2008年10月10日星期五

二人世界之預早慶祝布婚週年Dinner - 10月10日



燒鴨胸配紅酒覆盆子汁 (Roast Duck Breast with Red Wine & Raspberry Sauce)

依個燒鴨胸我已經N年冇整過...今日(10月10日) 特別為咗"孖T結婚2週年前夕"依個特別日子,再來煮佢一煮!


雖然咁耐冇整過,但出來效果令我真正感到 - 我既烹飪技術真係進步咗!!!  印象中我只整過依個菜3、4次...不過每次都燒得太熟......而今次竟然燒到完美既粉紅色!!!

(食譜後補~~~)

除咗舊菜重煮(翻啅!?!?? ) 有進步之外,我仲襯依個特別日子,越級挑戰自己"第2 cake"! 點解係"第2 cake" 呢? 因為N年前我焗過1個未熟得透 + 中間有個大姑窿既生日蛋糕比老公......果個真係唔見得人! 唸返起都覺得羞恥~~~~~

從來少食甜野既我,學整甜品蛋糕都係為咗老公! 哇~~~~ 唔整過蛋糕都唔知原來咁鬼難! 唸點樣裝飾個蛋糕仲難!!!! 因為冇計劃過點裝飾個蛋糕,所以買咗一大堆野e.g. 寫字用既朱古力、朱古力針、銀色糖波波.....今次全部都冇用到!


 由於太鬼難! 依個唔係好滿意~~ 整整吓就連字都唔鬼寫,求其攞d生果蓋住算數! 不過我唔會放棄既!! 下次再來過~~~~~

個蛋糕整就整好咗,不過未食! 因為食完個鴨胸已經好飽~~~ 所以留返聽日去街食完飯先食!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

本來個蛋糕係想比老公一個驚喜~ 但今日我焗緊蛋糕時,老公打電話返來,本來就冇乜特別,因為佢日日都打好多次電話比我問我做緊乜~ 不過我喺電話度聽到車聲......


 我: 喂~ 你唔係玩早收返緊來屋企吓哇????


 老公: 唔係~ 點解咁問???


 我: 我聽到車聲喎~ 你渣緊車喎!!!


 老公: 我去緊第2間branch 呀!! (* 老公管理3間branch~ 成日要3間來回!)


 我: OIC! 咁你小心渣車咯喎~~ (我不虞有詐......)


 約15分鐘後,我就聽到開門聲 + 老公渣住大札花返到! (我第一次見紫色馬蹄蘭~~~)

就咁比佢破壞咗我既計劃......

5 則留言:

  1. Wow 恭喜恭喜 你哋結婚兩年。你做個蛋糕超級靚靚,有西餅師夫水準真的。又其是嗰燒鴨胸肉見到都想食,真是色,香,味,美 。你烹飪技術好叻超水準,有沒有想過開餐廳,又或者開辦烹飪班,教人煮餸。等我都要參考你煮嘢心得,等慶祝十五週年時,煮嗰西餐比老公食,等佢有個驚喜。
    你老公好鬼Sweet 又好有心思,紫色馬蹄都買到我第一次見,嘩真喺好靚。祝你哋成日都好鬼happy
    [版主回覆10/13/2008 20:52:00]多謝哂!
    不過焗蛋糕我仲係新手~ 所以用錯咗忌廉!!!!!

    回覆刪除
  2. 你個蛋糕好靚呀~快啲整多啲甜品啦!第2次整已經咁靚!個蛋糕係咩夾心?
    你老公送比你扎花好靚呀!
    祝你地永遠都咁恩愛!
    [版主回覆10/13/2008 20:55:00]Thank you!
     
    不過個蛋糕得個樣架咋! 事關我用錯咗忌廉 - 所以溶鬼哂! (但味道又幾好喎! 哈哈~~~~ )
     
    放心~ 我weekend 買咗一d專業蛋糕工具! 我唔鍾意食啫~ 但我鍾意整!

    回覆刪除
  3. 呢個心情 一定係好開心啦 我咁大個女 都試過一次乍
    [版主回覆10/13/2008 20:57:00]開心~ 緊開心啦!
     
    老公間唔中就玩驚喜! 不過有時得驚 - 佢開門好大力,有時比佢嚇到成個彈起......

    回覆刪除
  4. 嘩,我見到你個蛋糕流晒口水呀!好想食呀! 
    [版主回覆10/13/2008 20:59:00]我用錯忌廉...影完依張相後溶鬼咗呀! (其實依張相都見到忌廉溶溶地.....)

    回覆刪除
  5. 真係服得你兩公婆好緊要!!
    好鬼恩愛, 好鬼 sweet!!!
    祝你地永遠幸福快樂!
    [版主回覆10/13/2008 20:59:00]Thanks!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...