2010年3月17日星期三

菠菜炒雞肝


1. 雞肝沖淨血水瀝乾; 菠菜洗淨瀝乾。

2. 雞肝汆水1分鐘至約三成熟撈起切小塊,用胡椒粉、糖、少許雞粉和麻油拌勻備用。

3. 爆香蒜蓉和薑數片,下雞肝炒一會後灒酒。

4. 下菠菜和辣椒絲炒勻,至雞肝熟透即成。



7 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年3月17日 下午5:19

    我用過雞肝炒芥蘭...菠菜未試過,搵日真係要試
    [版主回覆03/18/2010 21:27:00]本來盒雞肝用來整其他餸架! 不過碟燻蹄太大碟,唔想再整多個餸,咪用來炒菠菜囉!
     
     

    回覆刪除
  2. 雞肝我鍾意呀 ... 我地通常用嚟炒西芹
    [版主回覆03/18/2010 21:26:00]其實我都鍾意炒西芹架!!!! 不過我老公唔鍾意食熟西芹.......
     
     

    回覆刪除
  3. 我試過用雞肝汆一汆水, 之後 攪爛佢地, 做 意粉汁....
    [版主回覆03/18/2010 21:25:00]意粉汁我反而鍾意比較清淡,咁先食到意粉既蛋香!
     
     

    回覆刪除
  4. 我只係食菠菜咋,雞肝麻麻地,雞"神"好味呀,下次炒下先!!
    [版主回覆03/18/2010 21:24:00]我都鍾意食雞腎! 不過依度無得賣呢.......
     
     

    回覆刪除
  5. 雞肝我都試整過一次呀﹐不過我都係唔係太鐘意食~ 我想食豬肝﹐不過呢度唔賣豬肝架﹐ 佢地話因為佢地自己整腸都唔夠用﹐所以唔會賣俾人~
    [版主回覆03/18/2010 21:24:00]雞肝豬肝我都鍾意! 不過依度豬肝好大陣味.......
     
     

    回覆刪除
  6. I like chicken liver.  I usually cook it with onion.
    [版主回覆03/18/2010 21:23:00]i like chicken liver with celery! but Mr.T doesnt like celery......
     
     

    回覆刪除
  7. 菠菜炒雞肝我未整過,我地通常炒豆腐pop
    [版主回覆03/18/2010 22:42:00]炒豆卜清清地都好呀!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...