 但一直都買唔到。我覺得你那邊比較容易買到不同類型的東西, 這裏荷蘭好多東西也沒有。但蛋糕好靚, 下次你再做時, 不妨登出來教我們做, 好嗎?
    [版主回覆10/14/2008 23:45:00]妳果邊冇專賣烘焙用品既店舖咩? 咁有冇試過搵下online shop??
     
    因為今次我既材料係現成...毫無難度可言! 所以我先冇出食譜! 如果下次我親手焗得成功,一定會將過程貼出來!

    回覆刪除
  2. 烘焙用品既店舖我都找過了, 我想用這個膠刮來做腸粉及蛋糕,  但網上就未找過, 因肥佬信不過網上交易, 所以好少找online的貨。
    [版主回覆10/15/2008 16:04:00]妳可以試試依Lakeland~ 我成日去依間店買野架! 而且佢地既online services 係international 既! 其實而家online shopping 好安全架 - 咁我當然唔係講緊eBay 果d啦! 我講緊大店舖既website~~~~~
     
    www.lakeland.co.uk
     
    妳去睇吓搵唔搵到妳想要既野!
     
     

    回覆刪除
  3. 你好有恆心!買晒咁多專業用具!
    會唔會係你發打的時間耐過頭呢?OR方向唔一致?我都唔知呀~都係幫你估估下^^
    [版主回覆10/15/2008 16:14:00]"工欲善其事,必先利其器"嘛!!!  (其實係比藉口自己去shopping~~~~ )
     
    我用打蛋器架~ 方向點會唔一致?
     
    好老實~ 基本上我好懷疑果個人個海綿蛋糕食譜 - 究竟係咪真係可以焗到好似佢張相咁靚? 係邊個網就唔好講嘞~ 廢事壞人招牌! 不過我之前亦參考過其他中文食譜 - 人地用4隻蛋,佢又用4隻蛋....但佢其他材料都好鬼多~ 所以溝出來超稀! (但我以為咁先會鬆軟~ 點知原來會相反!!!)
     
    其實我之前都見過有人話佢既食譜"麻麻地 + 唔知點解咁多人話好?" 我見佢個食譜比其他容易,先揀佢果個來試咋!
     
     

    回覆刪除
  4. Not at all ~~ I remember it is whipped cream on the package......president is French......maybe they mix that up.  I puzzle the name too and I also think you whip a whipping cream to become whipped cream.......anyway..........that's why I quote whipped cream.
    I guess lazy susan is to be put on a table for serving chinese dishes? It is called turning table in home economics.
    [版主回覆10/15/2008 17:05:00]really? i search the internet and only find President UHT whipping cream wo! also i remember i bought it once in CitySuper, when my aunt taught me how to make the cheesecake...it was whipping cream like this wo!

    yes! but lazy susan not just for serving chinese dishes wo~ anyway the shop i went to buy my baking tool was a hobby shop, they called the little turing table "mini lazy susan"!
     

    回覆刪除
  5. 好想食喔....你用什麼焗爐的 !?
    [版主回覆10/15/2008 21:43:00]我用果種係一大座 - 上面係煮食爐頭,下面有個大焗爐果種! 我住英國~ 外國多數個個人都係用依種焗爐架!

    回覆刪除
  6. 你真係好鬼勁呀...想問一問你...你有咩係吾識得煮架
    [版主回覆10/15/2008 21:56:00]妳終於蒲頭嘞! 去鬼咗邊度阿神探????
     
    我大把野唔識整呀! e.g. 參翅肚啦 (鮑我識! 不過係罐頭鮑~) 仲有一大咋妳成日整果d囉~~~~

    回覆刪除
  7. 個look都ok啦,不過買錯忌廉又係好鬼煩嘅,已經做緊,做做下先唔對路喎,真係唔上唔落呀,我都試過呢啲麻煩野呀
    [版主回覆10/16/2008 18:33:00]不過果日就算我知道用錯cream...結果都係一樣! 因為我果時仲未知道正確應該用乜!!!!

    回覆刪除
  8. 靚女,咁你知道係邊part出咗問題未呀?我有個朋友都好鍾意整旦糕甜品,不如你send個食譜俾我,睇吓我個fd知唔知?
    [版主回覆10/17/2008 17:25:00]我個人覺得 - 果個食譜根本係唔會焗到佢張相既蛋糕! 因為佢既材料份量溝出來超稀~ 我見個食譜易我先跟佢做! 我其實有好多唔同海綿蛋糕食譜架~ anyway thank!

    回覆刪除
  9. 嘖的CREAM 只可即食, 和裝飾用, 你的旦糕CREAM 要手打起, 不可過龍, 油水分離
    [版主回覆10/20/2008 18:22:00]係咯~ 我而家知嘞! 希望下次會成功啦~~~ thanks!

    回覆刪除
  10. 啲蠟燭好靚呀!
    [版主回覆08/03/2009 04:38:00]搵笨到冇人有!!!!! 仲快過燒炮仗~~~
     
     

    回覆刪除
  11. 我都係搞唔清楚D cream 呀!我住響Sydney,一般既supermarket我只找到 thickened cream, double cream, whipping cream ....,有D中文食譜要淡忌廉,我都唔知係咩,你有冇資料呀?
    [版主回覆08/19/2010 22:17:00]
    我依度都無淡忌廉呀,我都係用double cream 打架咋! 見過有網友話double cream 太肥,所以改用一半double cream + 一半whipping cream~
     
     

    回覆刪除
  12. 咁妳知唔知淡忌廉既英文名?
    [版主回覆08/20/2010 17:52:00]真係唔好意思Win Win~ 尋日我傻咗眼睇錯野........
    其實淡忌廉即係whipping cream 呀!
    我尋日睇錯咗以為妳問甜忌廉~  sorry~ sorry~~~
     
     

    回覆刪除
  13. 我想買切蛋糕器, 不過去過晒D超市, JOHN LEWIS都搵唔到... LAKELAND都無...
    [版主回覆10/24/2010 04:03:00]超市一向都係無得賣果喎!
     
    不過妳果邊咁鬼咋既......我今日先去過我依邊既John Lewis + Lakeland,2間都有蛋糕切割器賣喎! 妳不如去Lakeland website online order 啦!
     
     

    回覆刪除
  14. 我呢度的確係一個鬼地方, 唉... 唔好話JOHN LEWIS啦, 我呢度D超市, D貸架經常都空空如也, 咩都無... 就算唔係大間o既tesco都係咁.. d野又唔新鮮, 夠擔死d肉未過期, 但一買返屋企就臭o既!!
    [版主回覆10/25/2010 03:18:00]買肉我比較少去Tesco (除咗買全鴨啦!),因為我覺得Asda + Morrisons 既肉比Tesco 新鮮 + 靚~
     
    妳試吓去Lakeland website online 買啦!
     
     

    回覆刪除
  15. 2442用過未?
    2 eggs
    40g sugar
    40gcake flour / salf-raising flour
    20gbutter
    irene有video睇!
    我用分蛋法100%成功
    website:
    http://irenechanwai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1601288
    希望你可以成功喇

    Mr+Mrs. T
    甜甜蜜蜜
    Alison L.
    [版主回覆11/26/2010 14:32:00]阿妹妹~ 依篇網誌係2年前既,妳睇d唔睇d,依篇個蛋糕唔成功係因為忌廉,唔係個蛋糕呀!
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...