2010年3月8日星期一

The Lovely Bones (屍中罪) - 2010年3月6日

99又返咗香港,weekend 唔洗返去食飯~ 我 + 老公又多咗時間去拍拖睇戲!

剛過去既weekend,我地連續2日睇咗2套上一篇提過想既戲 - The Lovely Bones + Legion~

原本星期六係打算先睇Legion 既,點知出門口後渣車渣到一半先發現改咗路!!去到戲院已經錯過咗Legion 入場時間,於是改睇遲15分鐘開場既The Lovely Bones - 反正都有打算睇依套!


The Lovely Bones 改編自Alice Sebold 2002年出版既同名小說~ 

1973年12月6日,14歲既Susie 收到一個好消息 - 自己心儀已久既男孩子Ray 邀請週末約會; 但同一日放學返家途中,Susie 遭戀童連環殺手鄰居殺害~ 枉死既怨憤、未圓既心願 + 對家人既留戀不捨,令Susie 一直唔肯去天堂......

睇戲前我一早已對戲既內容略有所聞 - 關於戀童癖病態殺手,同時亦有謀殺既情節......所以買票時睇到戲只係12A我覺得好意外! 

雖然殺手既戀童癖部份既交代只係令觀眾意會,但謀殺既部份畫面震撼! 直至戲完場,我 + 老公都認為此戲最少應定為15!

The Lovely Bones 喺英國口碑好麻麻,好多影評人只比1至2星~ 但我自己反而幾鍾意! 雖然戲overall 有好有唔好,我 + 老公都認為比我地原本預期中好睇~

好既有......

- 導演Peter Jackson...... 佢將一個內容沉重,同時帶有敏感社會禁忌 - 戀童謀殺既故事,拍得色彩斑斕豐富,畫面奇幻如仙境一樣咁靚!  (有少少令我唸起Tim Burton 既Big Fish - 大魚奇緣);

全戲亦並非只有煽情沉重既情節,當Susie 既失蹤令一家人面臨崩潰既時候,鏡頭一轉又輪到搞笑既外婆出場來緩和一吓氣氛,即時減輕咗整套戲既陰暗感覺;

Susie 妹妹Lindsey 偷偷潛入兇手屋企搵罪証,被兇手發現及時逃走既一場戲,氣氛拍得異常緊張! 依場戲令我非常投入 + 肉緊! 我一直大力緊緊拖住老公隻手,連抖氣都唔敢太大力,生怕兇手真係會捉到Lindsey......

- 扮演蘇絲爸爸既Mark Wahlberg~ 一向好鍾意睇佢做戲!  戲裡面既佢完全表現出子女音訊全無,為人父母果種焦急徬徨既心情;

後來警方告知佢女兒好可能已遭殺害,接近崩潰邊緣既佢一方面仍然緊記曾經對女兒許下既承諾; 另一方面誓要搵出女兒既兇手而作出種種瘋狂行為......令仲未為人母既我,深深感受到父親對女兒果種唔可以再愛得更多既感情!

- 扮演變態戀童連環殺手既Stanley Tucci~ 雖然預告片中一早已揭曉佢演既Mr. Harvey 就係兇手,但佢戲中每一個表情、動作 + 每一句對白既語氣都比觀眾一種creepy 陰森既感覺,尤如一個活脫脫變態佬......2008111213530173.gif image by veronica_tsim

唔好既有......

- 雖然上述好既方面有奇幻色彩斑斕豐富既畫面,但同時依個亦係唔好既地方 - 因為依種電腦畫面全戲實在太太太多嘞!!!

中段死後迷失既Susie 同兇手另一受害者Holly 無厘頭跳舞亦嫌太長 + 表達得太"藝術",更令觀眾睇到搲哂頭......

我未睇過原著小說,或者原著小說中有類似既描述~ 但我 + 老公都認為依段無乜必要,對全片劇情發展作用不大!

- 少部份劇情老土到令人尷尬 - 尤其係Ray 追Susie 既部份......睇到佢地2個我想拎轉個頭!

Overall 戲拍得比一般犯罪電影特別! 因為並非朝住陰暗方面,感覺好新鮮,真係值得一讚! 但始終唔係一個愉快既故事......

140698393_c.gif image by veronica_tsim 完場後老公同我講: 最後Susie 靈魂見到Ray 時,應該即時叫Ray 阻止Mr. Harvey 揼自己屍體落個窿嘛! 點會反而叫Ray 鍚自己架???

(P.S. Susie 靈魂上咗一個會通靈女仔身上,希望一圓同Ray first kiss 既心願~)

我自己都做過十幾歲~ 十幾歲時情竇初開,對愛情充滿憧憬既時候,終於等到自己心儀已久既人向自己表白,但可惜只差一步......  

變成靈魂既Susie 知道自己永遠無可能好似平常少女一樣,正常長大拍拖結婚生小朋友,唔可以同其他人一樣擁有正常既人生......果一種遺憾,我相信好多人都會好似Susie 咁選擇!

之前睇過一d關於變態連環殺手真實個案既書,發現大部份病態連環殺手就算已伏法被終生監禁,甚至被判死刑,佢地都唔會完完全全供出自己所犯過既全部罪行~ 佢地會保留部份令佢地自己印象最深刻既罪行,可以滿足佢地變態既回憶 + 可以留名於世上......

就如戲中Mr. Harvey 事敗後即時將Susie 既屍體運走掉棄入垃圾堆填區,令Susie 家人永遠搵唔到一樣......依d咁既case 現實中存在無數,除咗令受害者永遠唔可以安息之外,同時令受害者既家人終生得唔到解脫......真係好PK!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...