2008年10月6日星期一

Weekend 買買買之"交換禮物"

星期日唔洗返6299度食飯,成個weekend 躝街躝足2日! 真係爽~~~~ 

連續2日都早起身,老公落街買早餐返來,食完就去行街~ 星期六(10月4日)天氣麻麻,所以只喺Glasgow 行吓 + 做吓grocery shopping; 尋日星期日(10月5日)天氣超好,我地就去咗愛丁堡!

去親愛丁堡,都會去我最最鍾意既舖頭 - LV 打個白鴿轉! 因為Glasgow 冇LV Shop...




 早幾日喺LV website 睇到依條Sweet Monogram Bracelet~ 好鬼鍾意!

Sweet Monogram 系列有介指、頸鍊、手鍊、耳環 & 頭箍; 而且有3個色: 金色鍊配紅色系吊飾、金色鍊配粉色系吊飾(搵唔到相) + 銀色鍊配黑色吊飾......


 本來我鍾意依條銀鍊配黑色~ 仲想買埋matching 既耳環......但去到shop 一帶上手試,最唔靚既竟然係黑色! 至於金鍊配粉色就唔夠sharp; 耳環個款雖然好靚,但比我預料大隻好鬼多!!! 唔多襯我......

 所以最後只買咗金鍊配紅既手鍊~ (緊係老公送啦!
) 好鍾意啊~~~~

上次老公去愛丁堡開會,我去join 佢食dinner,本來打算join 佢前去LV 買份禮物比佢做小小驚喜......點知我一到愛丁堡,老公就電話到,失去咗個好機會......尋日買完手鍊離開咗LV Shop,老公話想去睇games,不過要行好多條街......見機不可再失,我就話: 我唔陪你睇game 嘞~ 我去Jenners 睇廚具!  

於是老公送我去Jenners 後自己行去睇games~~~ 我見老公行走咗,我就即刻行返出Jenners 門口,反方向行返去LV Shop...點知依個時候老公竟然回頭望!
 佢走返來問我做乜行返出來?
 我求其講咗個藉口打發佢走~~~ 確定老公真係行走咗,我就快步走返去LV Shop,因為唔知老公睇games 睇幾耐 + 會唔會改變主意行返轉頭!!!
原本想買條呔~ 不過最近潮流興幼呔,LV 冇幼既; 99上星期去美國返來,送咗條Hugo Boss 幼呔比老公......


 所以買咗個新款Damier Graphite 銀包比老公~



 新鮮熱辣既深灰色Damier,出咗個零月左右~ 之前我喺網上睇到,
第一眼已經覺得好襯老公!!! 好可惜暫時依個色既產品不多......
老公睇完games 就返來meet 我~ 當我比袋禮物佢時,佢個樣驚喜 + 開心! 不過佢就玩野同我講: 咦~ 妳又返去買埋對耳環呀?

老公話好鍾意個銀包 + 佢好感動...
 唔係淨係收禮物先開心架! 見到老公咁開心,我都好開心架!
咁個銀包 + 手鍊就當係拍拖9週年既禮物嘞~~~~
P.S. 人地話LV 銀包閒閒地可以last 最少10年~ 不過老公就一定用唔到10年!!! 佢平均用3年,個銀包仲係完整既已經要偷笑......同老公一齊9年,我已送過1個Hugo Boss + 2個LV 比佢~~ 不過果2個LV 個樣已經變到好vintage......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

喺愛丁堡發現有間新開賣古怪小玩意既舖頭......


 好可愛既巨型rubber duck~ 不過買來都唔知放喺邊好......所以都係影張相算嘞!

 超搞笑既拖鞋烏蠅拍~
舖頭裡面好多人~ 不過我地發現大部份人都係搞搞震冇幫襯! 我地唔係架~~~~ 我有幫襯架!!!


 我買咗2盒火柴形種子: 混合香草 + 士多啤梨~

 只要插喺花盆裡面,淋水就可以種架嘞~~~ (佢話!)
行完愛丁堡,我地就去咗Livingston Mcarthur Glen Designer Outlet,不過只行咗個零鐘買咗少少野就閊門! 順便喺Mcarthur Glen 裡面食咗餐唔多好味既中式自助餐...咁就返屋企嘞!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

依個weekend 收穫幾豐富!
星期六我仲喺Lakeland 買咗一大堆廚具用品......

 最近整撻整上癮! 於是買咗欖形撻模,唸住整鮮果撻~~~ 不過都係老公穫豐富d~ (無幾可...) 因為佢仲買咗部Nintendo DS + 一大堆games! 


 知老公莫若體貼既我~  買咗咁多新games 佢一定好心急想玩!! 所以星期六既晚餐,買咗好多急凍中式點心,返到屋企用電蒸籠蒸熟就食得! 食完佢就開工打機~~~~  


21 則留言:

  1. 混合香草 + 士多啤梨~你種左未呀?
    你兩個啲收穫都好 豐富喎~
    仲有 欖形撻模可唔可以做聖安娜蛋撻呢?
    [版主回覆10/06/2008 20:49:00]仲未種呀~ 我成日都買埋一大堆無聊野...但遲遲先行動!
     
    我唸個欖形撻模用來做蛋撻可能太細! 不過做果撻就唔同 - 有cream 再放生果上去裝飾...唔係液體來嘛!

    回覆刪除
  2. 混合香草 + 士多啤梨~你種左未呀?
    你兩個啲收穫都好 豐富喎~
    仲有 欖形撻模可唔可以做聖安娜蛋撻呢?

    回覆刪除
  3.  Pretty Bracelet,  I like it too.  
    [版主回覆10/06/2008 21:02:00]Thanks!

    回覆刪除
  4. 期待你的鮮果 撻呀~
    [版主回覆10/07/2008 03:30:00]我做野咁既速度......恐防妳會好似期待我間公仔屋餅店咁期待法!!!

    回覆刪除
  5. 條鍊真係好靚!我早幾個月都睇中左呢條手鍊想買,不過,去到shop試,唔岩我戴.....我太瘦呀,戴左上手,鬆到去手掌一半位,佢地又冇得改......
    仲有,個銀包好正呀,黑色Damier男士用真係好型架,你真有眼光!
    [版主回覆10/07/2008 03:35:00]條手鍊有好多格扣果喎~ 我扣最細果格......要鬆鬆地先好睇果喎!
     
    我都覺得Damier Graphite 好有型! 不過唯獨太新款,暫時產品好少.......

    回覆刪除
  6. 條鍊同個銀包都超靚喎...咁新款都未見過....睇到都開心......
    [版主回覆10/07/2008 03:36:00]銀包係新款; 手鍊就唔知出咗幾耐~ 不過我果條就係新顏色! 所以應該唔係出咗好耐啩?!?!

    回覆刪除
  7. Nintendo DS d games 唔駛買架!! 只要一隻 R 4 card, 就可以有大約二十幾三十隻 games.
    我老公係打機怪, 我試過趁老公打機時晌電腦側邊扮暈倒, 結果可以全情投入到完全唔知道, 直至打完機先發現我訓晌地下.........
    我老公既銀包都係 LV, 但絕對唔係我送, LV 對我來說實在太貴, 個銀包係99 晌 Harvey Nichols 買, 己經用了兩年, 但真係仲好新淨 wor,  你老公點鬼用架?!
    [版主回覆10/07/2008 03:45:00]我老公買咗部DS, 幾隻DS games, 同埋一堆PS games 呀~ 佢多數喺廳對住大電視打PS,部DS 用來臨瞓喺床度打...我唸佢都係貪得意買部DS!
     
    我完全唔知我老公係點用野? 我6月時換咗新銀包,之前果個係LV monogram - 係V媽媽03年送比我既; 對上一次送LV 銀包比老公應該係兩三年前既事....不過V媽媽送比我果個,仲新淨過我上次送比老公果個......我老公正一名牌摧殘高手!!!

    回覆刪除
  8. 食嘅嘢你應該快啲嘅~
    [版主回覆10/07/2008 19:12:00]應該都係!

    回覆刪除
  9. 又有大收獲啦!!!買野真係可以令人好開心架.........你話如果有使唔完既錢,幾好呢!!
    [版主回覆10/07/2008 19:23:00]如果有洗唔完既錢會好好 <///// 我又唔係咁唸喎~~~
     
    e.g. 好多大有錢人,佢地應該可以日日買名牌食好野,就咁過世都完全唔洗憂......不過佢地一定唔係限量版就唔會用; 但我地d普通人,買個普通大路野,都可以開心一頭幾個月! 有錢人一定唔會襯大減價去入平貨; 而我喺花園街買到條$70靚裙,個個以為係貴野...我就好鬼開心 + 有滿足感!
     
    有好多普通人既快樂,係有錢人好難得到架!

    回覆刪除
  10. 個staff幫我扣到最入喇......鬆到個staff都話幫唔到我,叫我睇過第二樣.....同一系列既介指又係唔岩我,我好鍾意sweet呢個系列呀,不過,佢地既size真係唔岩我......
    係呀,好期待黑格出左d款,如果佢出女裝,我諗我會買佢多過啡格,又型又襟污糟!
    [版主回覆10/07/2008 19:27:00]睇妳隻手又唔似瘦到手鍊都帶唔落喎! (睇到妳試介指d相~)
     
    我隻手又細手指又幼......買介指先係最麻煩~ 淨係我隻訂婚介指都改咗2次!!!

    回覆刪除
  11. 哈哈,睇相梗係唔似啦,相機影出黎肥d架嘛!同埋,d相我係自己調校過架,我拉闊左d架,費事瘦到嚇親人!我5呎4,得85磅左右,真係瘦到連自己都嚇親呀!
    我介指戴8號至8號半,所以,都係同你一樣要訂造,好煩,造得太細,個骨位又過唔到,造大少少,戴上手隻介指又鬆,粒石成日去左後面.....
    我手腕位超瘦,成個圈得5英吋,手掌攤開都係得7.5英吋,好細呀,所以,買親手鍊都要去d改得既地方.....
     
    [版主回覆10/08/2008 01:36:00]我手腕都係得5吋半~ 手掌就仲細過妳 - 7吋都唔夠! 不過我手指長...所以妳唸吓我手板幾細隻......
     
    介指我就唔知幾多號~ 因為依度用英文字母計.....

    回覆刪除
  12. 條手鐽好靚啵 貴唔係呀你個邊買?
    [版主回覆10/08/2008 01:41:00]唔夠法國買平,不過應該平過香港買! £160 - 大約2200HKD啦~ 法國2000HKD 有交易~~~

    回覆刪除
  13. 咦,咁點解我會唔岩戴既!?
    唔通我度錯左!?我把尺唔岩?定係你度個位唔同!?我7.5吋,係包埋手指公咁度喎,唔係淨係手掌,淨係手掌我就6.2吋。
    個條手鍊,我試戴個時,戴到最入個格,戴左上手,去到我手掌既一半,縮埋手掌真係可以除到出黎咁滯,我唔鍾意戴到咁低,好似好鬆、好唔岩身咁,我一般只會買戴到去三分之一手掌位架咋,所以,放棄左囉......
    其實以我地既身型比例,隻手都唔算好細,正常呀,我有兩個同事肥同高過我好多,佢地隻手竟然只係大我好少.....不過手指肥過我,哈哈!
    [版主回覆10/08/2008 18:26:00]手腕得一個方法度既啫~ 至於手板...原來妳係攤開咁度~~~
     
    我覺得妳得85磅真係太瘦嘞! 我同妳差唔多高,98磅~ 但我都有好多地方見骨! 我曾經都試過好似妳而家咁瘦(做完智慧齒手術後,個幾月食唔到固體食物...) 後來好返出街時,個個朋友以為我有病.....!!!

    回覆刪除
  14. 隻拖鞋又真係...... ,嘩~果兩盒種子包裝好靚喎
    [版主回覆10/08/2008 20:59:00]我好鍾意隻拖鞋!!! 不過我屋企又唔打烏蠅......
     
    果兩盒種子幾得意囉! 似火柴~ 不過都唔知種唔種到既!!!

    回覆刪除
  15. 我都覺得自己太瘦,但我又真係食好多野架......我讀書時最肥,但最肥都係得93-94磅.....我都好努力增肥呀,因為某d地方有少少肉會靚d,同埋有時買野,好似介指、手鍊、裙、boots個d唔使咁煩,成日都搵唔岩自己size.....
    我想自己可以有95磅,不過,增左好耐都唔得,唔知係咪我個人比較緊張,雖然我唔係好事業心重,但每日返到公司,我都會好緊張自己既表現,d學生達唔到我要求,我又會好唔開心咁.......
    不過,如果我肥咁多又會好煩,因為我塊面會好肥架,我塊面比你肥呀,我亦最容易肥係塊面,我肥左個排一定好明顯,同埋,如果冬天淨係睇我個頭,d人都估唔到我係咁瘦,所以,我一肥得多就會好煩呀.....
    [版主回覆10/09/2008 00:30:00]咁我祝妳增肥成功啦!
     
    我冇返過工~ 不過我讀緊書時就好緊張d功課! 仲試過壓力大到甩頭髮......不過我果時竟然係最重 - 114~ 不過外表睇唔出之餘,d衫褲又全部都啱著喎! 結婚後慢慢回落中學時代98...就一路98-100之間上上落落! 所以我重少少or 輕少少,基本上外在完全冇分別~~~~

    回覆刪除
  16. 我都希望我增肥成功,不過,希望唔好肥好多!哈哈
    嘩,你真幸福,讀完書就有人養,唔使捱,羨慕死呀!
    [版主回覆10/09/2008 22:08:00]多謝~ 但其實都冇咩好羨慕....
     
    妳教琴幾好呀~ 又專業 + 總算做緊同自己興趣有關既工作嘛!

    回覆刪除
  17. 教琴而家都唔算係咩專業咯,我d學生呢一代,基本上一班有三份一都有學樂器,遲多十年八年,真係好多人爭食!(希望到時有個養得起我既老公,等我可以視教琴為part-time,咁就冇咁大壓力啦)
    其實,又唔算係好有興趣,我都鍾意彈琴,不過我最鍾意係跳ballet,但阿媽反對我繼續學,如果唔係,我而家應該可以教晒兩樣野,會仲開心!
    [版主回覆10/10/2008 00:58:00]其實算專業架嘞! 唔見得個個學過鋼琴既人,都會去教琴嘛~ 好似我依隻學到半桶水既....咪做家庭主婦囉! 彈琴用來當自娛就得! 教琴搵食就冇資格咯~~~ (不過最近我打算學返!!!)

    回覆刪除
  18. 哈哈,你煮野食咁叻,咪岩做家庭主婦囉,我呢d唔識煮飯既,咪要出黎捱,靠自己養自己囉!
    學返琴好呀,增值自己嘛!
    [版主回覆10/10/2008 06:00:00]因為老公買咗個琴比我,所以我一路都有keep 住彈~ 想學返係因為唔想半途而廢,並唔係唸住學完出來教琴同妳爭食!
     
     

    回覆刪除
  19. 哈哈,你係英國,我係香港,你點爭食呀!
    有時間,學多d唔同既野好呀,唔係第日你有小朋友個時,未必有咁多時間做自己想做、想學既野架喇!
    [版主回覆10/11/2008 19:31:00]第日有咗小朋友時,未必有時間做自己想做想學既野 <//// 我都係咁唸呀! 所以最近計劃緊同老公一齊去學滑雪 +  攀石~~~~

    回覆刪除
  20. 滑雪 + 攀石!?咁刺激!?

    回覆刪除
  21. I also like the Damier Graphite Multiple wallet ar..I was thinking of giving it to my boyfriend but was just wondering, are the slots of credit cards very tight? Bcos my impression of LV wallets is that the slots of quite tight. Like each slot only can fit one card but my boyfriend always got a lot of nonsense cards in his wallet..Will the slots loosen up after awhile? Gucci ones are quite ok but i havent bought a lv wallet before. So i dunno what's the difference. Damier graphite is really v nice!
    [版主回覆05/12/2009 01:48:00]yes~ they are a bit tight when they're new! but dont worry, they will loosen up after a while~ however there are limited choices of LV wallet with lots of slots, i think 9 is the most......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...