2010年4月9日星期五

方魚肉碎蠔仔粥


1. 預備冷飯或先煲好白飯。

2. 半肥瘦豬肉剁碎,用胡椒粉、生抽、糖、紹酒、麻油和少許清水醃好備用。

3. 蠔仔用少許生粉略略拌勻,用清水沖淨生粉瀝乾備用。

4. 大地魚乾(即方魚 / 地仔)略略沖淨後,用廚房紙盡量徹底抹乾水份。

5. 白鑊烘香大地魚乾。(如用明火可直接用爐火烤香魚乾! )

6. 烘香後的魚乾去骨,肉剪碎備用。

7. 燒熱白鍋加入大地魚乾碎略略炒香,隨即加入滾水,再加入魚湯精滾至完全溶化。

8. (2)之肉碎用少許粟粉拌勻,加入湯內滾數分鐘至熟,再加入蠔仔滾約1分鐘。

9. 加入白飯煮至回滾即可熄火。

10. 灑上少許油蔥酥(即炸過的乾蔥頭),再灑上新鮮切碎莞茜和蔥花即成。

另可再灑上少許左口魚精來增加風味!
依隻左口魚精可代替大地魚乾來製造湯底~



15 則留言:

  1. yummy
    [版主回覆04/10/2010 03:25:00]super yummy~
     
     

    回覆刪除
  2. 蠔仔肉碎粥,係小魚公至愛,一個月梗食一兩次架!
    我次次都用高速煲,十分鐘就煮好個魚湯底,再加埋伕碎蠔仔,真係快靚正!
    不過小魚公唔鍾意方魚的味道,所以從來都唔落架,攪到我都無得食!
    [版主回覆04/10/2010 03:25:00]依度一來魚貴; 二來唔係咁容易買到適合用來煲魚湯既魚~
     
    方魚我最鍾意! 我覺得無咗方魚碎味道差好遠啊~
     
     

    回覆刪除
  3. ~好靚呀!仲靚過出面街嗰D呀!
    [版主回覆04/10/2010 03:23:00]多謝靚太! 係架~ 我覺得仲好食過街果d架! 街果d邊有我咁真材實料呀?
     
     

    回覆刪除
  4. 我好鐘意食呢個架﹗﹗﹗ 不過如果係香港同屋企人出街食﹐ 佢地就唔俾我叫既﹗ 話要我食晒全部佢地點晒的野先可以叫黎食﹌ 不過食完晒的送我又食唔落﹐ 唉﹐所以好少有得食。 不過你連大地魚乾同粉都搵到真厲害﹌ 有大地魚真係味道鮮好多﹗
    [版主回覆04/10/2010 03:22:00]我舊年返香港先第一次食依個咋!  一食鍾情~~~ 咪自己試吓整囉! 我依碗仲好食過街果d~
     
    大地魚我由細食到大,依d係V媽媽寄比我架架! 我好鍾意平時整魚蛋粉來地仔來淆湯~ 個魚粉就係喺香港買既!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩, 乜 咁犀利 你乜都有既...........
    [版主回覆04/10/2010 03:19:00]嘻嘻~~~~~ 依度無得賣既野,返香港時就要入定貨嘛!
     
     

    回覆刪除
  6. 大地魚都有, 勁呀, 你個雪櫃真係好似叮噹個箱呢..keke, 呢個粥好好味呢.
    [版主回覆04/10/2010 03:18:00]大地魚係V媽媽寄比我架!  
     
    我好鍾意用地仔來淆湯整魚蛋粉; 浸吓佢淋少少油蒸熟佢,再淋少少美極~ 好正好好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  7. 蠔仔粥好正呀! 我係潮州食蠔餅都超好味道呀!
    [版主回覆04/10/2010 03:11:00]我本身好鍾意食蠔~ 生蠔、煎蠔餅 + 炸蠔我都啱!
     
    以前細個成日同V媽媽V婆婆去"作"蠔仔返屋企煎蛋或蒸蛋,真係好正~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 好彩今次食咗宵夜先入黎啫  不過都好想整番碗  加埋中芹呀唔該~
    [版主回覆04/10/2010 03:09:00]如果我依度買到中國芹菜我都想架埋呀~~~~~
     
     

    回覆刪除
  9. 最岩夏天食, 好"正"~~
    [版主回覆04/10/2010 18:15:00]冬天都啱架! 香噴噴熱辣辣嘛~ 食完成身暖哂!
     
     

    回覆刪除
  10. Welcome To My Rose Garden2010年4月10日 上午2:49

    好想食呀~
    [版主回覆04/10/2010 18:13:00]如果有埋唐芹仲正呀!
     
     

    回覆刪除
  11. 我真係好想問下﹐點解你成日食咁多好野﹐都KEEP得咁FIT架?
    (唔通真係天生架﹗?)  我下年結婚﹐好想收細個肚腩。
    [版主回覆04/11/2010 02:40:00]我真係天生由細到大都食極唔肥架! 妳可以睇吓我細個時d相: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=32170
     
    我細個時都未試過肥嘟嘟架~ 我真係唔知點解喎! 我亦從來都唔做運動~ 最大可能係我唔好甜野! 朱古力、雪糕、幾乎所有甜品都唔洗預我!
     
     

    回覆刪除
  12. 蠔粥,  蠔餅 加左胡椒粉食, 食味較特別, 有試嗎 ??
    [版主回覆04/11/2010 18:12:00]有! 我一向食粥都會落胡椒粉~
     
     

    回覆刪除
  13. 我剛去過潮館食方魚粥真係好好味 , 但你碗粥重勁甜有蠔仔添 ! 連這種粥你都識煮真係冇乜野難倒你 .
    [版主回覆04/12/2010 19:55:00]我都係潮館食過方魚肉碎粥!  我喺樂園牛丸大王又食過,我覺得2個都好正~~~ 所以返到來要自己整!
     
    其實依個有齊哂材料就整到! 又快手~ 一d都唔難啊~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 唔落蠔仔可唔可以落其他代替?
    [版主回覆04/12/2010 19:52:00]可以唔落都得! 就咁方魚肉碎粥都一樣好好味架~~~
     
     

    回覆刪除
  15. 我好鐘意食大地魚蠔仔/肉碎粥,通常出街食. 今日專登去買大地魚黎炒介蘭,不過整到有D苦味. 想問,大地魚 烘乾後,駛唔駛刮皮同刮肚? 不過我今日買既大地魚唔靚, 唔知關唔關事.
    [版主回覆04/25/2011 23:58:00]大地魚乾一早劏哂肚架嘞,烘香咗後唔需要再刮肚~ 我唸應該可能係妳買既大地魚唔靚嘞,因為我未食過有苦味!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...