2010年4月12日星期一

Summer 香噴噴 - Crabtree and Evelyn



Weekend 走入位於Princes Square 既Crabtree and Evelyn 專門店逛逛......

 試咗依隻"Nantucket Briar"香水~

佛手柑加野玫瑰既香味,聞落有種好乾淨,好清新既舒服感覺~ 繼而產生強烈要擁有佢既慾望!!!!1775465329.gif image by veronica_tsim

th52.gif image by veronica_tsim 我: Honhon~ 我想買依枝香水~~

th110715881.gif image by veronica_tsim 老公: 唔得! 唔准買!! 因為我要送比妳!!!

(無咩其他野想買,於是老公去比錢......_2266.gif image by veronica_tsim)

_2084.gif image by veronica_tsim 老公: Honhon~ 不如妳揀多樣野吖? 買滿£25有野送啊!

 於是我就揀多枝"Summer Hill" body mist~ 

有我最愛既百合、晚玉香、香桃花 + 其他野花~ 真係齋聽個名"Summer Hill"都夠哂夏天呀!


 依套60 Second Fix for Hands 手部護理套裝就係贈品嘞!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

仲想買隻細少少既湯煲,不過仲未睇啱心水......

 反而睇中依2盒一大一細既心型塑膠碗~

 決定唔到買大好定細好 ......咁就大細都買哂佢啦!

_2016.gif image by veronica_tsim 我: 咦~~~~~~~ 人地想買隻煲架嘛!

_2102.gif image by veronica_tsim 老公: 啊喲!! 妳真係好慘呀~~~ 買唔到煲...咁妳買2盒"bowls"來頂先啦!

(睇吓Mr.T 幾串!!!  佢既中文程度經過我悉心指導下,已經到咗可以中西合壁咁用廣東話來串我既水平......140698376_c.gif image by veronica_tsim)

仲喺Primark 買咗張白雪雪珊瑚絨薄被~

珊瑚絨既被冬暖夏涼,好鬼舒服!! 所以雖然屋企已有幾張,但每次見到減價我都忍唔住手......

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...