2010年3月10日星期三

自製椰撻


其實呢......

我 + Mr.T 都唔多鍾意椰子陣味 ,所以我地其實對椰撻麻麻地!

不過呢......

因為我手痕,又懶係想挑戰自己...鍾意食既野 - 要整!

麻麻地鍾意食既 - 都要整!

至於好憎果d就無謂整嘞!  反正整咗都唔會食...... (P.S. 依點只apply 落我本人好憎果d食物; 至於Mr.T 好憎果d,但我鍾意既呢 - 我都會照整!
2008111213535334.gif image by veronica_tsim佢唔鍾意咪咪鬼食囉~~~~


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

做6個椰撻......

撻底:

1. 高筋麵粉和中筋麵粉各52g篩勻備用。

2. 置室溫放軟的牛油70g,加入24g糖霜,用mixer 打至發白及幼滑。

3. 加入蛋液2湯匙再徹底打勻。

4. 加入(1)已篩勻的麵粉,用手拌至完全無粉粒。

5. 將粉糰用三文治袋包好,放入雪櫃雪至不黏手。

椰絲餡料:

6. 材料A - 大碗內加入椰絲60g, 中筋麵粉45g, 幼砂糖75g, 泡打粉1/4茶匙和軟牛油60g。

 我用依種脫水椰絲!

7. 材料B - 在另一碗內加入蛋液1/2隻和花奶55g。(無錯係g,唔係ml!)

8. 先將材料B拌勻後,再加入材料A內,用矽膠刮拌勻。

9. 從雪櫃取出(5)之粉糰,將粉糰平均分為6份放入撻模中央,由底部開始緊貼撻模按壓,注意批皮厚度要平均。

10. 將(8)的椰絲餡料用匙羹平均放入撻內,每個約9成滿。

11. 在撻上放上半粒甜品用車厘子。

 我用依種車厘子~

12. 放入已預熱焗爐220C中層,焗至撻面轉為金黃色後,轉放焗爐下層繼續烤焗 - 全程焗約20分鐘即成。

 唔鍾意椰子既老公,一放工返來KO咗2隻! 佢仲話好好食呢~_1475.gif image by veronica_tsim




31 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年3月10日 上午1:51

    你地唔多鐘意...我就好鐘意播,食唔哂醒d過我都好播
    [版主回覆03/10/2010 22:15:00]又不至於唔鍾意......麻麻地鍾意椰撻囉!  
     
    妳快d買返個焗爐玩吓啦! 尤其妳台灣果邊咁多正烘焙書!!
     
     

    回覆刪除
  2. 我好鐘意椰子陣味架, 咖哩呀 / 甜品呀其他野食等等, 只要個味夾到既我都加呢椰汁呢, 而今日啱啱先買咗盒椰子味雪糕返黎
     
    你整既椰撻同出面賣既一樣咁靚呀 (好擦鞋咁 tim... 但唔係呀), 尤其係 last 嗰張打開埋個餡, 加埋新鮮出爐時熱辣辣, 攪到我依個椰子怪真係睇到都流口水好想食呀  (其實我真係好為食, 好似咩野食都鐘意咁 )
    [版主回覆03/10/2010 22:13:00]多謝讚賞!  雖我我對椰子麻麻地,不過我都食咗一隻,都覺得味道同街買既差無幾......(好似好自大咁......不過咁係似吖嘛!!! )
     
     

    回覆刪除
  3. 整得好鬼靚播~ (唔係賣口乖架,真心架 )
     
    我都鐘意椰撻架,不過走車厘子得冇
    [版主回覆03/10/2010 22:10:00]多謝阿四!
     
    見係妳~ 當然走乜都得啦! 走椰絲都得架!!  (我夠知果粒野好睇唔好食啦! 咁人地整完要影相靚靚嘛~~ )
     
     

    回覆刪除
  4. 好吸引 !
    [版主回覆03/10/2010 21:56:00]Thanks Carlo~
     
     

    回覆刪除
  5. 我上年HE堂整耶tart
    點知整出o黎個tart皮係白色嫁, 食落去又硬又wet
    個miss都係白色,問佢點解,佢話係咁嫁wor
    自己係屋企整好過
    [版主回覆03/10/2010 21:55:00]妳上咩堂咁恐怖既? 學校家政定出去外面學呀??
     
    聽落個椰撻好似未熟得哂.......
     
     
     

    回覆刪除
  6. It's a big challenge. Well done
     
    [版主回覆03/10/2010 21:52:00]Thanks YanYan~ but it's actually very easy! NOT a big challenge at all!
     
     

    回覆刪除
  7. 學校家政堂啊~個miss話係咁嫁wor,係甜tart皮wor
    咁大個女都係第一次見到d白色o既耶tart
    有個同學仔個面lone曬,黑曬,但係個皮都係白色嫁-_-
    [版主回覆03/10/2010 23:36:00]依個好易整之嘛! 洗鬼佢教咩?
     
     

    回覆刪除
  8. 嘩.. 真係好靚呀.... 好似買番嚟咁呀....
    E... 點解 Carlo d字咁細隻既.....
    [版主回覆03/10/2010 23:36:00]Thank you~  第一次整我都幾滿意!
     
    我睇到Carlo d字好正常喎!!
     
     

    回覆刪除
  9.   見到好想自己試整做 椰撻 來食, 但請問你要加 ( 3. 加入蛋液2湯匙再徹底打勻。 ) 是否雞蛋白 嗎?
    [版主回覆03/11/2010 00:13:00]蛋液係指全隻雞蛋 (蛋黃連蛋白)打勻後為之蛋液~
     
     

    回覆刪除
  10. 嘩, 我好認真咁講我真係好想食一件........真係好想....................好靚...
    [版主回覆03/11/2010 00:11:00]多謝欣賞!
     
    香港餅舖而家應該已經收哂.....你暫時相住張相來望撻止癮先啦!
     
     

    回覆刪除
  11. 嘩,好似鋪頭賣嗰啲咁靚呀!正呀!
    [版主回覆03/11/2010 00:09:00]多謝哂靚太~ 第一次整我自己都好滿意!
     
     

    回覆刪除
  12. 呢個好得好掂呀 高粉 + 中粉嘅皮食落係點架??我覺得齋用低粉啲皮太脆,我試過用朱油, 未如理想,又唔想整酥皮,但又想有小酥感覺,我─煩人一個
    [版主回覆03/11/2010 17:32:00]依個撻底好鬆,但又唔易散!  不過我覺得再甜少少仲好~
     
    我一向都唔鍾意酥皮,所以我整咩撻都係要牛油皮!
     
     

    回覆刪除
  13. wow!整得好靚呀!我鍾意椰子味但唔鍾意椰絲,但見你個撻我都好想試下整呀
    [版主回覆03/11/2010 17:28:00]多謝Queenie! 整啦~ 整啦~
     
    材料依度全部都買到又容易整!
     
     

    回覆刪除
  14. 其實你真係可以開返間舖喎 , 諗諗佢!!!
    [版主回覆03/11/2010 17:27:00]咪鬼講笑啦!  咁既水準開咗舖挺拍烏蠅咯......
     
     

    回覆刪除
  15. 衰鬼 焗得好靚, 金金黃黃, 同係餅店賣既一樣
    [版主回覆03/11/2010 17:26:00]多謝搞搞震! 原來依個好易整架~~~~
     
     

    回覆刪除
  16. 仲靚過出面買個d
    [版主回覆03/11/2010 17:25:00]過獎嘞! 雖然我自己都好滿意,不過靚唔過餅舖果d~
     
     

    回覆刪除
  17. 點解妳咁叻既?第一次就整得咁有水準,超妒忌
    [版主回覆03/11/2010 17:24:00]過獎嘞~  有2個可能 - 我撞彩; 或者因為我煮慣煮熟,所以比較易上手.......
     
     

    回覆刪除
  18. 我超中意食呀....有機會都要跟你學整..不過近來實在太懶和無時間了...
    [版主回覆03/11/2010 17:22:00]等大細靚囡放假同佢地親子活動一齊整!
     
     

    回覆刪除
  19. 睇到流口水 , 以前我都有整糕餅 , 時時都唔理想心灰意冷 , 所以舊年搬屋時掉咗個焗爐 , 如果我早學寫 blog 睇到你整得咁成功就好嘞 , 可以向你學習 ,  唔洗現在後悔 .
    [版主回覆03/11/2010 17:18:00]多謝讚賞~ 其實整乜都一樣 - 第一次整得唔好,再整~ 第二次整得唔好,再試......遲早有一日一定會成功! (蔡瀾話架! ) 喺嘗試既過程當中,妳會從中知道上次自己有咩出錯 + 有咩地方要注意多d~ 好快就會上手架嘞!
     
    唔洗後悔! 妳而家可以再買返個焗爐架嘛~  而家香港好多牌子 + 功能都好好既焗爐都係千零蚊左右! 有咗焗爐除咗糕餅仲可以整好多野架~~~  唸唸佢吖!
     
     

    回覆刪除
  20. 其實我唔鍾意食有椰絲既朱古力,但我鍾意食椰撻
    以前細個見到粒車厘子覺得好靚架!
    妳整到靚過出面賣既呢
    [版主回覆03/12/2010 06:41:00]thank you Andrea~  我對椰撻真係好麻麻! 不過有時發神經都會買一兩件來食~
     
    果粒車厘子好睇唔好食架! 我貪靚先加落去之嘛~
     
     

    回覆刪除
  21. 嘩!!有無整得咁靚呀,我以為出去買架,留番隻比我丫,我鍾意食呀!!
    [版主回覆03/12/2010 06:40:00]多謝Kelly!  依個好鬼易整架~ 妳得閒同晴晴一齊整來玩吓吖!
     
     

    回覆刪除
  22. 整得好靚喎  ,  脫水椰絲, 好似我在香港好少見, 另外你盒車厘子好似在香港買都幾貴喎....
    我細個時唔愛吃椰撻, 但到出來工作後有次同事請食下午茶食過, 又覺得幾好味囉 , 之後都有食, 但唔多囉.....
    [版主回覆03/12/2010 06:34:00]
    Thanks Fian! 第一次整估唔到原來咁易整喎~~~
     
    脫水椰絲二記有得賣架,不過佢地叫做"椰蓉,膠袋包裝所以應該係乾架! 至於果盒車厘子好鬼cheap 喎 - 依度超市買幾十個p,即香港幾蚊雞咋~ 不過我唔鍾意食,用來做樣既啫!
     
    我一向對椰撻好麻麻! 只係間中發神經先會買一兩件來食~
     
     

    回覆刪除
  23. ...我都忍唔住要讚返句,一睇見個椰撻真係想咬返啖呀! ...我都係麻麻地鐘意食椰撻+嗰粒車厘子,但見到妳整嘅椰撻就真係流晒口水呀! ...仲要係睇到咬咗一啖嗰隻,唔制呀~無得食...
    [版主回覆03/12/2010 22:13:00]多謝讚賞!  整吓依樣,試吓果樣.....慢慢發現 好多街賣既食物,原來一d都唔難整果喎!  妳又試吓整咪有得食囉~~
     
     

    回覆刪除
  24. 嘩嘩嘩!好鬼靚呀!好唔可以FEDEX個比我呀?喺SF呢度有間餅舖叫金門好鬼出名。你呢個椰撻嘅LOOK同嗰度啲一樣呀!
    [版主回覆03/12/2010 22:10:00]Fe乜鬼dex啫......妳整餅咁叻對妳來講零難度啦!
     
     

    回覆刪除
  25. 第一次整巳經好掂, 椰撻我細個果時鍾意食, 依家就麻麻地啦
    [版主回覆03/12/2010 22:09:00]多謝菲仔讚賞! 我都係細個時鍾意多椰撻多過而家......
     
     

    回覆刪除
  26. 唉呀﹗你個撻模﹐我淨係得好細隻果的咋~ 不過我都係唔鐘意食甜野架~ 如果我整就全部請人食~
    [版主回覆03/12/2010 22:08:00]妳要唔要吖? 妳要既話我寄半打比妳吖~
     
    我都唔好食~ 不過好整!
     
     

    回覆刪除
  27. 整得好靚呀, 你的技術真係愈來愈好, 我都唔鐘意食上面粒車厘子, 不過如果唔放, 個樣真係會差d
    [版主回覆03/12/2010 22:06:00]
    多謝叮噹讚賞! 不過椰撻好易整架咋~
     
    上面果粒車厘子我由到大都超憎! 一陣藥水味....  好睇唔好食~~~
     
     

    回覆刪除
  28. 果粒車厘子好睇唔好食架!---> 係呀真係好難食
    [版主回覆03/14/2010 05:54:00]人地貪影相靚靚嘛~~~
     
     

    回覆刪除
  29. 所以我地就成日整的甜點黎害人~
    [版主回覆03/14/2010 05:55:00]係囉~ 整咗自己唔食,但叫人地搞掂!
     
     

    回覆刪除
  30. 妳好Mrs. T個撻而焗得好靚呀~! 好好味呀~~!
    [版主回覆06/19/2010 07:08:00]多謝讚賞~ 不過其實椰撻真係好易整! 我都係第一次整架咋.
     
     

    回覆刪除
  31. 嘩! 伶出街賣都得了!!
    [版主回覆03/15/2013 21:03:09]Thank you!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...