2010年3月30日星期二

紙包蛋糕


2008111213534002.gif image by veronica_tsim 之前託朋友喺香港幫我買咗咋烘焙用具,只玩過個雞蛋仔模,其餘幾乎完全未掂過......

 今次終於輪到佢地嘞!

2008111213535358.gif image by veronica_tsim 做6個紙包蛋糕......


1. 將正方形紙包蛋糕用烘焙紙對摺,放入紙包蛋糕模中。

2. 雞蛋4隻將蛋白和蛋黃分開; 牛油45g用熱水坐成溶液備用。

3. 自發粉(self rising flour)45g, 粟粉12g和蛋糕乳化劑7g篩勻備用。

蛋糕乳化劑有粉形狀或膏形~ 可令蛋糕成品質感更細滑,將成品保持柔軟時間延長!

4. 蛋白先打至起泡,再將65g幼砂糖分數次加入蛋白內打起。

5. 加入蛋黃拌勻。 

 6. 將(3)之麵粉篩入,輕手拌勻至順滑完全無粉粒。

7. 加入(2)之牛油溶液和雲呢拿精油1/3茶匙拌勻。


8. 將拌好之粉糊倒入蛋糕模內至8分滿。

9. 放入已預熱10分鐘焗爐180C,焗約18至20分鐘至蛋糕面金黃即成。

 軟綿綿完成品~ 激似餅舖紙包蛋糕!



21 則留言:

  1. 紙包旦糕好似OK容易喎....等我有機會都試下先....
    [版主回覆03/31/2010 04:07:00]係唔難架! 妳都試吓啦~
     
     

    回覆刪除
  2.  One of my favorite!! remember my grandfather always bought them to me after school.. Thanks for sharing.  btw what  蛋糕乳化劑 in english? do kitchenfood.co.uk  have minimum charge for shipping fees? thank you =]
    [版主回覆03/31/2010 04:06:00]蛋糕乳化劑 = cake emulsifier / cake improver~
     
    the delivery costs of kitchenfood.co.uk depends on weight. i just ordered one 400g pack of emulsifier, the price of the pack was £4.49; total cost including delivery was under £10. there are also smaller packs and delivery would be even cheaper~
     
     

    回覆刪除
  3. 好靚仔, 我又試吓你個食譜先! 我想擁有一個雞蛋仔模好耐啦
    [版主回覆03/31/2010 03:58:00]多謝! 妳果d個面咪仲靚靚~~~~
     
    如果妳真係想要雞蛋仔模,我遲吓返香港幫妳買吖!
     
     

    回覆刪除
  4. 有啲野叫"好睇唔好食" 最緊要好食, 所以我都要試試你個食譜睇吓邊個啱自己 我想要雞蛋仔模呀, 如果你唔怕重同麻煩嘅, 我就要麻煩你啦, 唔該哂你先 係唔麻煩先好啊!
    [版主回覆03/31/2010 04:35:00]其實依個食譜係我N年前唔知喺邊度copy 返來架! 我save 咗喺word,N年前整過一次 就長 存咗喺電腦底   想註明出處都唔記得係咩?  不過上次焗完出來即縮,今次比我改咗部份材料、份量 + steps,今次唔縮嘞!
     
    唔洗客氣~ 我買咗野通常都係打箱寄返來既啫! 不過講明呀 - 只限迷你size 架咋! (即我果個~)
     

    回覆刪除
  5. 真係好似呀﹗
    [版主回覆03/31/2010 04:56:00]食落都好似架 - 兩啖就無哂,好似食空氣咁!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2010年3月30日 下午4:57

    我廚房終於有左個焗爐嘞...係時候跟妳食譜玩下嘞
    [版主回覆03/31/2010 17:29:00]終於買咗嘞! 幾時開光呀?
     
     

    回覆刪除
  7. 哈哈哈!似食空氣係好事定壞事呢? 我今個星期都會整曲奇呀!希望我真係會的起心肝啦
    [版主回覆03/31/2010 17:28:00]應該係好事啩? emjoy 咗好味道但又唔會肥嘛~
     
    祝妳d曲奇成功!
     
     

    回覆刪除
  8. 宜家出面好多紙包蛋糕都冇以前咁好食....
    [版主回覆03/31/2010 17:26:00]我好耐無食過紙包蛋糕咯! 依度中式餅店比較少見紙包蛋糕; 返到香港又唔會買來食......
     
    唔知而家街買既係點? 我記住既係以前既味道~~~~
     
     

    回覆刪除
  9. ☜♡ 肥貓♡☞2010年3月30日 下午8:21

    好鬼死正呀! 我下星期去london 喇, 可惜無機會食到你整既cake.....
    [版主回覆03/31/2010 17:24:00]多謝! 一路順風喎~
     
     

    回覆刪除
  10. 我之前都好想好想整架,不過之後唔知點解無左回事,完全唔記得左自己想整佢,哈哈~~~今晚應該整海綿蛋糕食!!
    [版主回覆03/31/2010 17:24:00]妳有無買依種模 + 紙呀?
    真係後悔果時託朋友買得6隻,焗完出來好鬼快無哂......
     
     

    回覆刪除
  11. 你買唔買呢個模呀?我一陣出荃灣買野呀,岩就幫你買埋丫??
    [版主回覆03/31/2010 18:08:00]Thanks Kelly~  不過唔洗嘞! 果幾隻野唔洗咁麻煩嘞~ 反正我遲吓返香港都會去執貨!
     
     

    回覆刪除
  12. 個幾個模又唔係重,唔緊要喎,真係要就出聲喎,唔洗次次整咁少MA,HEHE~~~
    [版主回覆03/31/2010 18:14:00]少食多滋味嘛!  
    而且返香港之前我都唔知會唔會再整....  
    真係唔洗嘞! thank you anyway~  that's very sweet of you!
     
     

    回覆刪除
  13. 彤彤:我好鐘意食依啲蛋糕架
    [版主回覆04/01/2010 18:03:00]小朋友都睇得出係咩蛋糕來.......咁我放心嘞!
     
     

    回覆刪除
  14. ~果然利害!!!靚靚噢!
    [版主回覆04/01/2010 18:02:00]多謝靚太~~~
     
     

    回覆刪除
  15. 見到張相真係想咬一啖!! 好想食呀!! 同出邊的一樣喎!!
    [版主回覆04/01/2010 18:02:00]多謝何媽! 係咪睇落都覺得好鬼易整呢?
     
     

    回覆刪除
  16. 我買了這些模都大半件, 又係得個買字, 都未用過!
    [版主回覆04/01/2010 18:01:00]買時就買得好過癮呀!
    買咗返來就放埋一邊遲遲唔開工......
     
     

    回覆刪除
  17. 賣飛佛.正!  等我斟杯咖啡先.
    [版主回覆04/01/2010 17:59:00]唔該沖多杯奶茶吖~  我唔飲咖啡架!
     
     

    回覆刪除
  18. 我由細到大最鍾意食 乳化劑唔好用咁多呀, 無益架, 係屋企整最好唔好落啦
    [版主回覆04/01/2010 17:58:00]好多人一見有個"劑"字,就一眼認定係化學野無益; 不過見到"organic"就趨之若鶩...... 咁若果係"organic 乳化劑"即係點呢?  事實乳化劑並唔係咩化學野來,包裝上有清楚註明成份~
     
     

    回覆刪除
  19. 紙包旦糕我都鍾意喎
    [版主回覆04/02/2010 19:43:00]我地口味夾嘛!
     
     

    回覆刪除
  20. Mrs T: 今日收到乳化劑了, 準備做你裡隻紙包CAKE呀!! Thank you !!
    [版主回覆04/10/2010 04:01:00]唔洗客氣!  等睇妳既紙包蛋糕啊~
     
     

    回覆刪除
  21. 我之前都整左, 不過係用紙杯

    [版主回覆10/19/2010 05:15:00]我用果種模 + 紙係紙包蛋糕專用既~
     
    不過妳整得好靚呀!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...