2008年10月2日星期四

椒鹽多春魚 / 胡瓜魚 (Sprats)


1. 多春魚 / 胡瓜魚(Sprats) 洗淨抹乾,用胡椒粉和海鹽撈勻略醃。

2. 將每條多春魚 / 胡瓜魚沾上一層薄薄的麵粉。

3. 燒熱油約4湯匙,將多春魚 / 胡瓜魚放入熱油內半煎炸約4至5分鐘至熟 + 香脆。

4. 撈起多春魚 / 胡瓜魚放在廚房紙上吸去多餘油份,灑上味椒鹽和新鮮檸檬汁即成。

椒鹽胡瓜魚

NOTE:


- 胡瓜魚(Sprats)係沙丁魚 + 鯡魚(Herrrings)既親戚~ 係一種英國超市魚檔常見 + 非常平價既油性小海魚,含豐富omega 3;

- Sprats 和多春魚(即柳葉魚)一樣 - 全身由頭到尾連骨都可供食用,亦唔需要劏肚; 一般都係用沾上麵粉油炸或燒烤既烹調方法,風味和多春魚差不多,不過亦有人怕腥,而將大條的胡瓜魚劏肚取出內臟。



5 則留言:

  1. 我開頭以為係"多春魚"....
    [版主回覆10/03/2008 17:43:00]味道都幾似多春魚架!

    回覆刪除
  2. 好似多春魚呀!
    [版主回覆10/03/2008 17:44:00]味道都似架! 不過冇春囉~

    回覆刪除
  3. 真係勁似多春魚,我BBQ都一定會燒多春魚架,夠香口嘛
    [版主回覆10/05/2008 08:26:00]我反而覺得味道似多春魚多過個樣似...依隻魚都好香口架! 但價錢就cheap 過多春魚好多!

    回覆刪除
  4. 真係炸得好靚呀! 近來都不想做這道菜, 因生了兩大粒暗瘡呀! 好番先啦!
    [版主回覆03/10/2010 23:08:00]多謝Fanny! 生暗瘡就真係暫時唔好食依個住嘞!!! 煎炸野對暗瘡最唔好架~ 不過飲多d清水會有幫助架!
     
     

    回覆刪除
  5. where can i get sprats? i dun see it around tesco or sainsburry borrr
    [版主回覆11/22/2010 19:28:00]Morrisons~ never seen sprats in other supermarkets!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...