2010年3月16日星期二

二人世界加料三餸一湯 - 2010年3月16日 (附食譜)



涼瓜乾黃豆排骨湯; Duck Diane Sauce; 汁燒池魚 & 椒絲腐乳菠菜

今日整咗隻五香燻蹄本來打算今晚食......

誰知道老公放工返來後,要攞d文件去62餐館~ 去親62餐館我地都會順便攞d野返屋企食!  攞親都係餐館其中一樣招牌菜 - Duck Diane Sauce! (好正架!!!! )

唔好浪費食Duck Diane Sauce 既機會嘛......

咁依舊包到好似海洛英咁款既五香燻蹄,就留返聽晚先食啦!

掛住喺廚房整燻蹄.......仲整咗盒酸辣無骨鳳爪.......
搞掂哂之後先記得 - 我唔記得咗今晚個湯喎!!!!!1775465335.gif image by veronica_tsim

140698393_c.gif image by veronica_tsim 煲 / 滾咩湯好呢?

好彩屋企有好多材料,唔洗再出街買野!  雪櫃有半包早幾日煲雞腳湯既排骨,再摷摷個食物櫃.......

 搵到苦瓜乾、黃豆 + 紙包豆腐...煲涼瓜乾黃豆排骨湯啦!

 Weekend 去泗和行買咗依種急凍池魚來試吓~

 未解凍前個樣真係非常麻麻........

 解凍後個樣都幾唔錯喎!
尋日解凍時重手咗 - 一次過解咗6條!!140698376_c.gif image by veronica_tsim 咁唯有一次過整哂6條啦!!!

雖然係雪到硬鬼哂既雪藏野,不過食落好新鮮 + 好好味喎!  連老公都好鬼鍾意!!

(咁6條緊係食唔哂啦! 但都食咗4條~~~~ )

 今日落街買餸時買咗盒30隻雞蛋,搵日用來整茶葉蛋!

 涼瓜乾黃豆排骨湯食譜click here~

 汁燒池魚食譜click here~

 椒絲腐乳菠菜(參考食譜 - 椒絲腐乳通菜)click here~



9 則留言:

  1. 你整了燻蹄, 好想睇你的燻蹄做成點??
    [版主回覆03/17/2010 08:02:00]包好咗喺雪櫃雪緊仲未切,聽晚先知道自己整成點!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年3月16日 下午5:16

    五香燻蹄好似好好味咁,我未整過!等妳食譜
    [版主回覆03/17/2010 18:29:00]希望會成功 + 好味啦! 我好鬼鍾意食燻蹄架!!!! 我返親香港真係幾乎日日食咁滯!  食譜今晚會出~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 燻蹄起骨難唔難 ? (真係俾你包到好似海洛英咁款喎)
    唔得, 我要告發你, 充公呀
    [版主回覆03/17/2010 18:28:00]唔難起架! 隻豬蹄得2枝粗主骨架咋,隻野煲完好易起!
    我包完隻野後第一時覺得好似運毒果d!
     
     
     

    回覆刪除
  4. 酸辣無骨鳳爪我都鍾意食 你嗰度賣嘅豬手豬腳係成隻??我呢度係已經切開左5.6件架, 件同件間有"叮屎"皮黐住, 點整薰蹄
    [版主回覆03/17/2010 18:25:00]啱啱出咗酸辣無骨鳳爪食譜嘞!
     
    依度都唔係間間超市都有全隻豬蹄賣架! 不過依間 + 好多中式超市肉檔都買得到囉!
     
    妳果度中式超市無架? 咁附近有無butcher 呀? 或者可以試吓叫butcher 幫妳留妳想要既部位!  
     
     

    回覆刪除
  5. 池魚我見好多壽司舖整刺身,不過唔知好唔好食呢,因為我好少食魚生,但咁煎出黎個樣又幾靚喎,好想食呀!!
    [版主回覆03/17/2010 18:21:00]我都知日本餐廳用池魚來做刺身,不過因為係季節性,所以我都未試過......
     
    哇! 依個煮野幾鬼香呀!!!!!! 估唔到雪過都好正~ 我老公怕魚骨麻煩,所以一向唔鍾意食魚,不過依個佢好鍾意啊!
     
     

    回覆刪除
  6. 菠菜你都用腐乳煮?
    真係無唸過喎!
    [版主回覆03/17/2010 18:19:00]好好食架! 依度出街食飯(中餐)都有得order 椒絲腐乳菠菜架~
     
     

    回覆刪除
  7. 池魚煎好後, 亦都可以加檸檬汁, 一樣咁好味道架
    [版主回覆03/18/2010 20:26:00]係呀! 不過我老公鍾意食味濃d~
     
     

    回覆刪除
  8. 三十隻雞蛋真係好多下呀﹗ 其實整熟後可以放幾耐架呢﹖ 定係你整黎送人﹖
    [版主回覆03/18/2010 20:23:00]咁整茶葉蛋無理由整一兩隻咁架嘛.....
    依盒蛋全部都好細隻架! 而且有排先過期~
    我唔係全部用哂來整茶葉蛋,蛋糕、麵包、意粉.....都係用佢架嘞!
     
     

    回覆刪除
  9. 咁你咪有排唔得閒整黐飯同鹹豆漿囉﹌
    [版主回覆03/20/2010 05:29:00]其實我已經有哂材料隨時整都得~ 不過依幾日姨媽到,朝早無胃口食早餐 (我唸住整來做早餐嘛~) 所以想等佢走咗先整......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...