2010年3月26日星期五

二人世界再戰卡笨啦哇 - 2010年3月25日 (附食譜)



Chicken Penne Carbonara (芝士蛋黃汁雞肉筆尖通粉) & Caesar Salad (凱撒沙律)

好多人以為Carbonara 只係白汁,但其實係蛋黃汁先啱!  食味同一般忌廉或牛奶煮出來既白汁唔同,會多咗一份蛋香~~~~

N年前我煮過一次卡笨啦哇,但徹底失敗 - 蛋黃完全熟鬼哂起哂沙,甚至一舊舊,意粉食落乾爭爭!!!  之後就無再試過整......直至N年後既今日!

最近經常睇到卡夫Philadelphia Cream Cheese 既電視廣告 - 幾十秒示範整卡笨啦哇~ 睇落非常容易! 而且我終於都明白當年錯喺邊嘞 - 我無熄火就落蛋黃汁!!!

2008111213534002.gif image by veronica_tsim
 Link: http://www.philadelphia.co.uk/philadelphia3/page?siteid=philadelphia3-prd&locale=uken1&PagecRef=726

尋晚跟住廣告做法再戰卡笨啦哇,果然係好易 + 好成功喎!  不過廣告中既做法只得煙肉實在太齋嘞! 所以我要加埋雞肉~~~~

不過........
其實廣告中既卡笨啦哇做法並不正宗!2008111213535340.gif image by veronica_tsim

查實正宗既Carbonara 係唔用忌廉 + parmesan 既; 只用蛋、煙肉、黑胡椒 + 一種叫做Pecorino Romano 既芝士~

2008111213535358.gif image by veronica_tsim So? 對我來講好味與否,比起是否正宗更重要!

反正我一早加咗雞肉已經唔正宗啦! 哈哈~~~~~

又肉又芝士又意粉......總要食返d菜! 來一個快手既ceasar salad 啦 - 今次用現成懶鬼醬汁!

哇~~~~~ 尋日買果棵Romaine Lettuce 甜到吖!!!!!!
2008111213530154.gif image by veronica_tsim新鮮清甜脆卜卜.....唔洗沙律醬就咁食都好正!!

 Chicken Penne Carbonara (芝士蛋黃汁雞肉筆尖通粉)食譜click here~

 Caesar Salad (凱撒沙律)食譜click here~



8 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年3月26日 上午7:32

    我都好想整carbonara架,之前都係睇食譜話要熄火再落蛋,但係好鬼驚整唔到,最後只係落cream算,見妳整,我又想黎玩下俾皮蛋們食
    [版主回覆03/27/2010 01:36:00]cream 還cream,carbonara 還carbonara,兩種煮法都係有既! 用cream 既叫cream sauce / creamy sauce; 用蛋既先叫做carbonara~
     
     

    回覆刪除
  2. ~原來咁易整,我下次都自己整呢個汁先!又學識樣嘢嗱!
    [版主回覆03/27/2010 01:34:00]係咯~ 我都唔知原來係咁易既呢!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都鍾意蛋香... 睇好似好易整 等我都試吓先 唉~再去金石堂 order 都係唔得, 唔知咩事, 已經轉用另一張卡
    [版主回覆03/27/2010 01:33:00]依個又易整又快手,仲好好味呢!
     
    點解妳死都唔contact 銀行呢? 有時可能係銀行見妳張咭喺overseas 過數,但妳又無通知佢地,所以保安問題佢地會自動拒絕一切佢地認為可疑既交易架!
     
    我地試過喺巴黎旅行時就係咁嘞! 打一通電話佢地就幫我地搞返掂~
     
     

    回覆刪除
  4. Ceasar salad 我都鐘意食﹐有的鬼佬鹹魚係個汁入面特別正﹌
    [版主回覆03/29/2010 17:41:00]除咗個汁之外,我仲好鍾意食羅馬生菜!  所以ceasar salad 真係夢幻組合~ (但我唔鍾意croutons..... )
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩~ 睇到我流哂口水喇 ~ 我成日自己整長通粉同意粉食架~ 你隻汁係咪即係蛋黃醬呀? (因為未煮過~) 等我去超市昅昅先~ yahoo blog激死我喇 ~ 我出極都出唔到blog呀~ 搞咗幾日先彈咗兩篇出嚟~ 我真係.............有d想放棄呀
    [版主回覆03/29/2010 17:39:00]依個 唔係 蛋黃醬呀! 依個係carbonara sauce,同夾三文治既蛋黃醬 (mayonnaise)係完全唔同架!!
     
    唔好咁易放棄呀! 千其唔好輸比Yahoo 班廢人呀!!!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意食carbonara,睇落好易整,但好少餐廳整得好食。有時我會刨d courgette落去一齊整,好似會健康d 咁。
    [版主回覆03/29/2010 17:36:00]依個係好易整架! 不過我去餐廳時反而比較少order carbonara.......
     
     

    回覆刪除
  7. 好食就算啦, 有時都唔係好想理正唔正宗....
    琴晚睇番我公公d 食譜, 都有好多野同宜家係唔一樣既做法..
    冇計啦.....方便丫麻....
     
    [版主回覆03/29/2010 17:35:00]
    最緊要當然係好食行先啦!
    不過我同時又覺得 - 就算點創新變化都好,最少點都要保留原著少少精髓!
    如果唔係極其量只可以話創咗另一道新菜式出來.......
     
     

    回覆刪除
  8. 最緊要好食MA,正唔正宗都係其次呀,就咁睇已經知道好好食喇~~~不過我唔食caesar salad,因為我唔鍾意食生既菜,如果水果SALAD我就好鍾意,加埋D雞蛋,真係無得彈呀!!
    [版主回覆03/29/2010 17:32:00]哈哈~~~ 我同妳剛好相反 - 我唔鍾意食水果,所以整沙律時完全唔加水果! 
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...